po deseti letech s jiným koníčkem se chci vrátit k hobby enduru. S údivem zjišťuju, že se trh za dobu, co jsem byl mimo, změnil k nepoznání a motocykl kategorie cross/enduro je dnes něco jako nemovitost: Motorky, které už v roce cca 2010 byly neprodejné, vyhazovaly se, případně darovaly za odvoz stojí dneska klidně 80 tisíc, za několik let staré totálně dojeté KTM, chtějí prodávajíci skoro jako za nové, TP/SPZ/STK, které byly kdysi u ostrých endur standardem jsou dnes v inzerátech naprostou výjimkou atd atd
Ale k věci: Rád bych do nového začátku pořídil ojetý 2T 250/300 okolo roku 2017. Líbí se mi gas gasy tohoto modelového roku, tedy ještě španělské. Je to dobrá volba? Jsou tam nějaké pasti? (o ktm bych uvažoval až jako o poslední volbě) Díky :)
1 reakcí na tento příspěvek Návrat po deseti letech, jakou 250/300
Ted mam aktualne na prodej zaklad z Blaty 125 enduro s upravenym podvozkem,motor 18kw,baterie 84V 60Ah,regl az 680A fazovych.
Vse programovatelne pres mobil,specilni hasici system ProTeng LI35 na lithium,cidla teploty baterie primo aktualne na displeji se stavem baterie,prepinani 3 modu vykonu,spojka pro odpojeni motoru,motor ma vnitrni prevod takze rozeta vzadu je mala,vaha 95kg.
Docela by me zajimalo jak se na tom jezdi, ja treba ted jezdil po poli kde mame po sklizni dovolene si vyjet trat a jak je to rychle, tak prestoze vetsinou jezdim 40-45HP mapu tak na pole je to malo a nakonec jsem jezdil 50-55HP. Mam ted prevod na enduro v lese a kolem 100kmh uz je znatelnej propad momentu, vracim tam na tuhle trat mx kolo (19palcu) a malou rozetu… vadilo by mi, ze mi na motor ujizdi kamaradova sxf450 … na ruce nemam sanci ani ve snu