paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Po výměně palivového filtru motorka nestartuje
24.7.2024 v 22:35
Prosím o pomoc. Už mi docházejí nápady. Motorka Suzuki dl 650 v strom, rok 2018.Měnil jsem palivový filtr a od té doby motorka nechce nastartovat.Sundal jsem nádrž a odpojil všechny hadičky včetně elektroniky k čerpadlu. Takhle jsem to nechal týden (čekal jsem na dodání nového filtru) dnes jsem dal nový filtr, namontovat nádrž, hadičky a elektroniku. Nalil plnou nádrž a začal startovat. Motorka nemá ani náznak chytnout. Rozpojil jsem hadičku pod nádrží a benzin krásně z nádrže vytéká.Svíčky jsou suché..... Nevím co s tím... Budu rád za radu

1 reakcí na tento příspěvek Po výměně palivového filtru motorka nestartuje

25.7.2024 v 06:32 | Nahoru | #1
A čerpadlo sepne a načerpá?? Bývá to slyšet...

1 reakcí na tento příspěvek Po výměně palivového filtru motorka nestartuje

25.7.2024 v 10:20 | Nahoru | #2
Ahoj, aby motka chytla musíš splnit 3 věci - tlak ve válci, benzín, jiskra.

Tlaky asi ok pokud to dřív jezdilo.
Benzín - jaké máš svíčky, jsou mokré ?
Jiskra - co baterka ? je možné, že je před smrtí a nedava dostatek štávy.

Měj se
Pajas

1 reakcí na tento příspěvek Po výměně palivového filtru motorka nestartuje

25.7.2024 v 10:33 | Nahoru | #3
Přehozený hadice?
Přivod a vratka?

1 reakcí na tento příspěvek Po výměně palivového filtru motorka nestartuje

25.7.2024 v 10:49 | Nahoru | #4

Rozpojil jsem hadičku pod nádrží a benzin krásně z nádrže vytéká.


To je špatně!
To musí stříkat, když zapneš klíček a naopak nemá nic vytékat samovolně, když je to stříkačka a má to čerpadlo v nádrži.

Mechanicky je něco špatně.

1 reakcí na tento příspěvek Po výměně palivového filtru motorka nestartuje

25.7.2024 v 10:53 | Nahoru | #5
Chtěl jsem nějak zareagovat, jelikož Stromy dělám už dlouho ale nebudu se vyjadřovat. Tak nějak cítím, že bych se akorát nasral.

(reakce na) Po výměně palivového filtru motorka nestartuje

25.7.2024 v 15:37 | Nahoru | #6
soccer> ano čerpadlo běží

(reakce na) Po výměně palivového filtru motorka nestartuje

25.7.2024 v 15:40 | Nahoru | #7
Rooks> děkuji za reakci. Svíčky suché, čerpadlo běží, jiskra hází.

(reakce na) Po výměně palivového filtru motorka nestartuje

25.7.2024 v 15:40 | Nahoru | #8
Tomassino> děkuji, ale ty jsou v pořádku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po výměně palivového filtru motorka nestartuje

25.7.2024 v 15:42 | Nahoru | #9
PetrL3> já to zkoušel při vyplém klíčku. Děkuji

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po výměně palivového filtru motorka nestartuje

25.7.2024 v 15:43 | Nahoru | #10
milor> sice vůbec nevím, co tím chceš říct, ale zajímavý názor.

(reakce na) Po výměně palivového filtru motorka nestartuje

25.7.2024 v 17:40 | Nahoru | #11
Viktor278> Asi tím chtěl říci, že tam bude asi nějaký fígl

Po výměně palivového filtru motorka nestartuje

Včera v 08:43 | Nahoru | #12
Milor napsal: Chtěl jsem nějak zareagovat, jelikož Stromy dělám už dlouho ale nebudu se vyjadřovat. Tak nějak cítím, že bych se akorát nasral.

Nedělej Milunu a buď sdílný..

Díky S

(reakce na) Po výměně palivového filtru motorka nestartuje

Včera v 08:51 | Nahoru | #13

Viktor278 píše: PetrL3> já to zkoušel při vyplém klíčku. Děkuji



V tom případě si něco zapoměl, přehodil... Benzín nesmí vytékat vůbec (maximálně nějaký zbytek z hadičky po jejím odpojení, co tam zůstal).

(reakce na) Po výměně palivového filtru motorka nestartuje

Včera v 09:19 | Nahoru | #14
Viktor278> to jsem já z toho FB, V-Strom klub CZ/SK. Špatně nasazený o-kroužek.

Po výměně palivového filtru motorka nestartuje

Včera v 18:54 | Nahoru | #15
Ahoj, já jsem řešil podobný problém.
Palivový filtr je v sestavě palivového čerpadla spolu s regulátorem tlaku - (celé je to zespodu v nádrži).
Po zapnutí klíčku a spínače na L.straně řidítek musí čerpadlo chvíli slyšitelně bzučet a natlakovat systém vstřikování na tlak 3 bar. Tento tlak hlídá regulátor v celém rozsahu otáček při chodu motoru - nesmí se snižovat.
Palivový filtr je dole na vstupu do čerpadla, mezi čerpadlem a horní plastovou "hlavou" je O-kroužek. Do "hlavy" je vsazen regulátor tlaku (další O-kroužek a výstupní palivová trubka (třetí O-kroužek). Stav O-kroužků je důležitý.
Důležitá je správná polarita přívodních vodičů. Čerpadlo má dávat (připojení z baterky přímo do konektoru čerpadla) min.168 ml paliva za 10s (zanesený palivový filtr) - s novým filtrem až 350 ml/10s - při tlaku 3bar.
Po odpojení palivové hadice od nádrže (rychlospojka s O-kroužkem) nesmí z nádrže vytékat žádné palivo - jestli ano - něco jsi špatně složil ?
Já jsem měl dobrý tlak v nízkých otáčkách ale s otáčkami klesal až na 2bar. Vyřešila to výměna samotného čerpadla (cca 1500,-) a nakonec výměna "plastové hlavy"(cca 2500,-) .
Teď jezdí V-strom skvěle.
Tak držím palce ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom Fazerrli 13 Dnes v 05:14 dobsa1
Něco spolehlivého na odjetí dovolen... [1, 2] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 650 GS, Kawasaki Versys 650 Modra_Vafle 36 24.7.2024 v 11:03 19692511
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... jkprg 55 23.7.2024 v 09:57 Neeno
Nová alebo jazdená cestovná motorka [1, 2] Suzuki DL 650 V-Strom, CFMOTO 800MT engine_er 40 15.7.2024 v 19:15 engine_er
Zaměnitelnost rámů V strom 650 vs 1... Suzuki DL 650 V-Strom _Michal 8 30.6.2024 v 19:14 _Michal


TOPlist