Abych dal trosku omacky okolo tak musim rict ma kriteria.aby to bylo opravdu hodne pevne a co nejmene to hyzdilo vzhled, zadne poskozeni origo stavu motorky a aby se to dalo rozebirat aby se dala pouzit napr jen konstrukce na bocni kufry a nebo jen pro top a ostatni bylo sundane. Co nejmene svaru a ostrych uhlu.
material: hydraulicka trubka prumeru 15mm bezešvá...dale na vzperu mezi topcase a bocakem ta sama trubka o 10mm prumeru.dále pásovina 5mm x 20 mm (chtel jsem to z 8mm ale bohuzel ta byla moc tlusta a nevesla se pod sedlo.
vybava: autogen,el.svarecka.vrtacka,flexa.
Celá konstrukce vč kufru muze mit tak neco kolem 10 kg
Nechtel jsem top case vrtat pouze k origo madlu a aby drzel na jednom sroubu. tak se vytvarovala kopie presne podle madla + prodlouzeni na TOP viz obrazky.nutno dodat ze to za pomoci autogenu trvalo xx hodin aby to sedlo. timto jsme dostali velice pevny drzak na TOP ktery muze byt sam o sobe.staci sundat madlo a nasadit toto. Zkouseli jsme zatez a verte ze 90Kg chlapa ta plotna opravdu unesla a to i pri houpani a nehla se vic jak o mm.... Na vymysleni toto bylo snadne,ale tezke na praci a tvarovani madla aby vse sedlo a bylo +/- stejne.na to ze jsme to delali u panelaku v garazi bez vybavy....
Bocni kufry...variant bylo nekolik, ale vyhrala verze protahnout to dirou pod sedackou(kudy se da vytahnou popruh na zavazadla-chtel jsem to udelat originalne) tak se zacalo robit..nejprve z 8mm pasoviny,to se bohuzel ukazalo ze se nevejde pod sedlo a hrozilo by poskrabani laku...vse se zhroutilo a museli jsem to prekopat a udelat viz obrazek.dala se 5mm pasovina do ktere se vyvrtala dira na cep zamku sedacky...zamek jsem musel 2mm podlozkou zvednou aby to fungovalo..jedina destrukce bohuzel byla ze jsem na sedacce musel urezat kramfleky, na kterych normalne sedacka sedi....vytvorili jsme z duralu mezikusy do kterych se pasovina prosroubovala..skrz zmenu konstrukce z 8mm na 5mm jsem zvolil pasovinu oprit o madla skrz nosnost (puvodne mela jit 8mm pasovina pod madlama..dale skrz pevnost jsme udelali rozperu mezi TOP a bocakama z 10mm trubky..a dale z pasoviny rozperu pod podsedlakem...tuto rozperu jsem prosrouboval skrz plast podsedlaku (toto je druha a posledni destrukce motorky-podotykam ze uvnitr a na vzhled a funkci to nema vliv) hodne se bojovalo s usazenim sedacky aby vse klaplo...pridelali jsme plotny vse nasadili zacvakli ,nasadili kufry a hura je hotovo.....ale kdeze: najednou koukam kde je zamecek na otevreni sedacky,bohuzel to vyslo presne na plotnu, takze bud udelat dalkovy otevirani a nebo diru do plotny..viz obrazek- aby se otevrel podsedlak musi se sundat kufr,nepohodlne,ale jinak to nejde(pokusy jako vyvest dalsi bovden pod sedacku atd to bylo na prd.
Doplnuji ze s celym timto osazenim kuframa atd jsem se vesel do 5000,- nosnost cele konstrukce minimalne 200kg...pri zatizeni 100kg se konstrukce ani nehne.
Podotykam ze jsem musel snizit vyfuk
Naposledy editováno 27.06.2013 21:07:27
1 reakcí na tento příspěvek jak udělat kufry na ninju ZX-9R
1 reakcí na tento příspěvek jak udělat kufry na ninju ZX-9R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak udělat kufry na ninju ZX-9R
1 reakcí na tento příspěvek jak udělat kufry na ninju ZX-9R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak udělat kufry na ninju ZX-9R
PS dopisu ze dalsi muj pozadavek bylo teziste co nejblize ke stredu motorky,aby ty kufry anekoukali metr za motorku,proty ty kufry.Fafo to ma hezke ale ma ty kufry o pulku delky soupnute dozadu
Naposledy editováno 27.06.2013 22:14:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak udělat kufry na ninju ZX-9R
Co jde, tak dát šrouby s půlkulatou/válcovanou hlavou třeba na torx, do trubek si kup za pár korun plastový špunty na zavření, některý závity šroubů jsou dost přes matku, dát samojistící matky a použít nerezový spojovák, těch pár šroubů a matic nebude stát majlant. Ta díra pro klíč je děs .
Jaká bude povrchová úprava?
Janek píše: enusim2> šikula , jen pár věcí, který bys mohl doladit.
Co jde, tak dát šrouby s půlkulatou/válcovanou hlavou třeba na torx, do trubek si kup za pár korun plastový špunty na zavření, některý závity šroubů jsou dost přes matku, dát samojistící matky a použít nerezový spojovák, těch pár šroubů a matic nebude stát majlant. Ta díra pro klíč je děs .
Jaká bude povrchová úprava?
jasnacka,hele tohle je pouze konstrikcne hotovo a vse co pises to bude.uz se pracuje na nerezovych sroubech a ty zatky do trubek uz jsou taky na ceste pulkulata hlava me nenapadla.uvazoval jsem doposud o imbusu.ale di kza tip,sezenu pulkulate hlavy, to je lepsi,samojistici matky jsou uz taky doma,jen jsem je tam zbytecne nerval.na fotkach jsou jeste i nezarezane pasoviny co precnivaji.jeste zabrousit konce zeleza..dale tam nemam podlozky a delky tech sroubu jsou taky zatim jen takove jake jsem nasel v krabici.....ta dira na klic njn je to hnus ale bohuzel jsem to musel udelat a delal jsem to na koleni jen s vrtackou mit stojanovku atd tak je to lepsi a bohuzel jsem se sekl a prvni diru udelal moc vysoko...nemel jsem ani po ruce pilnik kterym bych to dodelal.to budu doladovat postupne a pak to natru vse na cerno. jeste mam duralove valecky pod zadni topcase (u zadniho sroubu madla) zatim tam je provizorne narvany stos podlozek,takze si mam s cim hrat ale po 14 dnech stravenych vecerech v garazi me presla nejak chut tka po vikendu to dolatim,obrousim cele a dam do pucu.
Edit povrch barva na zelezo,takova ta kovarska cerna, mela by byt odolna-stetcem
Naposledy editováno 28.06.2013 12:34:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki Ninja ZX9R seřízení ventil... Kawasaki ZX-9R Ninja | Milhouse12 | 11 | 28.9.2024 v 08:23 Milhouse12 |
Nejde zařadit Kawasaki ZX-9R Ninja | Deziik | 18 | 13.8.2024 v 18:33 Dandos489 |
Kawasaki zx9 chrastí spojka Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | Pavelzx9 | 2 | 29.7.2024 v 17:24 ja1 |
Kotouče Braking Kawasaki ZX-9R Ninja | Tomast | 21 | 26.6.2024 v 17:25 ZdendaZB |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |