Po dnešním nadšení ze 150 km různých silnic, v jednom i ve dvou, v sedle předváděčky V-Stroma 650, jsem
se rozhodl pro jeho koupi.
1) Váhám, zda koupit poslední generaci (ať už novou, nebo dobrou ojetinu) nebo jít do 2. generace (2011+), která je přece jenom o něco levnější (finance mě až tak netíží), ale hlavně velký výběr ojetin. Je nějaký zásadní důvod, proč se 2. generaci vyhnout a zaměřit opravdu raději na tu poslední?
2) Přecházím z bezúdržbového kardanu na řetěz. Zajímalo by mě, jak cca často (po kolika zhruba km) si řetěz u V-Stroma 650 žádá o dopnutí? Jestli patří spíše do kategorie "vytáhnout se hned na začátku a pak už minimálně" nebo mezi ty, co se "napínají průběžně a rovnoměrně".
Díky.
ale racionálně beru 650. Na mé potřeby, trasy, styl, úzké záplatované točité okresky bez velkých kopců (ty v ČR moc nejsou)
z 90% kochačky okolím 100-150 km ,sám bez bagáže...
A nakonec to nebude ani ojetina. Mezi pěknou jetou a novou není moc velký cenový rozdíl. Teď začnu vybírat kufry
Díky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Suzuki DL vstrom 650 X Kawasaki Ver... Suzuki DL 650 V-Strom | Bundik17 | 20 | 25.9.2024 v 08:47 hruso25 |
Problemy so startom Suzuki DL 650 V-Strom | IvanJJ | 6 | 19.9.2024 v 09:42 IvanJJ |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 13 | 13.9.2024 v 13:58 _Michal |
Řetěz na V-Strom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 10 | 12.9.2024 v 17:17 karlos-transalp |
Snížení výkonu motorek Suzuki DL 650 V-Strom | Machy2001 | 2 | 4.9.2024 v 21:28 Martin1980 |