Téma: BMW R 1150 RT nebo honda CBF 1000
17.9.2019 v 08:42
Zkuste mě malinko nakopnout, pro kterou se rozhodnout, jsem nakloněn na stranu BMW . . .
1 reakcí na tento příspěvek BMW R 1150 RT nebo honda CBF 1000
Tak se narovnej, abys byl uprostřed a napiš co a jak chceš jezdit.
Naposledy editováno 17.09.2019 09:03:25
Naposledy editováno 17.09.2019 09:03:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW R 1150 RT nebo honda CBF 1000
DZARDINO> Převážně silnice-cestování . . .
Tory> Na CBF1000 jsem najezdil 50tis s jedinou závadou -altík , většinu km ve dvou a třemi kufry . Potom jsem měl GS a u BMW jsou trochu vyšší náklady na servis, ale větší komfort cestování i pro spolujezdce .
Naposledy editováno 17.09.2019 09:55:38
Naposledy editováno 17.09.2019 09:55:38
1 reakcí na tento příspěvek BMW R 1150 RT nebo honda CBF 1000
Měl jsem CBF i RT (i když 1200) a srovnání obojího mám v profilu. Ve zkratce:
CBF 1000 - "jemný" motor který všechno vezme od nízkých otáček, slušné zrychlení, pohodlné, ale při plné zátěži v zatáčkách trochu vlnící se rám a na údržbu náročnější řetěz.
RT 1200 - "hrubší" motor s potřebou častěji řadit, velmi úsporný, pevný podvozek, super ochrana proti špatnému počasí (zároveň ale v hycu málo větrá), kardan (na údržbu super - na opravy průser), letmo uchycené zadní kolo- bezva při výměně pneu a údržbě, celkově stvořeno pro cestování.
Nevím jak RT 1150, ale asi to bude podobné. Za mě přímé srovnání mých strojů z pohledu cestování jednoznačně RT.
CBF 1000 - "jemný" motor který všechno vezme od nízkých otáček, slušné zrychlení, pohodlné, ale při plné zátěži v zatáčkách trochu vlnící se rám a na údržbu náročnější řetěz.
RT 1200 - "hrubší" motor s potřebou častěji řadit, velmi úsporný, pevný podvozek, super ochrana proti špatnému počasí (zároveň ale v hycu málo větrá), kardan (na údržbu super - na opravy průser), letmo uchycené zadní kolo- bezva při výměně pneu a údržbě, celkově stvořeno pro cestování.
Nevím jak RT 1150, ale asi to bude podobné. Za mě přímé srovnání mých strojů z pohledu cestování jednoznačně RT.
CBF je jakože lehce sportovní, nízká, i přes udávanou váhu mi přišla hodně lehká. Naopak RT je parník a to dost těžkej (byl jsem překvapenej jak moc), vyloženě cestovní, super krytí před počasím, na léto až moc. Hodně rozdílný motorky.
A protože mě pokaždý vadí něco, co nekousnu, tak obecně na bmw 1150 je to elektronickej posilovač brzd, kterej je na hovno, když přestane fungovat a navíc je drahej na repasi. DRAHEJ.
A protože mě pokaždý vadí něco, co nekousnu, tak obecně na bmw 1150 je to elektronickej posilovač brzd, kterej je na hovno, když přestane fungovat a navíc je drahej na repasi. DRAHEJ.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ukazatel rychlosti cbf 1000 z Číny Honda CBF 1000 | Kamanana | 3 | 11.11.2024 v 17:46 Brano38 |
Nedobiji cbf 1000 Honda CBF 1000 | Kamanana | 25 | 15.10.2024 v 13:29 sseba1 |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 20 | 26.8.2024 v 23:20 Alešán |
Budíky Honda CBF 1000 F Honda CBF 1000 | Spitir_1 | 1 | 9.8.2024 v 07:46 RTSbike |
Brzdove hadice metraz + koncovky : ... BMW R 1150 RT, KTM EXC 300 | oration | 4 | 28.6.2024 v 08:48 Amtk |