2 reakcí na tento příspěvek Predni vidle tecou
1 reakcí na tento příspěvek Predni vidle tecou
1 reakcí na tento příspěvek Predni vidle tecou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Predni vidle tecou
1 reakcí na tento příspěvek Predni vidle tecou
Pod vodou. To poskozeni na prumeru trubky stezi citis pa prstech. ALE Leva byla a je super jak trubka tak pistnice. (Na prave byl strzeny imbus dole, ktery to drzi u sebe. Musel jsem tam nabit tisicihran a povolit natvrdo - nekdo se to snazil vyndat bez demontaze :((.Ted tece leva .... ale neni to hned - prichazi to po case. Olej (345ml) a tlak 11-14psi (a to tam foukam max.12) sedi, tedy neni tam
pretlak. Montaz vzdy pomalu, maznu to - at neposkodim vnitrnj a vnejsi pri montazi - zadna brutal sila.Ale gufera jsem mel vzdy z Wemota - ta sama. Uz jsem to delal 3x ... proto vas tu a tim otravuji jelikoz mi dosla fantazie :)))
Naposledy editováno 17.09.2021 20:36:40
2 reakcí na tento příspěvek Predni vidle tecou
Nejsem žádný opravář ale už jsem řešil spoustu věcí a lidi mi radili například i tohle
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Predni vidle tecou
číčus píše: A nemáš třeba špatně sesazene vidle do brýlí? Že by se nějak krizily a byly namáhané na ohyb a proto tečou? Moto máš dlouho nebo nové? Dělalo to před tím?
Nejsem žádný opravář ale už jsem řešil spoustu věcí a lidi mi radili například i tohle
Čau, presne toto kríženie ma napadlo, čo píše kolega . Možno blbé okuláre. Toto pozri. Potom usadenie pri montáži. A ešte jedna možnosť, ale to tu budem asi všetkým na smiech. Robil som svoju, píšem svoju, lebo keď som robil motorky tak zásadne som najprv pozrel manuál. No, ako sa hovorí šuster chodí bosí. Tak robil som svoju starú Suzuki GS 750 , tlmičové oleje som tam mal v garáži od zákazníkov všelijaké. Teda skontroloval som to nové guferá poskladal namontoval nalial olej a presne ako píše Buttermann, po týždni to tečie. Kua, iné guferá a zas.....po týždni tečie. Olej som tam dával drahý čo som tam mal Motul do tlmičov. Potom som si pozrel manuál čo sa tam má dávať a tam to šlo ako niekedy do starej Jawy, zmes motorového a hydraulického. Tak som zbehol kúpiť taký čo sa dáva do LKT do hydrauliky 2 litre za 4 Sk-Slovenské koruny a motorový, taký aký sa dával do embéčiek nejaký Madit. A ....zázrak netieklo to. Preto ma napadlo, či to nebude chyba v oleji, či tam neleješ niečo nové a drahé. No a patrí tam niečo staré a lacné. Skús iný olej.
A ešte guferá, zas možno budem na smiech, ale ja som dal guferá nie origo, ale som si našiel náhradu, obyčajné guferá , vonkajši priemer a vnútorný samozrejme musí sedieť , ale čo je najhlavnejšie úžšie ako origo a ja som tam napratal namiesto jedného dve ( neviem, či až nie tri a jedno horné som dal opačne , aby to fungovalo ako stierka proti prachu) guferá dvojbritové. Mal som to za zlomok ceny origo a fungovalo to. Síce to chodilo ťažšie, ale čo je hlavné NETIEKLO to.
Jeste dotaz - ten objem oleje - zda tam toho neni moc. Leju tam 345ml, dle navodu, ale na netu jsem uz nasel i 320 - je to SC01/1981 37mm prumer??
Kolikrat si zakaznik dodal svoje gufera a proste mu to zaclo saknout tak jako tobe.
U trubky vidlice jeste zkontroluj jeji hazovost a pripadne i ovalitu. Zkratka jestli neni kriva a jesli trubka neni sisata.
Na tom trlumici kde ti to tece zkontrooluj celou drahu, kudy navlekas gufero, jestli tam nemas nejakej britek nebo neco, co by poskodilo gufero pri navlekani. gufera nasazuj pres mikrotenovej sacek a nebo potravinarskou folii a poradne to namazej olejem. Jak tam gufero navleces, tak vsechen olej utri hadrem a kdyz budes mit gufero tak na palec od nohy vidlice, tak tam dej tu vazelinku kolem dokola od Ariete a gufero naraz do nohy.
Jeste jen tak naokraj... na narazeni gufer mas nejakej narazec a nebo to tam bouchas nase/vase nejakou kulatinou nebo sroubovakem? Bez slusneho narazece gufero neusadis rovne a ani nepoznas, ze ti to dosedlo jak ma. A staci ze je trochu zesikma a po chvili to zacne tect. to same plati i pro teflonova vodici pouzdra. Ty se narazi stejnym narazecem pres podlozku co patri pod gufero a take musi krasne rovne dosednout na svoje misto. Presne slozeni tehle tlumicu neznam, vychazim z obecnych zkusenosti, ale myslim si, ze se nijak extra nebudou kontrukcne lisit.
EDIT: pokud je krive narazene vodici pouzro tak pak na nem krive sedi i podlozka a nasledne tam pak krive dorazis i to gufero.
