paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Omezovač, problém.
12.11.2009 v 18:47
Zdravíčko hoši, chci se zeptat co muže být s DT 125 rok 2001, když mě to nechce pustit přes 5 tis otáček? Vibruje to, ale i když vyřadim a dám plnej plyn, stále mě to nechce pustit přes 5 tis, prostě se sepne omezovač.
Předem děkuji za rady

Naposledy editováno 12.11.2009 18:51:01

Omezovač, problém.

12.11.2009 v 19:32 | Nahoru | #1
a předtim to delala? nebo sla normalně?

Omezovač, problém.

12.11.2009 v 19:33 | Nahoru | #2
Není to studené? Tohle DT dělá jak je studené, nejde přes 5000 klacků a můžeš tomu hulit kolik chceš

Omezovač, problém.

12.11.2009 v 19:37 | Nahoru | #3
Předtím nepouštělo přes 8tis. otáček.I když je na provozní teplotě, tak nejde prostě vytáčet.

Omezovač, problém.

12.11.2009 v 19:38 | Nahoru | #4
A jak jsi dosáhl provozní teploty? Doufám že ne stáním na místě nebo projetím okolo baráku

Omezovač, problém.

12.11.2009 v 19:44 | Nahoru | #5
a má odstraněný všechny restrikce? (omezovače výkonu) jinak to vypadá na zasranej karburator nebo by mohla být v háji svíčka.

Omezovač, problém.

12.11.2009 v 19:50 | Nahoru | #6
A kuwa !! MÁME STEJNEJ PROBLÉM.

Yamaha DT 125 R, rok 1997 (starší model), po složení, seřízení, repásla a nastavená přívěra, svíce, nápně, těsnění, klapky, vše nové... motorka chytne, a omezovač ji nepustí přes 5tis ot/min (párkrát ji pustil do cca 8tis)... a občas se udusí.

... technicky všecko 10krát kontrolováno, upraveno, problém pořád stejný... už snad jen CDI. Ví někdo víc ?

Omezovač, problém.

12.11.2009 v 20:02 | Nahoru | #7
a zkoušeli ste na tom jet? přesně tohle dělá studený motor

tak po 2 kilometrech je motorka zahřátá, rozhodně jí nestačí objet barák

1 reakcí na tento příspěvek Omezovač, problém.

12.11.2009 v 20:36 | Nahoru | #8
víte vy, co je to vůbec omezovač pro boha živýho???

máte nějaký mechanický problém s přívodem paliva nebo vzduchu, to způsobuje ty vaše trable. Omezovač je funkce řídící jednotky, která na maximálních otáčkách přerušuje jiskru svíčce, aby se nepotkal ventil s pístem (protože to ventil zpět nestihne). je to pevně naprogramované z výroby a nikdy se to nemění.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezovač, problém.

12.11.2009 v 20:39 | Nahoru | #9

RUTAN>víte vy, co je to vůbec omezovač pro boha živýho???

máte nějaký mechanický problém s přívodem paliva nebo vzduchu, to způsobuje ty vaše trable. Omezovač je funkce řídící jednotky, která na maximálních otáčkách přerušuje jiskru svíčce, aby se nepotkal ventil s pístem (protože to ventil zpět nestihne). je to pevně naprogramované z výroby a nikdy se to nemění.



Šmankote další expert nic proti, ale omezovač na 7000ot/min na DT je skutečně omezovač kvůli německému zákonu na A1...11kW a max 80km/h

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Omezovač, problém.

12.11.2009 v 20:47 | Nahoru | #10
maras> no v tom ma rutan pravdu, omezovač to opravdu není v tomto případe se to nazývá restrikce výkonu.

(reakce na) Omezovač, problém.

12.11.2009 v 20:52 | Nahoru | #11

the_duck>maras> no v tom ma rutan pravdu, omezovač to opravdu není v tomto případe se to nazývá restrikce výkonu.



Restrikce výkonu...ale je to normálně fungující omezovač max. otáček, restrikce nerestrikce

V každém případě je to nahovno a je s tím sraní protože to furt nepojede tak jak má

1 reakcí na tento příspěvek Omezovač, problém.

12.11.2009 v 21:31 | Nahoru | #12
pokud vim tak ignitech dela na DT neco co to umí vyřadit.

(reakce na) Omezovač, problém.

12.11.2009 v 22:11 | Nahoru | #13

the_duck>pokud vim tak ignitech dela na DT neco co to umí vyřadit.



Umí, ale pár lidem to blbne i s Ignitechem

Omezovač, problém.

12.11.2009 v 22:43 | Nahoru | #14
2T se omezovali budto řídící jednotkou nebo taky byly zůžený karbíky spolu s výfukem.zhruba někde v polovině svodu bejvávaly takový trojúhelníčky

Omezovač, problém.

13.11.2009 v 00:24 | Nahoru | #15
Zde se pise

Otvírací box pro motocykly DT125, TDR125, XL125V, MZ125 ....

Některé motocykly jsou vybaveny tzv. omezovačem rychlosti. To se projevuje tím, že motocykl přesto, že je perfektně seřízen jede maximálně rychlostí 85 km/hod. To je i na obsah 125 ccm opravdu málo. Omezení je elektronické (snímač rychlosti je přiveden do zapalování). Odstranění snímače rychlosti nevede k odstranění neblahé vlastnosti, ale k záměrným poruchám v chodu zapalování. Tento omezovač rychlosti bývá někdy spojen i s mechanickými omezeními výkonu např. nastavení výfukové přívěry, doraz šoupátka karburátoru a omezení propustnosti výfuku.
Nabízíme odstranění elektronického omezení rychlosti u těchto motocyklů pomocí našeho boxu. Odkazy na příslušné montážní manuály jsou uvedeny v textu.
Pozor !!! Pro každý z motocyklů je nutný speciální box s jinými vlastnostmi.
XL125V (zda se jedná o omezenou verzi se pozná podle toho, že do jednotky zapalování jde černý/oranžový). Zde je montážní návod (pdf).
DT125 (zda se jedná o omezenou verzi se pozná podle toho, že do tachometru jdou 4 vodiče v těsněném konektoru. Zde je montážní návod (pdf).
TDR125 (zda se jedná o omezenou verzi se pozná podle toho, že do tachometru jde vodič bílý/zelený). Zde je montážní návod (pdf).
MZ125 (zda se jedná o omezenou verzi se pozná podle toho, že do jednotky zapalování jdou dva vodiče ze snímače rychlosti zadního kola. Zde je montážní návod (pdf).

Cena: 900,- Kč.
Nabízíme odbornou montáž v našem servise.

Naposledy editováno 13.11.2009 00:26:06

Omezovač, problém.

13.11.2009 v 06:30 | Nahoru | #16
Nejdřív bych vyměnil svíci a vyčistil vzduch. filtr, kdyby nic, tak bych zkusil poladit bohatost, kdyby pořád nic, dal bych to k někomu, kdo tomu rozumí líp.

(reakce na) Omezovač, problém.

13.11.2009 v 11:27 | Nahoru | #17

maras>Šmankote další expert nic proti, ale omezovač na 7000ot/min na DT je skutečně omezovač kvůli německému zákonu na A1...11kW a max 80km/h



ano, to nezpochybňuju, ale k jeho odstranění musíš vyměnit řídící jednotku (která vypíná zapalování při dosažení těchto otáček). Pokud to je řízené jinak než řídící jednotkou, tak to není omezovač, ale škrtící sada.

1 reakcí na tento příspěvek Omezovač, problém.

13.11.2009 v 15:10 | Nahoru | #18
no rad je tu opravdu mnoho a jedno je jisté, na DT 125 se ventily s pístem jistě nesetkají

mrkni se sem restrikce
je tam většina 2T restrikcí, plus bych doplnil zúžení difuzoru resp. vložku mezi difuzorem a válcem, plíšek s dirkou malého průměru. Na XT 125 byl dokonce označen 80km/h, pokud nic nepomůže pak jen elektrika.

(reakce na) Omezovač, problém.

13.11.2009 v 15:32 | Nahoru | #19

neznamyScooterD>no rad je tu opravdu mnoho a jedno je jisté, na DT 125 se ventily s pístem jistě nesetkají

mrkni se sem restrikce
je tam většina 2T restrikcí, plus bych doplnil zúžení difuzoru resp. vložku mezi difuzorem a válcem, plíšek s dirkou malého průměru. Na XT 125 byl dokonce označen 80km/h, pokud nic nepomůže pak jen elektrika.





No mrkni sem , sekce odškrcení. Ale to není tvůj problém... začal bych filtrem, vypálit výfuk, omrknout trysky jestli nejsou ucpané, vyměnit svíci a pak není možné že by to nejelo..kdyby to nešlo přes 80km/h tak ten box od Ignitechu

e: samo chce to mrknout i na směs

Naposledy editováno 13.11.2009 15:33:14

Omezovač, problém.

28.7.2011 v 23:28 | Nahoru | #20
Já teda nwm ale s omezovačem jsem nic nedělal vedou mi tam 4 dráty a jede mi to nic vypínat nemusím mám rok 2000 DT 125 R přívěru jsem si otevřel na plno karburátor je seštelovanej a novej filtr vzduchovej racing svíčka a motorka jede...

Naposledy editováno 28.07.2011 23:29:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hlava Yamaha DT125 R Yamaha DT 125 R Vorstyx 5 7.8.2024 v 00:59 Vorstyx
Yamaha dt 125 hlava Yamaha DT 125 R Vorstyx 0 7.8.2024 v 00:58 Vorstyx
Jakou hlavu na DT 125r Yamaha DT 125 R Vorstyx 3 31.7.2024 v 19:10 kokoška.
Yamaha DT 125r kapky na motoru Yamaha DT 125 R Vorstyx 13 6.5.2024 v 18:34 krokoš
jaký převodový olej do Yamahy DT125... Yamaha DT 125 R Jira_7 2 30.4.2024 v 08:44 kokoška.

TOPlist