Téma: Prokletej Stomp 140
24.2.2021 v 18:20
Zdravím :D
Rád bych se zeptal co mám dělat se svojí prokletou motorkou :D
Ve zkratce, koupil jsem, dvě jízdy, ventily.. Dělal to borec v servise , před servisem motorka na kopnutí nastartovala v -5 stupních. Dal jsem dvě, tři jízdy a začalo to zase blbnout, tak jsem zkontroloval ventily, byly trošku jiný vůle, tak jsem doladil, nastartoval a jel, ale problém je, že zanic na světě nejde nastartovat a když už se mi to dneska povedlo, tak jsem si vzal šroubovák, jezdil tam a zpět a ladil směs na karburátoru.. Nešlo dosáhnout normální směsi, byla furt bohatá a v určitých otáčkách to prostě nezvládalo, na druhou stranu bylo divný, když jsem to dostal přes ty otáčky, tak to potom valilo na plnej plyn na 4ku.. Nejvíc to blblo na 1,2 rychlost. Díval jsem se na svíčku, ta samozřejmě černá jak uhel...
Proto se chci zeptat... Je chyba v motoru, v karburátoru nebo v uživateli motocyklu?
Nebo je fakt prokletá.. ?
Zdá se mi to jako nadlidskej úkon tuhle motorku zprovoznit :D měl jsem xmoto 140 a to bylo zlatý, na kopnutí nastartovala na sytič, zahřálo se a jelo se :D Ale tohle ani omylem... 20 milionů kopnutí, nechce ani na sytič ani bez, po seřízení ventilů byla dobrá tak na dvě projížďky a tak dále :D
Jinak karburátor je Molkt 26..
Budu rád za jakýkoliv tip, radu, cokoliv...
Díky
Rád bych se zeptal co mám dělat se svojí prokletou motorkou :D
Ve zkratce, koupil jsem, dvě jízdy, ventily.. Dělal to borec v servise , před servisem motorka na kopnutí nastartovala v -5 stupních. Dal jsem dvě, tři jízdy a začalo to zase blbnout, tak jsem zkontroloval ventily, byly trošku jiný vůle, tak jsem doladil, nastartoval a jel, ale problém je, že zanic na světě nejde nastartovat a když už se mi to dneska povedlo, tak jsem si vzal šroubovák, jezdil tam a zpět a ladil směs na karburátoru.. Nešlo dosáhnout normální směsi, byla furt bohatá a v určitých otáčkách to prostě nezvládalo, na druhou stranu bylo divný, když jsem to dostal přes ty otáčky, tak to potom valilo na plnej plyn na 4ku.. Nejvíc to blblo na 1,2 rychlost. Díval jsem se na svíčku, ta samozřejmě černá jak uhel...
Proto se chci zeptat... Je chyba v motoru, v karburátoru nebo v uživateli motocyklu?

Zdá se mi to jako nadlidskej úkon tuhle motorku zprovoznit :D měl jsem xmoto 140 a to bylo zlatý, na kopnutí nastartovala na sytič, zahřálo se a jelo se :D Ale tohle ani omylem... 20 milionů kopnutí, nechce ani na sytič ani bez, po seřízení ventilů byla dobrá tak na dvě projížďky a tak dále :D
Jinak karburátor je Molkt 26..
Budu rád za jakýkoliv tip, radu, cokoliv...
Díky
2 reakcí na tento příspěvek Prokletej Stomp 140
Kamaráde, ty jsi se v tom tak dlouho vrtal, až ti to dojezdilo.. Z tohohle popisu ti už asi nikdo neporadí něco víc, než z těch tvých asi třech založených témat o tom jak ti to nejede

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prokletej Stomp 140
_Ezekiel_> Vezměmež si z tohoto nešťasného ničitele úžasných čínských pitů ponaučení a nesnažme se jich opravit, nýbrž ohněm jich rovnou spalme a sekerou rozčtvrcené kovošrotu odevzdejme!
_Ezekiel_> Kdybych se v tom alespoň vrtal
to bych si nestěžoval, ale smutný je, že ventily prvně dělal borec v servise, den to jelo a pak zas nic
Kdybych si to zničil sám, tak to zhodim ze skaly a necham to bejt, ale řeším to jedině proto, že to nedává smysl, že to vždycky den jede a pak nic






C je právně...Doladěním vůlí ventilů se nic nezmění. Problém jsou žádné vůle nebo abnormálně velké(víc jak 0,5 mm). Svíčka jako uhel znamená buď příliš bohatou směs,a nebo (dost pravděpodobné) spalování oleje. Tipuju na přidřený válec nebo poškozené kroužky...Zkoušel jsi reinkarnaci podlitím svíčky jak jsem ti ladil v předchozím vláknu? Kroucení se šroubem bohatosti je k ničemu pokud je třeba poškozený sytič nebo vysoká hladina v plovákové komoře...
To tam nemáte nějakého garážového opraváře co by ti masařky vychytal?
To tam nemáte nějakého garážového opraváře co by ti masařky vychytal?
1 reakcí na tento příspěvek Prokletej Stomp 140
Byl by prosím někdo ochotný poslat video, web jak vyměnit kroužky, popřípadě dat radu, na co si dat pozor, jak s rozvodama, jesi menit i pist a valec? Chci to dát do kupy a nevzdávat to
bodu rad za cokoliv

sasasasa> Nebo třeba hledat, jestli už nebylo podobným pitomcům někdy poraděno, kde najdou manuály s obrázkama. Tyhle motory jsou všechny na jedno brdo. Ale pozor, jestli se na tom chceš vyučit, tak na poprvé to nemusí dopadnout dobře.
https://www.motorkar...?t=219408&pgr=1#
https://www.motorkar...?t=219408&pgr=1#
Pokud chceš řešit něco s pajšlem,tak nejdřív si sežeň měřič komprese. Pokud tenhle typ motoru znáš,měl bys odhadnout jestli je kompres v pořádku podle odporu start páky.. S rozvodama je to horší. Většinou tam bývají na kolu vačkové hřídele značky,ale někdy ne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
problém s motorem yx160 Stomp 140cc KZ, Stomp WPB 140 CRF70, Stomp 140cc ... | Detlis | 13 | 23.4.2023 v 22:06 krocanmilan |
Stomp 140 nestartuje Stomp Z3 140 | sasasasa | 13 | 9.12.2022 v 17:57 Maxipes_Fík |
Trysky molkt 26 Stomp Z3 140 | sasasasa | 1 | 19.4.2021 v 17:01 combust |
Motardové pitbiky Stomp Z3 140, BucciMoto BR1-F15-R, Stomp Z3-160, P... | voTTe | 21 | 11.3.2021 v 12:02 Jaster |
Stomp z3 140 , benzin netece do valce [1, 2, 3] Stomp Z3 140 | sasasasa | 69 | 16.1.2021 v 08:23 _Ezekiel_ |