Naposledy editováno 18.09.2021 11:28:41
1 reakcí na tento příspěvek Predni vidle tecou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Predni vidle tecou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Predni vidle tecou
Buttermann píše: krokoš> Cest, ty trubky musim nechat zmerit nemam na to pripravky :(( Jinak ty bryle jsou OK dival jsem se na to. Uvidim co ty trubky a objednam ta gufera od Ariete. Zima bude zase v garazi :))) tohle a vymena spojky na adventure :)))
Čau, nepotrebuješ žiadny prípravok na meranie trubiek. Na to slúži taký stôl, na meranie čo je rovný. Majú to pracovníci OTK v každej firme. Prípadne zájdi na cintorín a tam to skús na nejakom žulovom pomníku, Na tom pomníku len orientačne tiež môže byť prebrúsený v strede.
No, neviem ako si sa na tie brýle díval. Ono to ukáže aké sú krivé, keď to pootočíš horné voči spodným ( teda, aby si ich meral samostatne, teda horné zvlášť a spodné zvlášť) ) a strčíš do , napríklad do horných trubky. Potom až uvidíš ten rozdiel. Keď na to pozrieš len tak bez trubiek uvidíš akurát okuláre. A prdlajs. Potom tie trubky strčíš do spodných a uvidíš čo svet nevidel. Ako sa pekne rozbiehajú. Každá inde. No pozor , trubky musia byť rovné. Nie, že budeš opravovať okuláre podľľa krivých trubiek. Trubky , teda ich stav zistíš aj tak, že ich strčíš do okulárov , vtedy skonštatuješ ou ou , je to krivé. Avšak nevieš čo je krivé. Potom si poznačíš polohu trubiek voči okuláru a jednou z tých trubiek pootáčaš a sleduješ ako sa mení vzdialenosť trubiek na konci. Ak sa nemení tak je v riti okulár. Ak sa mení tak je riti trubka.
Ináč, dá sa z toho vykorčuľovať aj tak, že poskladáš krivé ( do cca 1 mm ) vidlice aj s krivými okulármi tak, že musíš tým točením trubiek nájsť takú polohu aby tie rozmery boli stejnaké pri okuláry a na konci. Potom to poskladáš a paráda. Olej netečie. Len tým ( trubkami) potom nesmie nikto potočiť, lebo bude nešťastný ako teraz ty.
Mechanik ti s tým nepomôže, bez motorky myslím , len to poskladá a po namontovaní budeš tam kde si bol.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Predni vidle tecou
krokoš píše: Čau, nepotrebuješ žiadny prípravok na meranie trubiek. Na to slúži taký stôl, na meranie čo je rovný. .
tak ono se to hodi delat na dvou prizmatickych kostkach a k tomu jeste mikrometr na drzaku, idealne magnetickem a to cele na kovovem stole. takze nejake ne zcela bezne domaci vybaveni to chce.
Ja to treba merim na soustruhu, ikdyz mam i vyse popsane vcetne rovne kovove desky, tak to mereni je proste lepsi, snazssi a presnejsi. Mereni na sklenene nebo zulove desce je takove krapet orientacni, nerikam, ze se neda udelat, ale nezmeris to zcela presne, hlavne nevis na co se mas spolehnout. Presne jak jsi napsal, i zulova deska muze byt probrousena. Osobne si myslim, ze je to jen v tech guferach. Protoze proste nedaji ten tlak.
Na tom sústruhu som to robil tak, že do univerzálky som upol hrot a do koníka druhý. Netočil som z univerzálkou ale točilo sa to len medzi hrotmi. Samozrejme indikátorové hodinky a magnetický stojanček. Mal som v práci dva, jeden bol môj a jeden firemný. Dokázal som na tom vycentrovať kľuku na Jawu 350 to bol môj vrchol šikovnosti. Podľa knižky som mal mať 4 hodinky, ale dal som to s dvoma. Bolo to ale dávno pred cca 15-timi rokmi, bože ten čas letíííí.
Tie guferá, ako píšeš, preto som používal také , ako som písal vyššie. Teda aj kvôli cene. Namiesto jedného origo tri užšie neorigo a horné naopak. Fušerina, ale fungovalo to. Hlavne mi to netieklo. Ono aj tie klzáky už majú svoje dobré časy za sebou a majú vôľu na tých trubkách. Ono, ako hovorí Vietnamec na trhovisku více pruhú více addiddas, vice gufer více tesní.
PS: tak držíme palce nech to funguje a netečie z toho.
Naposledy editováno 18.09.2021 22:58:17
1 reakcí na tento příspěvek Predni vidle tecou
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Netesne gufero za pastorkem [1, 2] Honda CB900 F2 Bol d'Or | Buttermann | 57 | 8.2.2024 v 20:39 jasot |
tecou karburatory po synchronizaci,... Honda CB900 F2 Bol d'Or | Kilek | 26 | 6.9.2023 v 21:09 Kilek |
Honda CB900 F/F2 1980-2 vše okolo [1 ... 15, 16] Honda CB900 F2 Bol d'Or | Kilek | 472 | 22.7.2023 v 23:37 Kilek |
Nebezi 3 valce ze 4, rano bylo vse ok Honda CB900 F2 Bol d'Or | Kilek | 24 | 21.5.2022 v 06:56 t_freedom |
Střílení do výfuku - Honda CB 900 B... Honda CB900 F2 Bol d'Or | Baggio10 | 11 | 30.9.2021 v 22:52 Baggio10 |