dneska jsem poprvé nastartoval opravený motor, na kterém byla dělaná GO. Byla měněna všechna ložiska, klika, gufera, píst, kroužky, spojka, ventily. Když jsem ho namontoval a nastartoval, tak z prostoru kliky či převodovky šly hrozný rány.
Asi jako když mlátíte kladivem do železa. Je to opravdu hodně hlasitý. A taky jde hrozně špatně řadit. Normálně stačí ťuknout špičkou do řadičky. Ted jsem při pokusu o zařazení jedničky ulomil stupačku i s přepákováním. Nakonec jsem použil 40ti centimetrovaj hasák a zdá se, že to řadí, ale síla nutná pro zařazení je neskutečná.
Prej je normální, že jde motor po GO ztuha a že se musí "rozhejbat", ale opravdu to může bejt tak extrémní? A ty rány, zlepší se to až se to zajede, nebo by to mohlo být ještě něčím jiným?
Předtím byl motor možná hlučnej, ale vždycky cvakaly jen ventily a žádný rány se z něj nešly, ani při řazení.
Díky
Uzavřeno 02.02.2013 v 20:20 uživatelem DRN.
Otevřeno 03.02.2013 v 23:02 uživatelem Hippieguy
Naposledy editováno 24.01.2013 21:46:14
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
chiro2 píše: Takhle mi to mlátilo, když praskl napínák rozvodovýho řetízku.
Tohle rozvodovej řetěz nemá. Alespon je tam o starost mín.
Dekker.dave> Tohle zrovna neni věc, která by souvisela s motorem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: Zx-10RCarlos> Tak dělal mi to kamarád ve škole v v autodílně.
Tohle rozvodovej řetěz nemá. Alespon je tam o starost mín.
Dekker.dave> Tohle zrovna neni věc, která by souvisela s motorem...
Kamarad dela casto GO motoru nebo to byl jeho prvni pokus. Nic ve zlem jen se snazim dopidit jestli je moznost ze neco prehledl nebo na neco zapomel. Samozrejme se to stane ji zkusenejsim, ale u nich je ta pravdepodobnost mensi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Promiň ale tomuhle jsem se musel v kombinaci s ulomenim stupačky a použitim hasáku fakt zasmát. Představit si situaci jak každej motorkář co si vyzvedne motorku po GO a dostane k tomu i hasák "na zajetí" je fakt úsměvný .
Něco asi bude špatně ...
Naposledy editováno 24.01.2013 22:39:44
2 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
4:50
přesně tohle mi to připadá
Naposledy editováno 24.01.2013 22:50:19
Buduli píše: Něco tam mlátí , to su pisty po vybrusu
4:50
přesně tohle mi to připadá
už je to dávno co sem to viděl a tohle mi uteklo
1 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
E: nechci se tě dotknout , ale nebylo ti divný že nejde řadit? Nejlepší je dávat motorku někomu, kdo ladí fichtla svěřil bych mu cokoliv, a ještě autotronikoj a ještě nějakýho číňana , je toho pro mě na dnešek nějak moc...
koukám do křišťálové koule... tvůj kamarád to pos.al
Naposledy editováno 24.01.2013 23:22:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: SirIndy> Já jsem koupil novej motor, ale nemoh jsem ho použít, protože by to pak neprošlo STkčkem kvůli jinýmu typu motoru.
Jinej typ? Takze jsi z dvou motoru ruzneho typu sestavil jeden?
2 reakcí na tento příspěvek Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Shimal píše: mechanik jak rika ve videu
SUPER
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Takže se zní použila klika a válec. Ten motor neměl moc najeto, oboje bylo jako nový. A z toho se ¨poskládal novej motor.
Teda vlastně se musely ještě frézovat kartery, aby se tem vešel válec s větším vrtáním.
SirIndy píše: Jinej typ? Takze jsi z dvou motoru ruzneho typu sestavil jeden?
Zejtra mu dovezu čtyřválec TDi a dvouválec z Trabanta, snad mi z toho udělá 6 válec VR6
Jinak posral jsi to hipíku, zapoměl jsi tam osumnáctku vořech když jsi to skládal
Jinak ještě dotaz, kterej vůl dokáže řadit tak, že urve řadičku i s držákem a stupačkou? A pak to ještě zkouší hasákem? Ty se k té technice ani nepřibližuj!!! I toho blbýho číňánka mi je líto....
Naposledy editováno 24.01.2013 23:48:37
Shimal píše: mechanik jak rika ve videu
Dneska to tu píííííčo jede
Chtel jsem jeste neco napsat, ale je to marny, je to marny, je to marny.
PS: kdyz se prasklej ram muze nastavit nadadou od mopu, tak proc by radicku se stupackou nemohl nahradit hasak?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlasité klepání a rány z motoru po GO
Hippieguy píše: SirIndy> Chápeš to správně, ale ty motory byly skoro stejný, ten co jsem ho koupil byla 150ccm určená do čtyřkolky, takže měl 4 kvalty dopředu a zpátečku. Byl tam problém v tom, že bych s ní nemohl legálně jezdit, protože číslo a typ motoru byl jinej.
Takže se zní použila klika a válec. Ten motor neměl moc najeto, oboje bylo jako nový. A z toho se ¨poskládal novej motor.
Teda vlastně se musely ještě frézovat kartery, aby se tem vešel válec s větším vrtáním.
A to byl tak velký problém ten typ tam vyrazit? Jesti je to stejně jako třeba kentoya blow up jako,že asi jo tak tam to jde bez problému vyťukat samořezným šroubem, obsah co je napsaný na válci jde taky snadno vybrousit a číslo motoru už dneska nikoho nezajímá. Takže za mě to bylo úplně zbytečný pokud Ti nevadila ta zpátečka jako,že asi né podle toho co jsi psal u fotky v blátě
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nemá jiskru-porucha CDI?? Yuki Sport 125, Yuki Vista 125, V.D.O. Moto Chopper ... | Hippieguy | 19 | 16.5.2024 v 19:04 hadra76 |
shoda motoru Xt 125 king S yuki V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | Zadry | 6 | 20.3.2016 v 16:50 hrochino |
Seřízení karburátoru V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 5 | 25.7.2014 v 20:40 J.M.K. |
Neustálé praskání zadní dvouvláknov... V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 29 | 25.7.2014 v 08:39 J.M.K. |
Zase to sání V.D.O. Moto Chopper XT 125 KING | xarel | 1 | 28.4.2014 v 01:01 Hippieguy |