Téma: Barva svíček, bohatost
28.5.2019 v 08:06
Ahoj, neustále bojuji s bohatostí směsi. Svíčky mám neustále bíle olezlé, info na internetu jsou různý, někde se člověk dočte, že je to chudý, jinde zase, že je to způsobené přílišnou bohatostí na volnoběžné otáčky, případně biosložkou v benzínu. Karburátory jsou vyčištěné a kromě membrán vše nové, šroubky bohatosti vytočené na max 3,5otáčky (základní nastavení 2,5), motor nestřílí, mám o číslo větší trisku 140 místo 137,5. Ve spodních otáčkách do cca 4500 jede dobře, pak už je cítit lehký vibrování, podle mě je to pak už bohatý, když to chvíli protáhnu, srovná se to, s triskou 137,5 tyhle jemný vibrace nebyli. Pokud přizvednu pouze jehly je to to stejný, motoru se chce do otáček ještě míň. Jezdim do 6000 otáček, mám pouze otevřený výfuk. Pokud by měl někdo zkušenosti, nebo věděl o někom v Královéhradeckém, případně Libereckém kraji, kdo by byl schopný aspoň změřit bohatost, moc lidem se už do karburátoru nechce a nebo si řeknou částky, který jsou vzhledem k ceně motorky nesmyslný. Svíčku jsem vyfotil na víckrát, je to jedna a ta samá. Ještě bych doplnil, že koleno výfuku je rovnoměrně pokrytý sazemi, dutina v hlavě to samé, pouze výfukové ventily mají na dříkách bílý povlak karbonu, fotku doplnim. Díky Tom.
kn filtr by to ochudil este vic nez to vcil ma , ta barva svicek neni najhorsi , pokad ti to nerobilo problemy mnel si to nechat tak, vratil bych tam puvodnu hlavnú trysku, nastavil by sem srub volnobjezne zmesi na 2.5 otacky, a akorat bych dal ihlu o zarez vysej
taky bych řek že ta svíčka není nejhorší a udělal bych to co říka Red.... , a zkontroloval bych filtrbox jestli doléha jak ma a jestli sou všechny hadičky do něj pozapojovaný jak maj bejt a jestli je tam zespodu ta ucpavka
Naposledy editováno 28.05.2019 10:20:04
Naposledy editováno 28.05.2019 10:20:04
no kdyz mas takhle hezky rozstelovanej karbec, tak by ti ten KN filtr asi fakt nepomohl
dej to do tovarniho nastaveni.
Mam taky otevrenej vyfuk a pomohlo tam dat db killer pro zlepseni spodku.
Jo a toc to vic. U SV je nejvetsi prdel az kolem 7k otacek (na chvilku )
dej to do tovarniho nastaveni.
Mam taky otevrenej vyfuk a pomohlo tam dat db killer pro zlepseni spodku.
Jo a toc to vic. U SV je nejvetsi prdel az kolem 7k otacek (na chvilku )
1 reakcí na tento příspěvek Barva svíček, bohatost
spony, ucpávky a hadice k filtrbohu jsou nový, rozštelovanej snad úplně neni jede to o dost líp, než s origo nastavením, hlavně na spodku, db killer nechci v podstatě neměl na nic vliv kromě hluku, testoval jsem i origo výfuk s origo nastavením a ten motor na spodku a ve středních otáčkách vůbec nejel
Rolda89 píše: spony, ucpávky a hadice k filtrbohu jsou nový, rozštelovanej snad úplně neni jede to o dost líp, než s origo nastavením, hlavně na spodku, db killer nechci v podstatě neměl na nic vliv kromě hluku, testoval jsem i origo výfuk s origo nastavením a ten motor na spodku a ve středních otáčkách vůbec nejel
jestli jezdis do 6000 otacek, tak mame asi rozdilne predstavy o spodku, strednich otackach a i o tom jestli to "jede"
tak je to 650, občas se svezu na rsv a tam můžu říct, že to jede, tady moc nevim co hledat na vršku, rozhodně i lidi co jezděj na silnějších moto, jsou překvapený jak jede na spodku jojo rozhodně radši jedu na vyšší kvalt, než točit nižší..
větší volnoběžnou trisku nějak nemůžu sehnat, to bych rád otestoval..
větší volnoběžnou trisku nějak nemůžu sehnat, to bych rád otestoval..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 | Fantik23 | 6 | 20.6.2024 v 06:37 Roman987 |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |