Téma: Výběr první motorky, A2
27.8.2019 v 14:41
Ahoj,
jako řada dalších lidí bych si chtěl koupit svůj první stroj.
Řidičák mám A2 a k tomu nemám dvakrát moc peněz na útratu, celkově bych se chtěl vejít tak nějak do 40 000,- (motorka+pojištění+výbava, klidně z druhé ruky).
Po přečtení řady podobných příspěvků jsem došel k následujícím 4 modelům: GS 500E, ER 5, CB 500, F 650. Z mého laického pohledu bych bral asi kteroukoliv z nich, nejvíc mi jde o poměr cena/stav.
Je ale pár věcí, co už sám nedokážu úplně odhadnout, proto se tu ptám.
Mám cca 175cm/75kg, autoškolu jsem odjezdil na CB 500 a byla mi krapítek větší, ale nic zásadního. Není třeba některá z ostatních motorek ještě nějak výrazně větší?
Taky mi jde o co největší spolehlivost (u Japonců ji tak nějak předpokládám, u BMW úplně nevím) a celkově co nejmenší provozní náklady.
Měl bych se některé z nich vyvarovat?
Díky moc!
jako řada dalších lidí bych si chtěl koupit svůj první stroj.
Řidičák mám A2 a k tomu nemám dvakrát moc peněz na útratu, celkově bych se chtěl vejít tak nějak do 40 000,- (motorka+pojištění+výbava, klidně z druhé ruky).
Po přečtení řady podobných příspěvků jsem došel k následujícím 4 modelům: GS 500E, ER 5, CB 500, F 650. Z mého laického pohledu bych bral asi kteroukoliv z nich, nejvíc mi jde o poměr cena/stav.
Je ale pár věcí, co už sám nedokážu úplně odhadnout, proto se tu ptám.
Mám cca 175cm/75kg, autoškolu jsem odjezdil na CB 500 a byla mi krapítek větší, ale nic zásadního. Není třeba některá z ostatních motorek ještě nějak výrazně větší?
Taky mi jde o co největší spolehlivost (u Japonců ji tak nějak předpokládám, u BMW úplně nevím) a celkově co nejmenší provozní náklady.
Měl bych se některé z nich vyvarovat?
Díky moc!
Hele já měl do včera GSu. Buď sem měl dobrej kus, nebo je to tak u každý, ale nikde mě nenechala a ani nechtěla žádnou větší opravu. Akorát sem trošku vyšší a vypadal jsem na tom dost divně. Sehnat se nechaj od 25 nahoru, takže s cenou určo problém nebude.
Minulý měsíc jsme kupovali se švagrem GS 500 E a celkem je spokojený. Muselo se na tom udělat počáteční servis za 6tisic ale stála jen 17t a je z roku 94 takže jsme s tím počítali. zatím ho tedy vyšla na 23tyček s tím že je po základním servisu (náplně, těsnění, vidle, řetězovka, filtry) a čeká ho ještě přední destičky, repas třmenu a ventilové vůle - odhad další tři litry.
Docela dost těhle mašin má v TP napsáno 25kW ale jsou ve skutečnosti odškrcený. Velikost mašiny já těžko posoudím, jezdím na autobusu tak mi všechno příjde vtipně maličkatý. Jinak za mě má GSo
za vzduchem chlazenej motor.
Docela dost těhle mašin má v TP napsáno 25kW ale jsou ve skutečnosti odškrcený. Velikost mašiny já těžko posoudím, jezdím na autobusu tak mi všechno příjde vtipně maličkatý. Jinak za mě má GSo

2 reakcí na tento příspěvek Výběr první motorky, A2
Ahoj jen do diskuse, koupil sem si předloni GS 500E r.v. 1994, dovezl jsem si ji z německa, měla nejeto 48 tisíc, najel sem do dnešního dne cca 6000 km, nejsem nejmladší, ale bylo mi ji doporučeno, nikde žádný problém, na stáří motorek se nehledí, pokud ji někdo vlastní jakoukoli a podle pohledu uvidíš, že bylo o ní pečováno, motorka vlasně moc nejezdí, jen přes sezonu pak ji zazimuješ a čekáš na jaro. Jinak na těchto motorkách je opravdu vše jednoduché, co si uděláš sám, samozřejmě něco asi ne, já vyměnil , řetězovku, destičky olej, jezdí absolutně bez problémů moje výška 178cm , žádný olej nežere alespon moje ne, sehnal sem si boční brašny, přes sedlo, plexi a tedko sem dal přídavná světla jako denní svícení, super stroj, pokud chceš lítat 200 kup si něco silnějšího, ale při této rychlosti, už vnímáš opravdu jen silnici před tebou a smrtku která jede za tebou...u této motorky optimální rychlost 120 , a opravdu stačí




1 reakcí na tento příspěvek Výběr první motorky, A2
Děkuji Vám, pánové.
F 650 GS jsem teda ani nenašel přiškrcenou, takže to pro mě není úplně reálné.

F 650 GS jsem teda ani nenašel přiškrcenou, takže to pro mě není úplně reálné.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr první motorky, A2
Mám Suzuki XF650 Freewind a mohu v této kubatuře doporučit. Je to hodně zábavný strojek i do lehčího terénu. Lítali jsme na tom i stovky km ve dvou denně, nebo po zoraným poli za barákem,.. celkem univerzální. Jednoduchá technika, výkon tak akorát na okreskování, neklepe se, ale vezme si, když jí taháš pod krkem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BMW F650 nestartuje BMW F 650 | Wendaar | 20 | 25.4.2025 v 13:28 aar |
Spínač brzdového světla BMW F650 BMW F 650 | Asmo | 15 | 25.4.2025 v 13:13 aar |
Kawasaki ER5 chytá na jeden válec Kawasaki ER 5 | Hykycz | 7 | 14.4.2025 v 22:22 wáca |
Suzuki GS500F - identifikacia podla VIN Suzuki GS 500E, Suzuki GS 500F | Seporepo | 2 | 6.4.2025 v 22:50 Kohlstein |
Snížené sedlo na Suzuki GS 500 Suzuki GS 500E | Wolf33 | 8 | 2.4.2025 v 14:38 Gahan37 |