Téma: Přestvaba přívěsného vozíku
Zdravím všechny motorkáře…
Tohle moje téma se bude týkat přestavby vozíku na převoz motorky,mé konktérně krosky.
A už abych začal mám dva vozíky z kterých to můžu dělat bud Sport Jacht (ložná 130)cm a nebo pak jeden který tehdy děda dělal a má velmi pevnou konstrukci (ložná přez dva metry)
Taky by mě zajímalo jestli bych dal a ten Sport Jacht dvoumetrovou motorku.Radši bych byl kdybych se to dělalo z toho většího a pevněšího,ale malý by mi taky nevadil.
A teď samostaná práce(přestvaba) na přívěsu bych si dal záležet a udělal ho fakt pěknej.
Pak nevím jakou podlahu jestli překližku nebo plech či něco jiného ?
Co změnit : barvu,světla,chtěl bych to jako plato s držákem a oky a kotvícími misky v podlaze.
A pěkně si s tím vyhrát.Dále pak mít na stranách za blatníky dva držáky na kanystry s benzínem a ve předu na oji takovou bednu na nářadí a tak.A prostě určenej jen na motky,né jako vem klasickej agados a na to to přikurtuj.Hodně sem se dozvědel na stránce http://www.trailerplans.com.au/ kde toho je dost k přečtění někomu doporučuji.Pak ttaky nájezdy jestli jako plošinu zvedací přivařenou k přívěsu a nebo pod ložnou klasický nájezdy.Myslím že je to skoro vše ale určiutě se ještě něco přídá…
Dělal už někdy někdo přívěs,máte zkušenosti,rady tipy nebo triky ?A nějaký výkres by se moc hodil :3 Budu rád za váš příspěvek
PÁR HEZKÝCH FOTEČEK JSEM NAŠEL !
první dvě jsou které mám
Naposledy editováno 24.09.2014 21:23:36
Tohle moje téma se bude týkat přestavby vozíku na převoz motorky,mé konktérně krosky.
A už abych začal mám dva vozíky z kterých to můžu dělat bud Sport Jacht (ložná 130)cm a nebo pak jeden který tehdy děda dělal a má velmi pevnou konstrukci (ložná přez dva metry)
Taky by mě zajímalo jestli bych dal a ten Sport Jacht dvoumetrovou motorku.Radši bych byl kdybych se to dělalo z toho většího a pevněšího,ale malý by mi taky nevadil.
A teď samostaná práce(přestvaba) na přívěsu bych si dal záležet a udělal ho fakt pěknej.
Pak nevím jakou podlahu jestli překližku nebo plech či něco jiného ?
Co změnit : barvu,světla,chtěl bych to jako plato s držákem a oky a kotvícími misky v podlaze.
A pěkně si s tím vyhrát.Dále pak mít na stranách za blatníky dva držáky na kanystry s benzínem a ve předu na oji takovou bednu na nářadí a tak.A prostě určenej jen na motky,né jako vem klasickej agados a na to to přikurtuj.Hodně sem se dozvědel na stránce http://www.trailerplans.com.au/ kde toho je dost k přečtění někomu doporučuji.Pak ttaky nájezdy jestli jako plošinu zvedací přivařenou k přívěsu a nebo pod ložnou klasický nájezdy.Myslím že je to skoro vše ale určiutě se ještě něco přídá…
Dělal už někdy někdo přívěs,máte zkušenosti,rady tipy nebo triky ?A nějaký výkres by se moc hodil :3 Budu rád za váš příspěvek
PÁR HEZKÝCH FOTEČEK JSEM NAŠEL !
první dvě jsou které mám
Naposledy editováno 24.09.2014 21:23:36
1 reakcí na tento příspěvek Přestvaba přívěsného vozíku
Sám píšeš, že ho chceš udělat pěknej.
Zkusil sis tedy spočítat na papíře, co do toho vrazíš?
Včetně všeho spojovacího materiálu, barev, elektroinstalace, atd....?
Koupit hotovej přívěs bude jednodušší a pravděpodobně lacinější.
Zkusil sis tedy spočítat na papíře, co do toho vrazíš?
Včetně všeho spojovacího materiálu, barev, elektroinstalace, atd....?
Koupit hotovej přívěs bude jednodušší a pravděpodobně lacinější.
1 reakcí na tento příspěvek Přestvaba přívěsného vozíku
Jestli to chápu tak to potřebuješ na jednu motorku a dělat vozejk jak je na obrázcích je podle mě nesmysl a hlavně celková cena nebude daleko od kupovaného. Jestli to má být jen na jednu motorku tak já bych to udělal odnímatelným čelem. Na střed vleku až na oj dát tu kolejnici a v případě stk sundat kolejnici,vrátit čelo a je to
wolken píše: Jestli to chápu tak to potřebuješ na jednu motorku a dělat vozejk jak je na obrázcích je podle mě nesmysl a hlavně celková cena nebude daleko od kupovaného. Jestli to má být jen na jednu motorku tak já bych to udělal odnímatelným čelem. Na střed vleku až na oj dát tu kolejnici a v případě stk sundat kolejnici,vrátit čelo a je to
jako perfektní kolejnice funguje kus vyřazených svodidel. Má to zaoblené hrany a funguje do 180 gumy. 190 tam vleze taky, ale chce jí mírně ufouknout Podle toho, co jsem videl, tak aby ti motorka drzela staci chytit predni kolo. Na to ti zrucnej zamecnik neco vymysli za hodinu. Pak staci uz jen dat 2 uchyty na 2 kurty chytit motorku za riditka a stahnout kurty tak aby se motorka zamackla v tlumicich.
Neco takoveho ti staci pridelat na podlahu + 2 kurty.
Neco takoveho ti staci pridelat na podlahu + 2 kurty.
SVĚTLA : 544x2
ELEKTROINSTALACE: OKOLO 400
OBRYSOVÉ SVĚTLO : 87X2
OSVETLĚNÍ SPZ : 72
VŠECHNY ODAZKY : CCA 50
TAŽNÝ KLOUB : 393
KOTVÍCÍ MISKY : 79X4
DRŽÁK KOLEČKA : 133
PODPĚRNÉ KOLEČKO : 533
PODLOŽKA POD SPZ : 60
BEZPEČNOSTÍ KRYT : 359
BLATNÍK : 250X2
ZÁSTĚRKA : 60X2
PŘEKLIŽKA : CCA 1500
tady jsou vypočítané náklady,samozřejmě ješte barva
A zapomněl jsem ještě na něco ?
ja1-myslím že když tam nebudou bočnice,a ložná plocha zůstane stejná nebudou výhrady ne ?
wolken-to chápu ale nikdy neokupím novej podle mých představ.Ale máš pravdu
Rebel83-díky za radu to se hodilo
zefl-pěknej držák nebyl by zblízka?Na co to je přidělané na tý podlaze vzadu ?
Dodo-Terra-díky šla mu tam vytáhnout ta motorka dobře?,je docela vysokej.Ale dobrej nápad
Piwell-dobrej držák,nějakej takovej chci
ELEKTROINSTALACE: OKOLO 400
OBRYSOVÉ SVĚTLO : 87X2
OSVETLĚNÍ SPZ : 72
VŠECHNY ODAZKY : CCA 50
TAŽNÝ KLOUB : 393
KOTVÍCÍ MISKY : 79X4
DRŽÁK KOLEČKA : 133
PODPĚRNÉ KOLEČKO : 533
PODLOŽKA POD SPZ : 60
BEZPEČNOSTÍ KRYT : 359
BLATNÍK : 250X2
ZÁSTĚRKA : 60X2
PŘEKLIŽKA : CCA 1500
tady jsou vypočítané náklady,samozřejmě ješte barva
A zapomněl jsem ještě na něco ?
ja1-myslím že když tam nebudou bočnice,a ložná plocha zůstane stejná nebudou výhrady ne ?
wolken-to chápu ale nikdy neokupím novej podle mých představ.Ale máš pravdu
Rebel83-díky za radu to se hodilo
zefl-pěknej držák nebyl by zblízka?Na co to je přidělané na tý podlaze vzadu ?
Dodo-Terra-díky šla mu tam vytáhnout ta motorka dobře?,je docela vysokej.Ale dobrej nápad
Piwell-dobrej držák,nějakej takovej chci
poradili byste mi ještě ? z čeho udělat podlahu často používají takové pozinkováné tabule a druhá možnost je překližka ... co doporučíte ?
A dále k lakování rámu...
Vím že obrousit,základovka a pak barva...Jakou barvu klasickou na kov ? nebo jinou ? A ještě něco dělat při lakování ?
A dále k lakování rámu...
Vím že obrousit,základovka a pak barva...Jakou barvu klasickou na kov ? nebo jinou ? A ještě něco dělat při lakování ?
1 reakcí na tento příspěvek Přestvaba přívěsného vozíku
chiro2 píše: Proč složitou přestavbu. Fotku mýho sportjachtu nemám, ale mám to stejně jako kámoš, u kterýho jsem se inspiroval. Stačí předělat přední čelo na vytahnutí.
Přesně tohle sem psal v příspěvku 3,ale je to marný. Podle mě je pevně rozhodnutej stávající vlek rozřezat, předělat a pak se divit, že nastane problém na technické a při případné silniční kontrole orgány
2 reakcí na tento příspěvek Přestvaba přívěsného vozíku
nene žádný řozřezání nebude kluci dobře já o tom popřemlýším
Když jen oddělám bočnice,to je už problém ?
