Téma: Anakee Wild vs Karoo 3
BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventure, KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, BMW R 1200 GS Adventure, KTM 950 Supermoto, KTM 990 Adventure R, KTM 990 Adventure / S, KTM LC8 950 Adventure S, KTM 990 Adventure Dakar, KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1050 Adventure, KTM 1090 Adventure R, KTM 1090 Adventure, BMW R 1250 GS , BMW R 1250 GS Adventure
8.12.2019 v 14:22
Ake mate skusenosti s Michelin Anakee Wild a Metzeler Karoo 3 ?
On/Off road grip, najazd pri agresivnej/cestovnej jazde, stabilita, trakcia za dazda, optimalne porovnanie kto jazdil obe.
Off topic odpovedi typu "na Vstrome som na tom najazdil 50.000km a stale mam polovicu dezenu" sa zdrzte. Ide mi o skusenosti s konkretne LEN tymito pneu a Len v kombinacii s pekelnymi dvojvalcovymi tazkymi cestovnymi endurami.
On/Off road grip, najazd pri agresivnej/cestovnej jazde, stabilita, trakcia za dazda, optimalne porovnanie kto jazdil obe.
Off topic odpovedi typu "na Vstrome som na tom najazdil 50.000km a stale mam polovicu dezenu" sa zdrzte. Ide mi o skusenosti s konkretne LEN tymito pneu a Len v kombinacii s pekelnymi dvojvalcovymi tazkymi cestovnymi endurami.
1 reakcí na tento příspěvek Anakee Wild vs Karoo 3
Karoo 3 jsem postupně vyměnil za Karoo Street.............méně hučely. Na asfaltu jsem i škrtal stupačku bez pocitu nebezpečí. Za mokra jezdím opatrně. V terénu bída - nečistí se. Anakee jezdím v terénu............ty mám zrovna obuté. Vlastně změna, předek Anakee, ale zadek jsem minulý týden přezul na Mitas 09.
Anakee menší nájezd než Karoo............v terénu lepší, ale Mitas 09 je na tom podstatně lépe. Kupodivu se i špunty na Anakee chovaly na silnici slušně. Do terénu nejsou ani jedny a na silnici jsem měl nejlepší pocit z Karoo Street.
Co na léto budu také řešit - do sraček jsem s Mitasem09 spokojen. Zřejmě zůstanu u Karoo Street...............na přesun třeba do kamenitých lokalit jsou akceptovatelné - Chorvatsko, Bosna, Albánie, Itálie,Francie a pod.
Pokud cestou bude měkčí podklad, bude to na zvážení......................trakce nevalná a blbě se čistí i při protočení.
Klasická Karoo3 na asfaltu je takový hukot, že to nepřehluší ani hrkot mého peklostroje R 1150 GS. Tam neposloužím - shodil jsem je dolů téměř okamžitě po nazutí. Vrnění se přenášelo do celého stroje.
Nájezd neřeším - když mám pocit, že už je málo masa, tak jdou dolů. U Karoo Street většinou po zmizení podélné drážky na příčných lamelách.
Anakee menší nájezd než Karoo............v terénu lepší, ale Mitas 09 je na tom podstatně lépe. Kupodivu se i špunty na Anakee chovaly na silnici slušně. Do terénu nejsou ani jedny a na silnici jsem měl nejlepší pocit z Karoo Street.
Co na léto budu také řešit - do sraček jsem s Mitasem09 spokojen. Zřejmě zůstanu u Karoo Street...............na přesun třeba do kamenitých lokalit jsou akceptovatelné - Chorvatsko, Bosna, Albánie, Itálie,Francie a pod.
Pokud cestou bude měkčí podklad, bude to na zvážení......................trakce nevalná a blbě se čistí i při protočení.
Klasická Karoo3 na asfaltu je takový hukot, že to nepřehluší ani hrkot mého peklostroje R 1150 GS. Tam neposloužím - shodil jsem je dolů téměř okamžitě po nazutí. Vrnění se přenášelo do celého stroje.
Nájezd neřeším - když mám pocit, že už je málo masa, tak jdou dolů. U Karoo Street většinou po zmizení podélné drážky na příčných lamelách.
Já to sundal okamžitě...........Karoo 3 hučely nesnesitelně. Vyměnil jsem je za Karoo Street................ty nehučí.
Do bláta...........přes zimu jezdím Anakee Wild - no a teď zadek přezul na Mitas09. Ale k tomu zatím neřeknu nic............sice na asfaltu v zatáčce poodjíždí, ale čitelně.
Při cestování - 80%on, 20% off Karoo Street do 10 000km
Špunty jak přestanou brát (buď prořezat hranu - nemám řezačku a musím si jí půjčovat) tak měním. Moc na to nekoukám, ale bude to kolem 5000km.
Na druhém stroji (R 1150 GS) máme obuté Mitas 07+.............na suchu OK, na mokru proklouznou, v terénu díky větší kostce to není nejhorší...............uvidím po zimě a možná je na cestování také vyzkouším. Mitas pomalu uchází kolem patky na ráfku..............ale jenom přední. Zkusíme podlepit, nebo aplikujeme nějaký antipich.
Do bláta...........přes zimu jezdím Anakee Wild - no a teď zadek přezul na Mitas09. Ale k tomu zatím neřeknu nic............sice na asfaltu v zatáčce poodjíždí, ale čitelně.
Při cestování - 80%on, 20% off Karoo Street do 10 000km
Špunty jak přestanou brát (buď prořezat hranu - nemám řezačku a musím si jí půjčovat) tak měním. Moc na to nekoukám, ale bude to kolem 5000km.
Na druhém stroji (R 1150 GS) máme obuté Mitas 07+.............na suchu OK, na mokru proklouznou, v terénu díky větší kostce to není nejhorší...............uvidím po zimě a možná je na cestování také vyzkouším. Mitas pomalu uchází kolem patky na ráfku..............ale jenom přední. Zkusíme podlepit, nebo aplikujeme nějaký antipich.
Jinak jsem koukal na tvůj stroj - pěkný. Já přemýšlím o 21" také, nebo o změně na něco zcela jiného - trochu lehčího. Na asfalt mám K1200GT, na blbnutí ostrou450 a na takové to ježdění ála T.E.T. R1150GS. Také jsem to musel poupravit - otevřít sání, Ysvod + Remus, chip ŘJ............no, otázkou je, jestli cpát prachy do 21", zadku 32/10 místo 31/11, podvozek min Wilbers / nejraději Tractive...........nebo to střelit a koupit něco novějšího. Zatím ale toho moc trh nenabízí.........když čteš o problémech s Hondou, Triumphem, KTM
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Sraz a zakládající sešlost Adventur... KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro | ybrcek | 6 | 18.11.2024 v 12:51 ybrcek |
Originál padací rám BMW R1200 GS (J... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 8 | 14.11.2024 v 16:16 FrancisR |
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 75 | 9.11.2024 v 18:02 sery. |
odstránenie nevytvrdnutého karosárs... BMW R 1150 GS Adventure | Destroyer | 6 | 2.11.2024 v 09:04 Destroyer |
Parťák na ježdění BMW R 1200 GS | Dinkoš | 5 | 26.10.2024 v 10:52 OndrejGS |