Téma: štartovanie jawa 555
30.8.2024 v 10:08
Dobrý deň, dal som sa na renováciu Jawy 555 robil som kompletnú GO, motor, rám, kolesa.....Pri štarte preklzuje štarovacia páka, skúšal som s nastavením spojky, vypína zapína ok , neviem si rady.Ďakujem za radu.
Naposledy editováno 30.08.2024 10:09:52
Naposledy editováno 30.08.2024 10:09:52
1 reakcí na tento příspěvek štartovanie jawa 555
Podarilo sa mi to už dva krat pákou nahodiť a aj som sa previezol po dvore ,ale včera ani ťuk. Roztlačiť sa mi to nedarilo, koleso stále brzdilo a motor nepretočilo ani na jednotku a ani na dvojku.
1 reakcí na tento příspěvek štartovanie jawa 555
Pokúsim sa , pri štartovaní pretočí motor to počuť ale potom ide úplne ľahko páka a ani nie je počuť pretáčať valcom
Spojka z internetu:
Ty plechy, mezi které je sevřená lamela, už můžou být prohnuté a pak na rovně zbroušených korkách sedí na ploše blízko středu, ne po obvodě. Je potřeba ty korky u středu seřezat a cca do jedné třetiny zbrousit. Tím se střední poloměr spojky zvětší a dokáže přenést větší moment.
Naposledy editováno 30.08.2024 12:29:30
Ty plechy, mezi které je sevřená lamela, už můžou být prohnuté a pak na rovně zbroušených korkách sedí na ploše blízko středu, ne po obvodě. Je potřeba ty korky u středu seřezat a cca do jedné třetiny zbrousit. Tím se střední poloměr spojky zvětší a dokáže přenést větší moment.
Naposledy editováno 30.08.2024 12:29:30
1 reakcí na tento příspěvek štartovanie jawa 555
Super ďakujem pokúsim sa s tým ešte popasovať a potom skúsim dať tiež dvoj lamelovú spojku. Je tam potom treba robiť nejaké úpravy?
Dvojlamelová spojka je ale komplet iná, je tam širšia reťaz aj reťazové koliesko na kľuke, no a samozrejme dve lamely korkové, medzi nimi je ešte plechová lamela. Celý komplet má 5 prítlačných pružín, také spojky zvládli spoľahlivo sériových 3,5 koní Pionierov 20-21-23.
Namontovať sa to dá bez problémov, len treba dbať o to, aby korkové lamely boli správne "k sebe", lebo majú prelys a ak sú "k sebe chrbtom", spojka nebude správne vypínať. Lamely totiž musia mať možnosť pohybu do strán vovnútri reťaze.
Namontovať sa to dá bez problémov, len treba dbať o to, aby korkové lamely boli správne "k sebe", lebo majú prelys a ak sú "k sebe chrbtom", spojka nebude správne vypínať. Lamely totiž musia mať možnosť pohybu do strán vovnútri reťaze.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak zespolehlit fichtla [1, 2] Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... | Leffee | 32 | 17.11.2024 v 07:31 Johny_R |
Oprava Klikovky Jawa 50/555 Pionýr | Tom350354 | 2 | 24.7.2024 v 16:39 rg250 |
Zvyšování výkonu Pařeza Jawa 50/555 Pionýr | Guc | 25 | 2.5.2024 v 14:28 laďa-prášil |
karburátor Jawa 555 [1, 2] Jawa 50/555 Pionýr | 888888 | 47 | 8.3.2024 v 05:26 FJRPEPA |
Poraďte s doklady Jawa 50/555 Pionýr | Alík76 | 13 | 28.2.2024 v 12:13 JohnCoat |