Pokud je tu nekdo, kdo to nejak resil, diky za info. Digi
Naposledy editováno 26.01.2024 20:53:36
Sem koukal na jedno video, a opravdu je ten motor dělaný tak, že rozvoďák vcelku tam dostaneš až po demontáži kliky O montáži rozpojeného řetězu bych uvažoval v případě že by byla k sehnání kvalitní spojka od renomovaného výrobce.
mj. jsem nasel tady tenhle typ a na dotaz, jaky maj zkusenosti me odpovedeli pozitivne ...jak jinak
Naposledy editováno 27.01.2024 10:49:31
1 reakcí na tento příspěvek BMW F800ST - rozvody
Jestli se do toho chceš pustit i tak, sežeň si servisní manuál (Reprom), máš tam krok za krokem.
1 reakcí na tento příspěvek BMW F800ST - rozvody
Taky jsem byl vyblbnutej ale vysral jsem se na to. To měla asi 45tisíc km? když jsem ji pořizoval. Dneska máme 97 tisíc a teprve zdechnul asi altík a vloni myslím spojka. Neřeším to, je kosa a teď drandím boxera. K Fku mám druhej motor. S tím co tam je, jsem nedělal vůbec nic ale vůbec nic, jen olej filtry, žádný ventily, nic. V servisu byla jen po koupi, ale ten kluk těmhle motorům moc nerozumněl, neměl s nima praxi a tak mě vyděsil že jsou v čudu vačky, no asi nebyly ...Na olejový zátce žádný špony, nic.. Spotřeba furt nízká. Ty zvuky ten motor dělá hrozivý. Lil jsem Castrol, lil jsem Mogul teď má motul a půjde ven při rozborce dobíjení, řekl bych že při mogulu byl motor malinko tišší, měl i předepsanou viskozitu. Motul mám myslím 10W50. Motorky se nehodlám zbavovat, nevyplatí se to. Spíš ji dám do kupy, protože jak mi upadla na obrubník tak má oba boční plasty v pytli. Náhradní motor očistit a nalakovat. Plány smělé Ještě fichtla mám rozebranýho a na babettu očištěný rám pro výměnu vč. zalakování Do důchodu ještě daleko
Mrkni se do deníku, je dost obsáhlý.
p.s.: k motoru jsem se vždy choval slušně, 1x jsem ji protáhl po dálnici až k maximálce(po koupi) ale je to o ničem, motor nikdy nevytáčím jako blázen a zase nepodtáčím, zkrátka všechno tak akorát s citem
Naposledy editováno 27.01.2024 15:02:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F800ST - rozvody
TomasNBK píše: Podle mě můžeš být dalších 50 tisíc v klidu, pokud ty kilometry sedí. A potom spíš lidi řešili ty plastové vodítka (degradují) než řetěz. Dopínání je hydraulicky, chvíli trvá než se tam olej natlačí, kor po dlouhé odstávce. Každou výměnu oleje něco uslyšíš, počkej Ale i tak, šicí stroj je to normálně
Jestli se do toho chceš pustit i tak, sežeň si servisní manuál (Reprom), máš tam krok za krokem.
jj, nebyl jsem si jistej, jestli je napinak hydraulickej, ale jak koukam na detajl, tak na nem vidim ty maly kanalky pro vstup oleje, tak fajn. U K1200Sport jsem ho menil, myslim za delsi, pojmul vic oleje, aby pri startu nesel na sucho a pomohlo to.
Jinak samozrejme Reprom i schemata mam, nemluve o diagnostice - motoscan ultimate + BT adapter. Jsem s ni spokojen, staci. Sehnal jsem alarm ,tak jsem zvedav ,jestli ho pak nakoduju. Jo a jelikoz mam masinu za velmi prijemnou cenum ,tak cekam na celokapoty poslane z UK ,jak budou vypadat. Uz to mam doma, ale nebyl cas to ani vybalit.
Jinak diky vsem za info. Kazdopadne mrknu na ventily, rozvody a pak se uvidi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F800ST - rozvody
elvis78 píše: zachrastění při startu neřeš, poslouchej co se děje potom a jajký otáčky mu vyhovují jestli v mírném záběru je motor tichý tak jako u mě, tak najedeš ještě do 100tisíc.
Taky jsem byl vyblbnutej ale vysral jsem se na to. To měla asi 45tisíc km? když jsem ji pořizoval. Dneska máme 97 tisíc a teprve zdechnul asi altík a vloni myslím spojka. Neřeším to, je kosa a teď drandím boxera. K Fku mám druhej motor. S tím co tam je, jsem nedělal vůbec nic ale vůbec nic, jen olej filtry, žádný ventily, nic. V servisu byla jen po koupi, ale ten kluk těmhle motorům moc nerozumněl, neměl s nima praxi a tak mě vyděsil že jsou v čudu vačky, no asi nebyly ...Na olejový zátce žádný špony, nic.. Spotřeba furt nízká. Ty zvuky ten motor dělá hrozivý. Lil jsem Castrol, lil jsem Mogul teď má motul a půjde ven při rozborce dobíjení, řekl bych že při mogulu byl motor malinko tišší, měl i předepsanou viskozitu. Motul mám myslím 10W50. Motorky se nehodlám zbavovat, nevyplatí se to. Spíš ji dám do kupy, protože jak mi upadla na obrubník tak má oba boční plasty v pytli. Náhradní motor očistit a nalakovat. Plány smělé Ještě fichtla mám rozebranýho a na babettu očištěný rám pro výměnu vč. zalakování Do důchodu ještě daleko
Mrkni se do deníku, je dost obsáhlý.
p.s.: k motoru jsem se vždy choval slušně, 1x jsem ji protáhl po dálnici až k maximálce(po koupi) ale je to o ničem, motor nikdy nevytáčím jako blázen a zase nepodtáčím, zkrátka všechno tak akorát s citem
Jinak ,pokud klapnou ty kapoty, tak mozna budou ty origo kapoty k mani. Jedna je lehce odrena ,druha asi jen na jednom miste. Jdou v modry metle. kod barvy 749 mysli.
Nicmene jsem si nechal udelat spektromerem sken /94% shoda/ a tak je mozna opravim a prelakuju. Uvidim.
3 reakcí na tento příspěvek BMW F800ST - rozvody
Je fakt že po složení byl start naprosto tichý ale po asi 10t km je tam trošku opět . Předpokládám že až tam budu mít 100t km tak to bude stejné .
Víckrát bych to nedělal . Na netu jsou videa kde to borec rozpojí , natáhne nový řetěz a pak snýtuje ale není to originál řetěz . Na originál neexistuje spojka . Celá problematika se probírala na bmwgs.cz
Kamarád si udělal nový šroub napínáku asi o 5 mm delší aby tam nebyla taková vůle mezi pružinou napínáku než natlakuje olej a má to tiché . Mám to taky ve výrobě tak uvidím .
1 reakcí na tento příspěvek BMW F800ST - rozvody
Jinak o inovaci bloku motoru nevím ale dovedeš si představit tu cenu? . Nevím od kterého roku změnili rotor nebo kolo volnoběžky . Změna je v tom že tam udělali větší otvory pro lepší proudění horkého vzduchu . Nevím jestli to nějak výrazně pomohlo ale myslím že i novější ročníky mají s altem potíže .
Pak ještě změnili polohu regulátoru . Já jsem ho podložil vyrobeným chladičem z duralových plechů pro odvod tepla .
Rosťa65 píše: Nevím od kterého roku změnili rotor nebo kolo volnoběžky . Změna je v tom že tam udělali větší otvory pro lepší proudění horkého vzduchu . Nevím jestli to nějak výrazně pomohlo ale myslím že i novější ročníky mají s altem potíže .
Já se dopátral k informaci že přepracovali blok motoru, né vnitřnosti jak píšeš ty. Údajně se tím lepšilo chlazení vinutí a od té doby už alternátory nehoří. Do r.v. 2011 včetně to čeká každý motor, je jen otázkou kdy. Někoho to potká v 35tis. někoho v 90tis. Opravíš a čekáš kdy to přijde znovu.Ptal jsem se přímo v BMW zastoupení ať mi řeknou od jakého výrobního čísla začali s montáží těch inovovaných bloků, prý to nedokáží zjistit, motory se nečíslují, ani žádný kód na bloku není. Jen vědí že objednací číslo dílu se změnilo v roce 2012.
Nebya žádná svolávačka, BMW se na to sprostě vykašlala a nechala to na majitelích.
Přemýšlel jsem o koupi starší F800R a tak jsem se dopátral k těmto informacím. Nejvíc jsem vyčetl zde .
Naposledy editováno 01.02.2024 08:52:47
1 reakcí na tento příspěvek BMW F800ST - rozvody
Dojel jsem 200m za čáru (Dolní Dvořiště, casino) , volám do pojišťovny a na druhé straně, že buď mě posunou jen 150km nebo to domů bude stát cca 4tis. Tak jsem operátora poprosil, ať mi zavolá za 10 minut. Pustil jsem chcíplou motorku z kopečka, při průjezdu mávnul na celníka a 20m za hranicí zastavil.
Když se po chvíli ozvala pojišťovna, tak povídám že jsem zase v zahraničí "Ano zdarma, jedeme pro vás. Zde vaše připojištění do zahraničí platí".
...jenom taková příhoda s altíkem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F800ST - rozvody
tak to mi nějak uniklo s tím altikem, jinak rozvoďák já řešit budu, když už budu řešit dobíjení
https://www.previjeni-regulatory.cz/
1 reakcí na tento příspěvek BMW F800ST - rozvody
Do baterky to ale nejde.
Naposledy editováno 05.02.2024 07:48:27
1 reakcí na tento příspěvek BMW F800ST - rozvody
jinač rozvody, kolega z Baworak.cz mi poslal odkaz na pána, který mu sehnal nezanejtovanej rozvoďák..takže šance na výměnu bez rozborky motoru na nanočástice asi je. Měl by to být řetěz Morse 98XRH2015 140 článků snad ten scan čtu dobře...chvílema jsem myslel že to je 146 článků...no a ono to asi bude 146čl
Naposledy editováno 06.02.2024 13:44:53
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F800ST - rozvody
elvis78 píše: Rozumím kovošrotemoravo
jinač rozvody, kolega z Baworak.cz mi poslal odkaz na pána, který mu sehnal nezanejtovanej rozvoďák..takže šance na výměnu bez rozborky motoru na nanočástice asi je. Měl by to být řetěz Morse 98XRH2015 140 článků snad ten scan čtu dobře...chvílema jsem myslel že to je 146 článků...
Je to 146čl.! A tento řetěz v "metráži" včetně nýtovací spony, objednáš např. zde:
http://www.berantuni...dovy-MORSE-98XRH2015
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW F800ST - rozvody
PETARDAK píše: Je to 146čl.! A tento řetěz v "metráži" včetně nýtovací spony, objednáš např. zde:
http://www.berantuni...SE-98XRH2015 [/quote]
"Řetěz je dodáván bez spojky - zanýtován z výroby."
Spojka za příplatek?
Naposledy editováno 06.02.2024 17:22:23
1 reakcí na tento příspěvek BMW F800ST - rozvody
Naposledy editováno 14.02.2024 18:29:39
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BMW F800ST svolávácí akce na zadní ... BMW F 800 ST | Hanz5 | 8 | 4.10.2024 v 11:38 elvis78 |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
Benzin v oleji??? BMW F 800 ST | Waxin | 7 | 26.9.2023 v 20:22 Adam_156 |
Altmannmoto BMW F 800 ST | elvis78 | 26 | 4.8.2023 v 15:24 elvis78 |
BMW F 800 R zadní nosič/držák top c... BMW F 800 S, BMW F 800 ST, BMW F 800 R, BMW F 800 GT | petrosolsobě | 2 | 23.7.2023 v 13:51 petrosolsobě |