Téma: Přestvaba přívěsného vozíku
 
24.9.2014 v 21:23
Zdravím všechny motorkáře…
Tohle moje téma se bude týkat přestavby vozíku na převoz motorky,mé konktérně krosky.
A už abych začal mám dva vozíky z kterých to můžu dělat bud Sport Jacht (ložná 130)cm a nebo pak jeden který tehdy děda dělal a má velmi pevnou konstrukci (ložná přez dva metry)
Taky by mě zajímalo jestli bych dal a ten Sport Jacht dvoumetrovou motorku.Radši bych byl kdybych se to dělalo z toho většího a pevněšího,ale malý by mi taky nevadil.
A teď samostaná práce(přestvaba) na přívěsu bych si dal záležet a udělal ho fakt pěknej.
Pak nevím jakou podlahu jestli překližku nebo plech či něco jiného ?
Co změnit : barvu,světla,chtěl bych to jako plato s držákem a oky a kotvícími misky v podlaze.
A pěkně si s tím vyhrát.Dále pak mít na stranách za blatníky dva držáky na kanystry s benzínem a ve předu na oji takovou bednu na nářadí a tak.A prostě určenej jen na motky,né jako vem klasickej agados a na to to přikurtuj.Hodně sem se dozvědel na stránce http://www.trailerplans.com.au/ kde toho je dost k přečtění někomu doporučuji.Pak ttaky nájezdy jestli jako plošinu zvedací přivařenou k přívěsu a nebo pod ložnou klasický nájezdy.Myslím že je to skoro vše ale určiutě se ještě něco přídá…
Dělal už někdy někdo přívěs,máte zkušenosti,rady tipy nebo triky ?A nějaký výkres by se moc hodil :3 Budu rád za váš příspěvek











































PÁR HEZKÝCH FOTEČEK JSEM NAŠEL !
první dvě jsou které mám

Naposledy editováno 24.09.2014 21:23:36

2 reakcí na tento příspěvek Přestvaba přívěsného vozíku

29.9.2014 v 20:17 | Nahoru | #1
nene žádný řozřezání nebude kluci dobře já o tom popřemlýším
Když jen oddělám bočnice,to je už problém ?
S tím lakováním někdo neví?
Chiro2-ten vozík je perfektně vyváženej popřemýšlím o tom

(reakce na) Přestvaba přívěsného vozíku

29.9.2014 v 22:04 | Nahoru | #2
kuldaracing> Bočnice nechej. Já vždy najel s moto na vozík, uvázal, pak zašoupl zpět přední a zadní čelo, aby se při uvázání měla kurtna o co opřít a bočnice se "nezavřeli" a bylo hotovo. Motorka zakurtovaná během cca 5ti minut když jsem byl sám a přestavba (resp. úprava) vozejku cca hoďka.
Hlavně!! Měl jsem půjčenej origo vozejk na krondu..... Tohle je mnohem rychlejší na zakurtování. Za zadním čelem navařený očko, kterým provlíkneš kurtnu a uchytíš zadní kolo, aby při prudkým zabrždění nešla motorka dopředu (při havárce nahoru). Po dálnici jsem s tím upaloval 140 kmh jako prd. Hele. Řešení za pár korun a fakt dobrý.

wolken: Viděl jsem, však jsem jen chtěl potvdit, že je to opravdu jednoduchý.

Za chyby se omlouvám, mám trojku pod kůží

(reakce na) Přestvaba přívěsného vozíku

30.9.2014 v 09:54 | Nahoru | #3
kuldaracing> Ceny, které jsi napsal, jsou dost nízké - ale dejme tomu, že to tak seženeš. Ovšem hned v dalším příspěvku přidáváš dotaz na další materiál a barvy - ty jsou drahé jak prase. Spojovací materiál a třeba kabely taky chybí. Co práce (svařování)? Atd, atd...
Až to budeš stavět, tak se vždy objeví další výdaje.

To je právě to, proč jsem psal: "Sečti VŠECHNY výdaje."

Už takhle se dostáváš blízko k ceně nového vozejku

Pokud chceš ušetřit, tak přidej kolejnici na voj a máš vystaráno.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist