Minulou sezónu jsem měl problém s jízdou v 3700 ot/min motor při přidání cukal a na stálé rychlosti tzv tarokoval(snad jsem to pochopil zprávně)
V zimě karburátory rozebrané, vyčištěné ultrazvukem, zkontrolovné membrány a těsnění
Po složení samozřejmě rozhozená synchronizace...
Synchronizaci jsem udělal a moto jela klidněji i v nižších otáčkách se najednou dalo projet městem...
Po cca 800km postupně pomalu klesnul volnoběh na 900 ot/min a začala pískat do výfuku
Podle teploty svodu problém na spodním válci.
Při pohledu na klapky určitě nebyly stejně pootevřené tak jsem dneska dělal synchronizaci znovu
Synchro udělaná a při zkušební jízdě po asi 50km zase na volnoběh začíná kuckat do výfuku...
Otázka je co dělám blbě?
Hadice připojují místo pumpy a podtlakového ventilu(přívod paliva zajištěn)
Nastavím vyšší volnoběh , seřídím budíky až ručičky jen jemně kmitají a nastavuju.
Znovu nastavím volnoběh....
Motor je při nastavení zahřátý...
Je něco v mém postupu špatně?
Díky za rady a postřehy
PS: servis je poslední možnost zatím ještě ne.
1 reakcí na tento příspěvek Synchro. karburátorů - stále rozladěné
dále si myslím,že by se to mělo ladit na volnoběh,kontrola i ve zvýšených otáčkách,ale primárně volnoběh.
taky by to chtělo zkontrolovat ventilové vůle a změřit tlaky v motoru.
1 reakcí na tento příspěvek Synchro. karburátorů - stále rozladěné
Ventily dělané v zimě s karburátorem.
Jestli ladím na volnoběh nebo v otáčkách je jedno ukazují stejně. Četl jsem že se změnou otáček mírně rozladí ale mě to nedělá. Prostě zvýším na cca 2-3tis a nastavím synchro. Stejně se během synchronizace otáčky mění jak to reaguje na nastavení....
Tlaky jsem nedělal. Pokud stihnu tak přez týden... .
Právě ty tlaky by měly být kompenzovány nastavením synchronizace nebo se pletu? Snad se mi tak rychle tlak ve válci k horšímu nemění....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Synchro. karburátorů - stále rozladěné
ale není normální,aby jedna klapka byla viditelně více otevřená,než ta druhá.
1 reakcí na tento příspěvek Synchro. karburátorů - stále rozladěné
1 reakcí na tento příspěvek Synchro. karburátorů - stále rozladěné
Zkouknul si ventily?
Vůle kontrolované.
Zkusím dneska sundat airbox abych na karburátory pořádně viděl jestli kolem nich něco nedrhne
1 reakcí na tento příspěvek Synchro. karburátorů - stále rozladěné
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Synchro. karburátorů - stále rozladěné
Zkoušel jsem změřit tlaky ve válcích ale jen příložným měřidlem(Válelo se to kdysi dědovi v krabici po škoda 105).
Přední válec 9,5 a horní 10.
Číslo nic moc ale startuje na první max druhé převalení a čert ví jestli je ten měřák zkalibrovaný....
Stejně by mělo být důležité že jsou tlaky podobné nebo se pletu?
Myslím že bude problém v karburátoru. Když je moto zahřátá a vypnu sitič tak otáčky poklesnou a čím déle to nechám na volnoběh tím více to střelí do sání po přidání plynu.
Čím víc a rychleji přidám tím víc benzínu horní válec plivne do airboxu. Po tomto odplivnutí motor normálně vyletí do otáček
Když přidám hned po sobě žádná střelba se nekoná
Že by se karbec přechlastal?
Co se dalo zkontrolovat na nasazených karburátorech to jsem zkontrolovat a vše se tváří průchozí....
Teď mě napadlo že jsem nekontroloval hladinu v plovákové komoře
Odpoledne na ni mrknu
1 reakcí na tento příspěvek Synchro. karburátorů - stále rozladěné
Pak bych si tipnul protrzenou membranu.
