- MV Agustu se mu podařilo v roce 2019 finančně (a morálně) stabilizovat, aby nich neutekli všichni dodavatelé a prodejci
- MV si bude možné objednat přes web i po telefonu a připraví ji vybraný prodejce (s plnou podporou, aby nepřišel zkrátka)
- zákazník bude mít zaručený okamžitý servis a náhradní díly (jako to bývalo zvykem v 80. letech za Cagivy)
- za poslední tři roky prodali celkem 8000 motorek. Cílem je 25 tisíc motorek ročně do 5 let.
- spolupráce s Čínou je nevyhnutelná, budou tam vyrábět novou řadu o objemu 350ccm (osobně myslím do 450ccm / 35kW ?)
- má přijít nová 950ccm řada (že by tříválec? A čtyřválce by skončily?)
- Cagiva bude pro příště malé moto s elektropohonem 4kW. Větší elektro je neprodejné z důvodu ceny a malého dojezdu.
- ve sportu se soustředí na Supersporty, jejich 675ccm tříválec je lepší, než ostatní 600ccm čtyřválce. Účast týmu v Moto2 je zbytečně drahá záležitost (motor je Triumph, výrobce motorky nikoho nezajímá).
Překlad do češtiny, místy kostrbatý.
1 reakcí na tento příspěvek Budoucnost MV Agusty
Já sem radši fandil moto morini
foxdive píše: Podle mě Augusta nikdy moc neprorazi k obyc lidem, málo modelu nebo spíš zaměření, a že chcou něco jako gs jim stejně nepomůže
Já sem radši fandil moto morini
Nepřipadá mi, že se snaží to prodávat "obyčejným lidem". 25 000 kusů ročně, z toho 70% rozpočtovek z Číny, je nic. Naopak, pro někoho, kdo chce exkluzivní stroj s vyšším standardem propory to může být zajímavé. Ne každého moc trápí, jestli dá za motorku 300 nebo 800. Uznávám, že pohodlí toho, že když se mi motorka vysype, já jen zavolám prodejci a do hodiny je u mě dodávka se servisem a odvozem kam potřebuju není špatné. Na druhou stranu je ještě lepší mít levnějšího Japonce, který mě domů doveze sám .
Spíš bych si položil otázku, proč se zákazník nakonec rozhodne pro jinou značku. Podle mě kvůli špatné dostupnosti ND a doplňků. Na tohle by se měli zaměřit a s tím přijdou vyšší prodeje. Samozřejmě to se bavíme o Evropě a třeba USA.
2 reakcí na tento příspěvek Budoucnost MV Agusty
A "exkluzivity" typu nahučenej RR dragsterrRr a různý ty barvičkový wannabe-limitky se masově stejně prodávat nebudou, protože za cenu mv máš dvě normální, slušný, rozumně fungující japka. No, co jsem viděl loni na výstavě, tak možná i tři.
Naposledy editováno 19.02.2020 13:58:37
1 reakcí na tento příspěvek Budoucnost MV Agusty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budoucnost MV Agusty
Edit
Těžko bude někdo přecházet v dospělosti na Agustu, když byl v mládí odkojený třeba Hondou, že? Takže stejně jako má Honda řadu CBR Neo, měla by i Agusta zplodit třeba něco takového:
Brutale 125 - vodníka s 11kW by neměl být problém spíchnout kompletně v Asii a za 3500 euro to prodávat. I kdyby to nemělo být s velkým ziskem, musí si ohlídat nejmladší generaci.
Brutale 350 byla naznačená Agustou. Osobně bych si ji představoval jako dvouválec, s výkonem mezi 32-35kW. 32kW znamená možnost ušetřit 15kg na váze proti 35kW motorce, ale zase níž bych nešel, aby to ještě jelo. Bral bych to za 5500 euro.
Tříválcová Brutale 800 se dneska dělá ve verzi 81 a 103kW, jenže s cenovkou od 12 do 16 tisíc euro. Řekl bych, že je potřeba srazit to na 8 -12 tisíc v základní výbavě. A doplnit to o 70kW lidovou verzi s možností snížení výkonu na 35kW. Motorku mají vyvinutou, tak není potřeba víc, než srazit výrobní cenu každé součástky na polovinu.
