Téma: Nejde nastartovat
22.4.2020 v 18:01
Zdravím Vas.
Nejde mi naštartovať BMW k 1300 gt (točí, ale nenaskočí voľnobeh), s tým, že predtým, ako som ho zazimoval pred dvomi rokmi (tj.2 roky stál v garáži), všetko bolo v poriadko.
Poprvé som vymenil batériu za novú, ďalej som skontroloval zapaľovanie tak, že som nafúkal štart spray (éter) do vzduchového filtra, hneď naskočil volnobeh a kým tam ten plyn bol v nasávacom systéme motor fungoval a následne skapal. Týmpádom som zistil že sviečky sú funkčné.
Ďalej som išiel riešiť palivový systém.
Otestoval som pal.čerpadlo, či tlačí palivo do vstrekovačov. Skontroloval som riadiacu jednotku systému. Všetko Ok.
Proste to nechápem, čo sa mohlo udiať za tie dva roky kým stála v garáži.
Do servisu sa mi nechce isť, lebo teraz že som to rozobral, som zistil fušerskú prácu opravára, ktoeý s tým naposledy robil.
(Chýbajúce šróby, nepresne nasadené diely, zlomené úchytky nádržky na chlad. kap. atd...škoda reči)
Každa dobrá rada sa mi zíde.
Ďakujem
Nejde mi naštartovať BMW k 1300 gt (točí, ale nenaskočí voľnobeh), s tým, že predtým, ako som ho zazimoval pred dvomi rokmi (tj.2 roky stál v garáži), všetko bolo v poriadko.
Poprvé som vymenil batériu za novú, ďalej som skontroloval zapaľovanie tak, že som nafúkal štart spray (éter) do vzduchového filtra, hneď naskočil volnobeh a kým tam ten plyn bol v nasávacom systéme motor fungoval a následne skapal. Týmpádom som zistil že sviečky sú funkčné.
Ďalej som išiel riešiť palivový systém.
Otestoval som pal.čerpadlo, či tlačí palivo do vstrekovačov. Skontroloval som riadiacu jednotku systému. Všetko Ok.
Proste to nechápem, čo sa mohlo udiať za tie dva roky kým stála v garáži.
Do servisu sa mi nechce isť, lebo teraz že som to rozobral, som zistil fušerskú prácu opravára, ktoeý s tým naposledy robil.
(Chýbajúce šróby, nepresne nasadené diely, zlomené úchytky nádržky na chlad. kap. atd...škoda reči)
Každa dobrá rada sa mi zíde.
Ďakujem
Stalo se mi u auta 1.4i ale třeba pomůže... Po rozborce (tísko pod hlavou, rozvody a další pí*oviny + dva měsíce rozebráno) se mi podařilo tak zavzdušnit vstřikovače že jsem prostě nenastartoval. Pomohl etherový sprej do sání - po cca 5ti minutách kdy běžel motor jen na ether se vstřikování odlepilo/odvzdušnilo... Pozor ale na bezpečnost, určitě bych tohle dělal venku a s hasičákem po ruce 
E: a dávkovat s rozumem.
Naposledy editováno 23.04.2020 09:09:42

E: a dávkovat s rozumem.
Naposledy editováno 23.04.2020 09:09:42
1 reakcí na tento příspěvek Nejde nastartovat
Píšeš benzín je vyměněný, čerpadlo běží, když tam stříkneš palivo z externího zdroje, tak naskočí...
Asi je to pitomý dotaz, ale svíčky jsou mokré?
Pokud se dostává benzín do lišty, ale vstřiky se neotevřou, tak bych hledala chybu buď na snímači otáček, nebo pak na ECU. Popřípadě to co píše Servisák - pokud tam máš rychlospojky a tlaková větev je rozpojená, tak čerpadlo tlačí do slepé uličky.
Naposledy editováno 23.04.2020 21:16:34
Asi je to pitomý dotaz, ale svíčky jsou mokré?
Pokud se dostává benzín do lišty, ale vstřiky se neotevřou, tak bych hledala chybu buď na snímači otáček, nebo pak na ECU. Popřípadě to co píše Servisák - pokud tam máš rychlospojky a tlaková větev je rozpojená, tak čerpadlo tlačí do slepé uličky.
Naposledy editováno 23.04.2020 21:16:34
čauec, nechci zakládat nový téma, tak přidám svůj dotaz ke vstřikovacímu čerpadlu sem:
Suzuki SV1000 - při startování za studena skoro nikdy nechytne napoprvé, vždycky musím udělat 3-4 pokusy, pokaždé se rozbliká FI. Párkrát se mi povedlo nastartovat hned tak, že jsem nechal naběhnout čerpadlo 2x po sobě. Přijde mi to, jako že na jedno sepnutí nenatlačí dostatečný množství benzínu. Dá se to někde poštelovat (bez napojení na diagnostiku), nebo se čerpadlo za chvíli odebere do věčných lovišť? i když to si nemyslím, protože je to dlouhodobý problém a furt to jezdí...
Za tepla chytne na první brnknutí. Dík
Suzuki SV1000 - při startování za studena skoro nikdy nechytne napoprvé, vždycky musím udělat 3-4 pokusy, pokaždé se rozbliká FI. Párkrát se mi povedlo nastartovat hned tak, že jsem nechal naběhnout čerpadlo 2x po sobě. Přijde mi to, jako že na jedno sepnutí nenatlačí dostatečný množství benzínu. Dá se to někde poštelovat (bez napojení na diagnostiku), nebo se čerpadlo za chvíli odebere do věčných lovišť? i když to si nemyslím, protože je to dlouhodobý problém a furt to jezdí...
Za tepla chytne na první brnknutí. Dík
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BMW K1200S - "poskakující" spojka [1, 2, 3] BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, BMW K 1200 GT, BMW K 130... | wimi | 71 | 5.9.2023 v 16:48 Dýmovnice |
Zkušeností z BMW BMW K 1300 GT | Mikv | 2 | 1.3.2020 v 13:23 RTourer |
Ovládání světlometu BMW K 1200 GT, BMW K 1300 GT | Lála | 3 | 29.11.2018 v 01:18 Lála |
umístění výrobního štítku - BMW K13... BMW K 1300 GT | Lála | 2 | 30.7.2018 v 01:06 Lála |
Zvláštní chování podvozku BMW K 130... BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, BMW K 1300 S, BMW K 1300... | RTourer | 22 | 16.9.2015 v 19:07 Janýr |