Jinak Miknunacky karbce jsou evergreen ve vsech motorkach. Problem maji i TDMka, XTZka od Yamahy. Tady je popsanej:
http://www.ducati.ms...ni-carb-rebuild.html
A tady reseni:
http://www.factorypr...%20Mikuni,%20buy.htm
V kostce - emulzni trubice se casem vymacka a do karbce pak tece palivo uplne jinak, nez bylo vyrobcem originalne nastaveno.
Projev šoupátka je rozhodně lepší a otvírá vždy při nasátí motoru (jakoby pulzuje) podle otevření klapky....
Dneska to zkusím nahrát na mobil a mrknu na ty hladiny v karburátorech...
1 reakcí na tento příspěvek Synchro. karburátorů - stále rozladěné
Problem synchronizace bych asi hodil na Chybu měření a opotřebení karburátorů.
Karburátor horního válce má tendenci se na volnoběh ulívat a v tom je největší problém...
Nakonec nastaveno na zlatý střed kdy můžu motorku nechat bublat na volnoběh nekonečně dlouho a nestřílí do výfuku.
V otáčkách má motor snad nejkultivovanější chod co si pamatuju...
Ten projev " tarokování " je nejspíš přechlastání při prudkém přidání. Zkoušel jsem zvednout jehlu o zářez a je to mnohem horší.
Možná kecám ale už to není taková hrůza tak to zatím nechám tak jak to je....
Jen pro info přidávám video chování karburátoru před opravou:
Výstřel cca v 10sec.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Synchro. karburátorů - stále rozladěné
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Synchro. karburátorů - stále rozladěné
Musel bych zkoušet ladit trysku a přiznám se že nemám na to potřebný čas. Přeci jen ke karburátoru je cesta komplikovanější
Pokud se do toho někdy vrhnu dám vědět výsledek
1 reakcí na tento příspěvek Synchro. karburátorů - stále rozladěné
Slávek-TDM píše: syrrius> v maximu - tedy pri plnym knedliku a uplne vytazenym soupeti, uz jehla nehraje roli, pak je limitujici pouze velikost trysky. Jelikoz problem nejsip bude (jak jsem psal) ve vychozenych komincich karburatoru Mikuni, sundanim jehly co nejniz se chovani ve strednich otackach vetsinou vyrazne zlepsi. Zvlast na horach a v teplym pocasi je to velkej rozdil.
Taky bych to tak viděl
Samozřejmě má na chod vliv stav filtru a to, jestli si někdo nehrál s tryskama. Takový ty videa, jak někdo nahrává špatnou funkci karburátorů při otevřeným plynu a má rozdělanej airbox bez filtru, jsou absurdní
Naposledy editováno 01.06.2017 22:58:35
1 reakcí na tento příspěvek Synchro. karburátorů - stále rozladěné
Snažím se to srovnat šroubem bohatosti směsi alespoň aby se svíčka příliš nezanášela...
Edit: To video mělo jen poukázat jak moc karburátor plive palivo po rychlém pootevření....
Je mi jasné že karbec provozovaný bez filtru má špatné podmínky a nepojede jako s odporem který mu filtr vytvoří...
Naposledy editováno 02.06.2017 13:51:35
Tak nakonec se mi podařilo problém vyřešit...
Nedalo mi a znovu jsem otevřel karburátory, Pořádně překontroloval membrány a našel mikroprasklinu v jednom místě..
Doufám teda že tam nevznikla až mezi kontrolami
Po montáži nové membrány je moto asi tak jak má být. Minimálně projev na volnoběh a v nízkých otáčkách je mnohem lepší.
Chybami se člověk učí a mě by nenapadlo jak moc silné natahování ta guma snese a že snese
Rád bych poděkoval všem co mi radili dobře a já neposlechl
1 reakcí na tento příspěvek Synchro. karburátorů - stále rozladěné
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 | Honziikk | 8 | 9.6.2023 v 07:22 honzabiker |
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 25 | 12.5.2023 v 19:01 honzabiker |
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 12 | 15.10.2022 v 12:09 honzabiker |
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) | ramesse | 2 | 4.5.2022 v 06:56 honzabiker |
Ducati Monster - o-kroužky vidlice ... Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 4 | 26.8.2021 v 11:54 honzabiker |