Téma: Po výměně palivového filtru motorka nestartuje
24.7.2024 v 22:35
Prosím o pomoc. Už mi docházejí nápady. Motorka Suzuki dl 650 v strom, rok 2018.Měnil jsem palivový filtr a od té doby motorka nechce nastartovat.Sundal jsem nádrž a odpojil všechny hadičky včetně elektroniky k čerpadlu. Takhle jsem to nechal týden (čekal jsem na dodání nového filtru) dnes jsem dal nový filtr, namontovat nádrž, hadičky a elektroniku. Nalil plnou nádrž a začal startovat. Motorka nemá ani náznak chytnout. Rozpojil jsem hadičku pod nádrží a benzin krásně z nádrže vytéká.Svíčky jsou suché..... Nevím co s tím... Budu rád za radu
1 reakcí na tento příspěvek Po výměně palivového filtru motorka nestartuje
A čerpadlo sepne a načerpá?? Bývá to slyšet...
1 reakcí na tento příspěvek Po výměně palivového filtru motorka nestartuje
Ahoj, aby motka chytla musíš splnit 3 věci - tlak ve válci, benzín, jiskra.
Tlaky asi ok pokud to dřív jezdilo.
Benzín - jaké máš svíčky, jsou mokré ?
Jiskra - co baterka ? je možné, že je před smrtí a nedava dostatek štávy.
Měj se
Pajas
Tlaky asi ok pokud to dřív jezdilo.
Benzín - jaké máš svíčky, jsou mokré ?
Jiskra - co baterka ? je možné, že je před smrtí a nedava dostatek štávy.
Měj se
Pajas
1 reakcí na tento příspěvek Po výměně palivového filtru motorka nestartuje
Přehozený hadice?
Přivod a vratka?
Přivod a vratka?
1 reakcí na tento příspěvek Po výměně palivového filtru motorka nestartuje
Rozpojil jsem hadičku pod nádrží a benzin krásně z nádrže vytéká.
To je špatně!
To musí stříkat, když zapneš klíček a naopak nemá nic vytékat samovolně, když je to stříkačka a má to čerpadlo v nádrži.
Mechanicky je něco špatně.
1 reakcí na tento příspěvek Po výměně palivového filtru motorka nestartuje
Chtěl jsem nějak zareagovat, jelikož Stromy dělám už dlouho ale nebudu se vyjadřovat. Tak nějak cítím, že bych se akorát nasral.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po výměně palivového filtru motorka nestartuje
PetrL3> já to zkoušel při vyplém klíčku. Děkuji
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po výměně palivového filtru motorka nestartuje
milor> sice vůbec nevím, co tím chceš říct, ale zajímavý názor.
Ahoj, já jsem řešil podobný problém.
Palivový filtr je v sestavě palivového čerpadla spolu s regulátorem tlaku - (celé je to zespodu v nádrži).
Po zapnutí klíčku a spínače na L.straně řidítek musí čerpadlo chvíli slyšitelně bzučet a natlakovat systém vstřikování na tlak 3 bar. Tento tlak hlídá regulátor v celém rozsahu otáček při chodu motoru - nesmí se snižovat.
Palivový filtr je dole na vstupu do čerpadla, mezi čerpadlem a horní plastovou "hlavou" je O-kroužek. Do "hlavy" je vsazen regulátor tlaku (další O-kroužek a výstupní palivová trubka (třetí O-kroužek). Stav O-kroužků je důležitý.
Důležitá je správná polarita přívodních vodičů. Čerpadlo má dávat (připojení z baterky přímo do konektoru čerpadla) min.168 ml paliva za 10s (zanesený palivový filtr) - s novým filtrem až 350 ml/10s - při tlaku 3bar.
Po odpojení palivové hadice od nádrže (rychlospojka s O-kroužkem) nesmí z nádrže vytékat žádné palivo - jestli ano - něco jsi špatně složil ?
Já jsem měl dobrý tlak v nízkých otáčkách ale s otáčkami klesal až na 2bar. Vyřešila to výměna samotného čerpadla (cca 1500,-) a nakonec výměna "plastové hlavy"(cca 2500,-) .
Teď jezdí V-strom skvěle.
Tak držím palce ?
Palivový filtr je v sestavě palivového čerpadla spolu s regulátorem tlaku - (celé je to zespodu v nádrži).
Po zapnutí klíčku a spínače na L.straně řidítek musí čerpadlo chvíli slyšitelně bzučet a natlakovat systém vstřikování na tlak 3 bar. Tento tlak hlídá regulátor v celém rozsahu otáček při chodu motoru - nesmí se snižovat.
Palivový filtr je dole na vstupu do čerpadla, mezi čerpadlem a horní plastovou "hlavou" je O-kroužek. Do "hlavy" je vsazen regulátor tlaku (další O-kroužek a výstupní palivová trubka (třetí O-kroužek). Stav O-kroužků je důležitý.
Důležitá je správná polarita přívodních vodičů. Čerpadlo má dávat (připojení z baterky přímo do konektoru čerpadla) min.168 ml paliva za 10s (zanesený palivový filtr) - s novým filtrem až 350 ml/10s - při tlaku 3bar.
Po odpojení palivové hadice od nádrže (rychlospojka s O-kroužkem) nesmí z nádrže vytékat žádné palivo - jestli ano - něco jsi špatně složil ?
Já jsem měl dobrý tlak v nízkých otáčkách ale s otáčkami klesal až na 2bar. Vyřešila to výměna samotného čerpadla (cca 1500,-) a nakonec výměna "plastové hlavy"(cca 2500,-) .
Teď jezdí V-strom skvěle.
Tak držím palce ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Olej do V-stroma 650 Suzuki DL 650 V-Strom | gapen | 17 | Dnes v 16:59 FOLEY |
Chod přední brzdy na V-stromu Suzuki DL 650 V-Strom | Erenaethan | 14 | 13.4.2025 v 10:40 Sifilis |
Pneu na Stromka Suzuki DL 650 V-Strom | NoAngel | 16 | 10.3.2025 v 14:31 mallie |
Cestovní oblečení [1 ... 6, 7] Suzuki DL 650 V-Strom | JardaChara | 196 | 4.3.2025 v 12:18 MMARTINK |
Kde si mohu pujčit a vyzkoušet různ... Honda CBF 500, Suzuki DL 650 V-Strom, Kawasaki KLX23... | Machy2001 | 13 | 27.1.2025 v 07:53 Morozko |