To, co je dneska Turismo Veloce 800, 81kW, bych jen doplnil o těch zmíněných 70kW a 35kW. Cena podobná Brutale 800.
Kapoty moc netáhnou, ale jestli chtějí jezdit supersporty, musí zachovat F3 675ccm. Klidně s takovou cenovkou, aby dokázali prodat homologační množství. Zbytek F3 800ccm, opět s cena podobnou jako u Brutale 800.
Ohlásil bych konec Superveloce a litrových čtyřválců, to si myslím firmu v současné době jenom zatěžuje. Čtyřválce vytáhnout na světlo, až si Agusta vybuduje lepší povědomí mezi klientelou vychovanou na tříválcích. Ti nechtějí litra za 30 tisíc euro, ale spíš za 15.
A pro ty, kdo se chtějí odlišit a mít to jako Dragster nebo Rush, tak to udělat formou nějakého kitu na základní model.
Naposledy editováno 19.02.2020 19:51:41
1 reakcí na tento příspěvek Budoucnost MV Agusty
Další japonci zveřejní později, třeba suzuki moto dlouhodobě balancuje s jen mírným ziskem celosvětově a zachraňují jí auta. Proto skoro nemodernizuje motorky. Zajímavý je harley, sice si meziročně nadále pohoršuje a vyrábí řádově méně kusů než japka, ale ty železa jsou tak předražená a levně vyrobitelná , že vydělává globálně skoro jako yamaha (vysoko nad suzuki).
Agusta má ty prodeje furt kolísavé, jednou vystoupá na 9tks, pak klesne na 4tks, atd. Zkusil bych zdvojnásobit cenu, prodá se toho stejně, ale s většim výdělkem Pak by třeba nemuseli dovážet ten převlečený loncin300.
Těžko bude někdo přecházet v dospělosti na Agustu, když byl v mládí odkojený třeba Hondou, že? Takže stejně jako má Honda řadu CBR Neo, měla by i Agusta zplodit třeba něco takového:
Brutale 125 - vodníka s 11kW by neměl být problém spíchnout kompletně v Asii a za 3500 euro to prodávat. I kdyby to nemělo být s velkým ziskem, musí si ohlídat nejmladší generaci.
Brutale 350 byla naznačená Agustou. Osobně bych si ji představoval jako dvouválec, s výkonem mezi 32-35kW. 32kW znamená možnost ušetřit 15kg na váze proti 35kW motorce, ale zase níž bych nešel, aby to ještě jelo. Bral bych to za 5500 euro.
Tříválcová Brutale 800 se dneska dělá ve verzi 81 a 103kW, jenže s cenovkou od 12 do 16 tisíc euro. Řekl bych, že je potřeba srazit to na 8 -12 tisíc v základní výbavě. A doplnit to o 70kW lidovou verzi s možností snížení výkonu na 35kW. Motorku mají vyvinutou, tak není potřeba víc, než srazit výrobní cenu každé součástky na polovinu.
To, co je dneska Turismo Veloce 800, 81kW, bych jen doplnil o těch zmíněných 70kW a 35kW. Cena podobná Brutale 800.
Kapoty moc netáhnou, ale jestli chtějí jezdit supersporty, musí zachovat F3 675ccm. Klidně s takovou cenovkou, aby dokázali prodat homologační množství. Zbytek F3 800ccm, opět s cena podobnou jako u Brutale 800.
Ohlásil bych konec Superveloce a litrových čtyřválců, to si myslím firmu v současné době jenom zatěžuje. Čtyřválce vytáhnout na světlo, až si Agusta vybuduje lepší povědomí mezi klientelou vychovanou na tříválcích. Ti nechtějí litra za 30 tisíc euro, ale spíš za 15.
A pro ty, kdo se chtějí odlišit a mít to jako Dragster nebo Rush, tak to udělat formou nějakého kitu na základní model.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budoucnost MV Agusty
35kW verze brutalky se normálně prodává, přímo od fabriky, ne jako dodatečně vykastrovaná verze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budoucnost MV Agusty
Já jsem se díval na stránky Agusty a míň jak 110 koní tam nebylo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budoucnost MV Agusty
www.motoforum.cz/silnicni-cestovni/mv-agusta-brutale-800-a-f3-675-pro-majitele-ridicskeho-opravneni-a2/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budoucnost MV Agusty
1 reakcí na tento příspěvek Budoucnost MV Agusty
Tolik za me ke slavny znacce MV ... a jejich "zazracnymu lepsimu" motoru v SS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budoucnost MV Agusty
JollyJoker píše: Strategie MV je jasná,samá exkluzivita. Postav vedle sebe Brutale a Hornet a je to každému hned jasné. Jestli chtějí prodávat masově,museli by slevit ze svých požadavků, udělat rozpočtovější motorky a udělat kampaň. Každý nechce mít v motorce ty nejlepší díly,někomu se stačí jenom svézt na motorce a na to je tady Yamaha a Honda.
no nevim, kde žiješ, ale na Yamahách a Hondách máš taky ty nejlepší díly.. myslim ty top modely..
Subdodavatelé snad mají rozum, ale vlastní výroba (rámy) a montáž je nesmírně náchylná na jakoukoliv lidskou chybu. Andrea Goggi, konstruktér motorů, má sice jasnou představu o tom, jak by to mělo po technické a technologické stránce vypadat, jenže pak následuje factory tour po spíš zámečnické dílně. Anglán furt dokola hladí nádrž, jakože tohle dělá motorku, a pak ji musí udělat s nástavcem pod sedlo, aby se do ní něco vešlo ... takže plastovou a ona se tam taví? Do toho Giovanni akorát běduje: .. .ach můj otec, ach můj otec ... Andrea Goggi, konstruktér motorů, má sice jasnou představu o tom, jak by to mělo po technické a technologické stránce vypadat, jenže pak následuje factory tour po spíš zámečnické dílně.
1 reakcí na tento příspěvek Budoucnost MV Agusty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budoucnost MV Agusty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budoucnost MV Agusty
Asi je těžké dneska zvolit kategorii, kde můžeš relativně snadno uspět a zároveň by to mělo nějaký komerční efekt. Veškerou publicitu má MotoGP a o dost míň Superbike. Že existuje Moto2 a Moto3, natož nějaký Supersport, to lidi nezajímá a většina si pod tím názvem neumí ani nic představit. Podobně v motokrosu, když přejmenovali objemové třídy na MX1 a MX2, kolik lidí ví, kdo a na čem tam vlastně jezdí? Enduro? O Šestidenní se dozvíš až už je týden po všem. Dakar se odcizil, taky tím, jak je komerční a furt jenom o KTM. O soutěžích typu Africa Eco Race nikde nic a poslední dvojnásobný vítěz Alessandro Botturi nemá ani stránku na wikipedii.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Budoucnost MV Agusty
To by bylo, aby si nám masy trajdaly jak je napadne, místo toho aby spořádaně seděly doma, žraly "párky" z kostelce a hltaly Výměnu manželek.
Ale zas na druhou stranu, díky za koronavirus, třeba se ještě někdo probere, až se při nastalé globální krizi zjistí, že většina evropy stojí z velké části na automobilovým průmyslu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava LED zadního světla [1, 2] MV Agusta Brutale 800 | FiZzeR | 58 | 22.9.2024 v 18:25 FiZzeR |
Oprava uložení vačky [1, 2] MV Agusta Brutale 800 | FiZzeR | 41 | 11.10.2023 v 13:14 FiZzeR |
Svařování plastů samodomo MV Agusta Brutale 800 | FiZzeR | 14 | 18.8.2023 v 06:43 assassin |
Texa diagnostika [1, 2, 3, 4] MV Agusta Brutale 800 | FiZzeR | 103 | 21.12.2022 v 20:06 Kocoure |
Talianska motorka dvoch tvari :) [1, 2, 3] MV Agusta Turismo Veloce 800 | TriumphR | 69 | 28.9.2022 v 09:30 tonyboy |