Momentálně vlastním kawasaki zx9r a už nějakou dobu uvažuju, že bych chtěl něco trochu menšího a lehčího a doufám i ovladatelnějšího (nejsem zrovna velikán :D ), jde mi o to že mi příjde ninja celkem neobratná (možná je to tou mojí vahou)
nedávno jsem třeba kousek tlačil kámoše gsxr a v rukou bylo hrozně lehoučký a "menší" přitom váha +- stejná
nvm jak přesně to popsat, prostě vezmu gsxr za řidítka a převážím motorku doleva a doprava a je to bez většího odporu když to udělám s mojí ninjou je tam mnohem větší odpor a motorka se jakoby dříve převrací přitom váhově by to mělo být dost podobné (mě napadá jedině níž položené těžiště), takže bych chtěl něco co by bylo v rukou co nejlehčí a i co nejmenší :D
nejmenší co jsem zatím potkal mi pokaždý přišla r6 nebo r1 to je mi tak nějak jedno klidně se vrátím na 600 jde mi hlavně o tu obratnost
zajímal by mě názor někoho kdo zkusil oboje a mohl by to porovnat
předem díky
S tim cbr je to asi pravda podle katalogu je opravdu ze vsech nejmensi tam me jen zarazilo ze katalog zacina u cbr 600rr az od roku 2006 a v bazaru jsou tu i 2004 tam by ta cena byla prijatelnejsi ale nevim zda je ta 2004 stejna jako 2006
1 reakcí na tento příspěvek lehká, malá a obratná
RAMIR píše: tak mi nakonec přišla nabídka Aprilia sl 1000 falco :D vzhledově mi přijde neuvěřitelně zajímavá ale co se týká váhy je na tom hůř než zx9r ale zajímalo by mě jak e to z rozložením váhy u 2V je možný že pocitová hmotnost by mohla i tak být lepší ? zeptal bych se přímo ale pochybuju že je tu někdo kdo měl 9ku a i tu aprilii
Dneska jsem na falcu jezdil a ze by to bylo zrovna obratny me neprislo, ale jede to docela pekne.
Naposledy editováno 03.07.2017 06:26:21
1 reakcí na tento příspěvek lehká, malá a obratná
1 reakcí na tento příspěvek lehká, malá a obratná
Naposledy editováno 03.07.2017 17:42:02
1 reakcí na tento příspěvek lehká, malá a obratná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lehká, malá a obratná
PetrL3 píše: Tak ti dám tip na suzuki TL, za málo peněz zajímavej 2V.
Čau, nechci nějak oponovat a s tou Ninjou nemám srovnání, ale jeden z požadavků byl "menší rozměry" a "lepší ovladatelnost". Na TL nedám dopustit (i přes některý nedostatky), ale nevím, jestli by si RAMIR v těchto parametrech zrovna pomohl. Je ale fakt, že by to mohl kompenzovat motor, ten by mohl na nějakou dobu zprostředkovat dostatečné množství zábavy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lehká, malá a obratná
takže se omlouvám za tohle zbytečný tema, ale děkuju za rady
1 reakcí na tento příspěvek lehká, malá a obratná
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki Ninja ZX9R seřízení ventil... Kawasaki ZX-9R Ninja | Milhouse12 | 11 | 28.9.2024 v 08:23 Milhouse12 |
Nejde zařadit Kawasaki ZX-9R Ninja | Deziik | 18 | 13.8.2024 v 18:33 Dandos489 |
Kawasaki zx9 chrastí spojka Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Kawasaki... | Pavelzx9 | 2 | 29.7.2024 v 17:24 ja1 |
Kotouče Braking Kawasaki ZX-9R Ninja | Tomast | 21 | 26.6.2024 v 17:25 ZdendaZB |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |