1 reakcí na tento příspěvek pneu mitas 08
Naposledy editováno 17.11.2014 10:38:09
08-do tý bych nešel
07- na TA sjetý 2 sady a OK.Dá se s tím v pohodě jak suchu,tak na mokru a mimo mokrou trávu (kde jsou fakt na ho..no) tak i běžný lehký terén. Vadila mě snad jen hlučnost od přední gumy-ale taky žádný drama.Za ty chechtáče co stojí sada bych o jiných neuvažoval.
kupovaná ne 2012 ale 2013, jestli máš vepředu Tourancku, nevymejšlej a dej ji i na zadek
Naposledy editováno 17.11.2014 12:24:12
1 reakcí na tento příspěvek pneu mitas 08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneu mitas 08
sseba1 píše: jakmile je vlhko nebo mokro tak doslova tančí !
přesně takto jsem to už někde sám napsal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pneu mitas 08
Nenapsal bych to jinak než ty, zkušenost člověka vyléčí já měl na CAPU Pilot Road a velká spokojenost...
Jen k těm Touranckám, kolega měl na V Stromu 1000 obutý Tourance EXP a párkrát si lehl za podmínek a v místech, kde já na BIGu a Touranckách starého typu neměl problém.
ja jsem s 07kama v zatacce odrel hliníkový kufr :)
za me top guma
Naposledy editováno 17.11.2014 13:18:33
Kdybys chtěl za zkoušku, tak mám starší E-08 na Alpa 650 co zbyla přítelce když přešla na E-07, tak za symbolickou cenu a poštovné by ti ju poslala
Já šel přesně opačným směrem a skončil u Enduro 3 Sahara.( E09, E08, Trailmax )
Taky chci šetřit každou kačku, ale ne za cenu ušetření cca 2.000,- Kč a následné rozflákání mašiny za 100 tis
Myslím si, že gumy by neměly být tím, kde se šetří. E07 např. není špatná na šoto, ale na bežné cestování endurem po asfaltě a za mokra se vůbec nehodí, E08 se zase nehodí na nezpevněné cesty.
Já při svých výletech neplánuji povrch a jezdím tam, kde se mi líbí, od dálnice po bláto a brody, Enduro 3 Sahara mi plně vyhovuje, sice pokukuji po Karoo3, ale to se ještě neví.
Osobně bych šetřil třeba na žrádle, víkendech v hospodách, ne na gumách
Rozdíl 2.000,- Kč je 5.50,- Kč/den ,je to tak moc?
Za mě E-08 ne, ale 07 špatny nejsou...
V terenu tak maximalne sucha polnacka nebo louka, vetsi teren je trapeni nehlede na to kdyz zaprsi.
Takze pokud jsi klidnej ridic a dokazes se na mokru ovladnout, tak ano.
Jinak bych sel do neceho jineho.
teď mám e 07 na mokru jakš takš v šotolině výrazně lepší jak 08 na asfaltu do stovky ok ale nad 120 se mi už dost vlní a třepou budu je muset nechat vyvážit a asi po 4000km se objevují drobné trhlinky na zadním kole přední je ok
Těch nových Mitasek bych se asi nebál...i když třeba K60Scouty jdou u Hamleta sehnat dráž jen o litr a jinde vyjdou skoro jako Mitasy...a projedou opravdu hodně
1 reakcí na tento příspěvek pneu mitas 08
Na mokru najet na přechod či plnou čáru rovnalo se 50% šance pádu
Never more
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Olej spod hlavy Honda XL 650V Transalp | mordok | 17 | 12.10.2024 v 19:17 MilanR1 |
TA 650 nejde dát na hlavni stojan Honda XL 650V Transalp | jincom | 19 | 11.8.2024 v 08:17 jincom |
Ukazatel stavu paliva Honda XL 650V Transalp | Jura | 7 | 25.7.2024 v 08:43 m_newtin |
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |