po deseti letech s jiným koníčkem se chci vrátit k hobby enduru. S údivem zjišťuju, že se trh za dobu, co jsem byl mimo, změnil k nepoznání a motocykl kategorie cross/enduro je dnes něco jako nemovitost: Motorky, které už v roce cca 2010 byly neprodejné, vyhazovaly se, případně darovaly za odvoz stojí dneska klidně 80 tisíc, za několik let staré totálně dojeté KTM, chtějí prodávajíci skoro jako za nové, TP/SPZ/STK, které byly kdysi u ostrých endur standardem jsou dnes v inzerátech naprostou výjimkou atd atd
Ale k věci: Rád bych do nového začátku pořídil ojetý 2T 250/300 okolo roku 2017. Líbí se mi gas gasy tohoto modelového roku, tedy ještě španělské. Je to dobrá volba? Jsou tam nějaké pasti? (o ktm bych uvažoval až jako o poslední volbě) Díky :)
1 reakcí na tento příspěvek Návrat po deseti letech, jakou 250/300
diely na staršie Gas Gasy pred "KTM" érou budú čochvíľa "horké zboží"
1 reakcí na tento příspěvek Návrat po deseti letech, jakou 250/300
Naposledy editováno 28.05.2024 11:09:55
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrat po deseti letech, jakou 250/300
a pak tenhle, tam mi jen přijde nereálná cena, viz jak píšu v úvodu vlákna :) https://www.motoinz...8-ec-300-racing.html
2 reakcí na tento příspěvek Návrat po deseti letech, jakou 250/300
Lehka,zadna elektronika,jede pekne.
Mel bych nanprodej po go a upravenou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrat po deseti letech, jakou 250/300
M6 píše: první tenhle, ten už španělský asi není: https://www.motoinz.../1144300-ec-250.html
Ale je. Aj ten druhý.Po prechode na Rieju sa tie motorky sprvoti moc nemenili, ale poznáme to... ak tam nemajú čo zmeniť, tak sa každých pár rokov príde na to, že plasty nie sú moc dobré a mohli by byť lepšie a celé to prekopú, aby sa nedali používať tie staré. Diely sa asi nebudú dať tak zohnať tak ľahko ako na koncern, ale priame skúsenosti nemám. Možno sa pozri, kde máš najbližšieho dealera, viem, že u Brna je jeden (hneď za Českou)... Inak by som povedal, že dnes sa už nevyrábajú moto s výraznými nedostatkami, keď vieš anglicky, tak si pohľadaj na kanáli Cross Training Enduro majú recenzie, kde spomínajú aj plusy a mínusy.
Naposledy editováno 29.05.2024 15:46:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrat po deseti letech, jakou 250/300
Ono si dvojtakty trochu viac pápnu než štvor-, samozrejme aj na tú sviečku treba dávať pozor, na druhú stranu to tak nehicuje. Ale kamoš jazdil SWM 500 aj na pretekoch a moc sa nesťažoval. Takže je to na vkuse každého súdruha asi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrat po deseti letech, jakou 250/300
1 reakcí na tento příspěvek Návrat po deseti letech, jakou 250/300
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Návrat po deseti letech, jakou 250/300
250 nebo 300 pro mě nemá smysl řešit, koupím, co bude v lepším stavu, ta samý karbec, stříkačka.
Rozpočet nehraje roli a vážně uvažují o novým Gasu 250 ve výprodeji za cca 180,- , protože jak jsem psal, dnešní trh ojetin je pokřivenej a vykazuje ekonomický paradoxy, když chce maník (při ceně nový zmíněný výše) za "posleního španěla" 110 :)
1 reakcí na tento příspěvek Návrat po deseti letech, jakou 250/300
Nejlip se mi jezdi na 250 4t, ale to jsem mel obavu, ze mi casem bude slaba... takze jsem postupne dosel k 350, kterych neni moc ojetych v nabidce protoze je mimo zavodni kategorie... no a kdyz uz jsem zacal uvazovat nad novou tak jsem se rozhodl prisetrit na elektriku. Strojarina me zajima a tohle je moc hezkej vyrobek.
Prave tim, ze nemam tolik casu a vek se podepisuje i na telesne schrance tak jednoduchost ovladani a servisni nenarocnost je bozi. zadny filtry, oleje, serizovani karbce apod...
no a jako bonus, trochu jsem se vratil k enduru, jizda po lese s motorkou co neni slyset je tak trochu vic na pohodu...
ale neni to pro kazdeho, recenze v profilu....
Naposledy editováno 21.06.2024 15:26:23
Elektrika OK. Super jak píšeš, žádný olej, filtr apod. fičuroviny. V lese totální lambáda tomu věřim! Je to ideální, ale za mě cena vs. výdrž je zatím totální nesmysl! Rád bych se dočkal toho, že bude rekuperace fungovat na maximum. Co u nás vyjedu nahoru to taky sjedu dolů, takže by to chtělo tu energii co nejvíce vracet... Jak je to s rekuperací u Varga? Jak to vůbec funguje a jak moc to funguje?
1 reakcí na tento příspěvek Návrat po deseti letech, jakou 250/300
Proste baterku radsi vybiju a pak doma zas nabiju.....mam rychlou nabijecku takze za hodku a pul nabito
1 reakcí na tento příspěvek Návrat po deseti letech, jakou 250/300
Ted mam aktualne na prodej zaklad z Blaty 125 enduro s upravenym podvozkem,motor 18kw,baterie 84V 60Ah,regl az 680A fazovych.
Vse programovatelne pres mobil,specilni hasici system ProTeng LI35 na lithium,cidla teploty baterie primo aktualne na displeji se stavem baterie,prepinani 3 modu vykonu,spojka pro odpojeni motoru,motor ma vnitrni prevod takze rozeta vzadu je mala,vaha 95kg.
Docela by me zajimalo jak se na tom jezdi, ja treba ted jezdil po poli kde mame po sklizni dovolene si vyjet trat a jak je to rychle, tak prestoze vetsinou jezdim 40-45HP mapu tak na pole je to malo a nakonec jsem jezdil 50-55HP. Mam ted prevod na enduro v lese a kolem 100kmh uz je znatelnej propad momentu, vracim tam na tuhle trat mx kolo (19palcu) a malou rozetu… vadilo by mi, ze mi na motor ujizdi kamaradova sxf450 … na ruce nemam sanci ani ve snu