Téma: Z900 - rozvody, ventily
24.10.2023 v 15:52
Kamarád se zamiloval do mé Kawasaki Z900. Zaujala ho jedna nabídka s vyšším nájezdem cca 70 tis. km. Já mám najeto zatím jen 5,5 tis. km a nemám tak dlouhodobou zkušenost s tímto motorem. Je třeba se toho nájezdu výrazně bát? Jak často a v kolika km je dobré měnit u tohoto motoru měnit rozvody a kontrolovat a seřizovat ventily? A nakolik taková sranda - servis přijde asi peněz? Díky moc.

Z900 - rozvody, ventily

24.10.2023 v 16:18 | Nahoru | #1
Máš najeto 5,5 ty nebo celkově tvůj motor

Z900 - rozvody, ventily

24.10.2023 v 16:42 | Nahoru | #2
Vyjádřil jsem se blbě...5,5 tis. km má najeto moje Z900, já celkově i na dalších motorkách násobně víc. Ale vždy měly ty motorky najeto max. 20 tis. km.
Takže s motorkou s vysokým nájezdem a výměnou rozvodů nemám žádnou zkušenost. Proto ten dotaz.

Z900 - rozvody, ventily

24.10.2023 v 16:52 | Nahoru | #3
To by mě také zajímalo..
Ventily bývaly 12tis.km kontrola, dnes jsou 24 většinou..
Rozvody řetězem při běžném užívání dají dle mého 200k km jako prd..
Je to jak s autem, každý by chtěl ojeté za pár, ale s 50k km, pak si koupi na co má, najeto 200+ a jezdí to taky.
Že to možná bude chtít brzdy, tlumiče apod, to je možné, každý si musí zvážit dle pořizovací ceny a riziku potenciálního servisu..

1 reakcí na tento příspěvek Z900 - rozvody, ventily

24.10.2023 v 17:04 | Nahoru | #4
Máme doma z 750 , tedy starší verzi toho motoru. Najeto 97000 km a šlape výborně. Ventily se dělaly a bylo potřeba seřízení, a rozvody stále původní bez nějakých náznaků chrastění apod. Napínák není ani v půlce. Nájezdu bych se osobně nebál, spíš za jakých podmínek byl najetý. A to u ojetiny je vždy loterie

(reakce na) Z900 - rozvody, ventily

24.10.2023 v 17:33 | Nahoru | #5

Gapyra píše: Máme doma z 750 , tedy starší verzi toho motoru. Najeto 97000 km a šlape výborně. Ventily se dělaly a bylo potřeba seřízení, a rozvody stále původní bez nějakých náznaků chrastění apod. Napínák není ani v půlce. Nájezdu bych se osobně nebál, spíš za jakých podmínek byl najetý. A to u ojetiny je vždy loterie



Souhlas, na Zedovi 750 2006 jsem najel 86tis a bylo to presne jak pises.

Z900 - rozvody, ventily

24.10.2023 v 19:31 | Nahoru | #6
Japonce bych se nebál - samozřejmě je otázka, jestli dostala co měla. Vyšší nájezd může posloužit k dalšímu tlaku na cenu ;). Motorky se teď moc neprodávají.

Z900 - rozvody, ventily

24.10.2023 v 21:05 | Nahoru | #7
zaujímavé je, že niektorý vyrobci píšu počet km na výmenu reťaze. Zr7 má písané 50 tkm a výmena. Nájdi manuál a pozri sa. Ak máš od nova a aj manuál, mohlo by to tam byť.

Z900 - rozvody, ventily

24.10.2023 v 23:21 | Nahoru | #8
V manuálu je pouze kontrola vůle ventilů po 42 tis.km. O rozvodech motoru ani slovo.

Z900 - rozvody, ventily

24.10.2023 v 23:51 | Nahoru | #9
Otázka, na kterou stejně nenalezneš odpověď je "záleží, jaké měla ta motorka podmínky k provozu, jak se k ní majitel choval a jakej měla servis" A to můžeš jen domejšlet... Takže loterie, jako s každou ojetinou, pokud to teda neni od někoho blízkého, kde víš, jak bylo s motorkou zacházeno.. A kolik stojí servis? Hodně, veškerý služby za poslední 2 roky vyletěly do absolutních nesmyslů a musí se sahat pěkně hluboko do kapsy...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chyba power KTRC Kawa Z900 2020 Kawasaki Z900 Bongo9915 6 17.7.2024 v 08:07 FiZzeR
pneu Michelin Road 5 vs 6 Kawasaki Z900 zahadnytajemny 3 16.7.2024 v 14:57 zahadnytajemny
Motorka A2 - otevřít nebo prodat a ... [1, 2] Kawasaki Z900 zahadnytajemny 37 11.7.2024 v 23:02 zahadnytajemny
Pneu pro Kawasaki Z900 [1, 2] Kawasaki Z900 zahadnytajemny 39 1.6.2024 v 11:02 pepe100
Poškrábaný výfuk Z900 Kawasaki Z900 zahadnytajemny 20 2.5.2024 v 14:58 Kubák


TOPlist