S tím lakováním někdo neví?
Chiro2-ten vozík je perfektně vyváženej popřemýšlím o tom
Když jen oddělám bočnice,to je už problém ?
S tím lakováním někdo neví?
Chiro2-ten vozík je perfektně vyváženej popřemýšlím o tom
kuldaracing> Bočnice nechej. Já vždy najel s moto na vozík, uvázal, pak zašoupl zpět přední a zadní čelo, aby se při uvázání měla kurtna o co opřít a bočnice se "nezavřeli" a bylo hotovo. Motorka zakurtovaná během cca 5ti minut když jsem byl sám a přestavba (resp. úprava) vozejku cca hoďka.
Hlavně!! Měl jsem půjčenej origo vozejk na krondu..... Tohle je mnohem rychlejší na zakurtování. Za zadním čelem navařený očko, kterým provlíkneš kurtnu a uchytíš zadní kolo, aby při prudkým zabrždění nešla motorka dopředu (při havárce nahoru). Po dálnici jsem s tím upaloval 140 kmh jako prd. Hele. Řešení za pár korun a fakt dobrý.
wolken: Viděl jsem, však jsem jen chtěl potvdit, že je to opravdu jednoduchý.
Za chyby se omlouvám, mám trojku pod kůží
Hlavně!! Měl jsem půjčenej origo vozejk na krondu..... Tohle je mnohem rychlejší na zakurtování. Za zadním čelem navařený očko, kterým provlíkneš kurtnu a uchytíš zadní kolo, aby při prudkým zabrždění nešla motorka dopředu (při havárce nahoru). Po dálnici jsem s tím upaloval 140 kmh jako prd. Hele. Řešení za pár korun a fakt dobrý.
wolken: Viděl jsem, však jsem jen chtěl potvdit, že je to opravdu jednoduchý.
Za chyby se omlouvám, mám trojku pod kůží
kuldaracing> Ceny, které jsi napsal, jsou dost nízké - ale dejme tomu, že to tak seženeš. Ovšem hned v dalším příspěvku přidáváš dotaz na další materiál a barvy - ty jsou drahé jak prase. Spojovací materiál a třeba kabely taky chybí. Co práce (svařování)? Atd, atd...
Až to budeš stavět, tak se vždy objeví další výdaje.
To je právě to, proč jsem psal: "Sečti VŠECHNY výdaje."
Už takhle se dostáváš blízko k ceně nového vozejku
Pokud chceš ušetřit, tak přidej kolejnici na voj a máš vystaráno.
Až to budeš stavět, tak se vždy objeví další výdaje.
To je právě to, proč jsem psal: "Sečti VŠECHNY výdaje."
Už takhle se dostáváš blízko k ceně nového vozejku
Pokud chceš ušetřit, tak přidej kolejnici na voj a máš vystaráno.
1 reakcí na tento příspěvek Přestvaba přívěsného vozíku
ty vleky na fotkách/rendrech jsou pěkný. hele loni jsem řešil vlek pod loď (sportovní katoš) koupil jsem holej jetej vlek, hodil jsen na něj ještě box na lyže a letos dodělával velkou skříň 1x0.5x3metry. je to pak úplně jinej level, když můžu všechno od plachet lan a kulatin po neopreny a další kraviny naházet do bedny. tady to musí bejt to samý. když tam máš zavírací nebo zamykací prostor na kola, pneu, špinavý hadry, stojany, nářadí a v autě máš jen čistý věci tak je to k nezaplacení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestvaba přívěsného vozíku
karf> no skříňovýho jsem plánoval už od samýho začátku,má to dost výhod jak píšeš...Ale ta bude později :)
Docent-vše propičítám a zítra napíšu :)
Docent-vše propičítám a zítra napíšu :)
kuldaracing> Psát mi nic nemusíš. Mě je to v podstatě fuk. Tvoje peníze
Jen jsem se chtěl jako starej dědek podělit o zkušenosti (těžce zaplacené).
Mnohokrát jsem se přesvědčil, že problém není, že bych to nedokázal udělat, ale že mě to bude stát ve výsledku víc....
Jen jsem se chtěl jako starej dědek podělit o zkušenosti (těžce zaplacené).
Mnohokrát jsem se přesvědčil, že problém není, že bych to nedokázal udělat, ale že mě to bude stát ve výsledku víc....
1 reakcí na tento příspěvek Přestvaba přívěsného vozíku
už ti nevyhovuje ?
Potřebuju rady s tím lakováním :/
Potřebuju rady s tím lakováním :/
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.