Téma: Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles
5.9.2024 v 15:34
Má někdo šajn, esli na původní Telecí příruby dostanu vstřikovače z SV,DL?
Předchozí
1 2
Následující

Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 06:23 | Nahoru | #1
Na původní příruby určitě ne.

Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 07:12 | Nahoru | #2
Mas rozmery tech vstrikovacu? Nbo ti TLkovej vstrik muzu omerit. Lidi to menili za nejake modernejsi vstriky, ale o zadnem zasadnim prinosu nevim…
Ona priruba na vstrikovac je jen dira s gumickou v tele vstrikovani a na druhe strane dira v railu, kde zase vstrik tesni gumickou…

1 reakcí na tento příspěvek Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 08:29 | Nahoru | #3
milor: A dostanu tam jiný příruby?
assassin: Myšleno celé těleso. Slibuju do od toho menší spotřebu a servo na volnoběh. Navíc se zdá že jeden vstřik občas vynechává.

1 reakcí na tento příspěvek Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 08:50 | Nahoru | #4
Cele vstřikování z SV by mohlo sedet, svého casu se to do TL prehazovalo, SV motor a původni stříkačka - ale osobne jsem to nedelal. Jo a nebude tam pak pasovat zadnej airbox…
Jakoze bys tam dal i ecu z SV? To je prohodit i el. svazek - to mi prijde snazší prohodit to cele za SVcko…
Ja s volnobehem nemel nikdy problem - takze výhodu ve volnobeznem ventilu moc nevidim. A s tou spotřebou nijak zvlast nepohnes si myslim.. stary V2 no :(

Naposledy editováno 06.09.2024 08:51:19

(reakce na) Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 09:02 | Nahoru | #5
Anti> psal jsem zprávu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 09:42 | Nahoru | #6
assassin> Dal jsem tam Ignijet. Je to motorka manželky, Cagiva Navigátor.. Volnoběh je v pořádku,ale pro ženu bude lepší přeskočit manipulací se "sytičem" . Airboxu jsem schopen dořešit.

(reakce na) Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 09:54 | Nahoru | #7
Anti> jo uz s emi to vybavuje, pamet uz neni co byvala... nemyslim si, ze lepsi spoptreba lezi v tom telese se vstrikovacem. muze ten novejsi vstrik lip rozprasovat a teleso mozna lepe rozvirit smes, ale to podle me udela u takoveho motoru minimalni rozdil. videl jsem na TL i telesa z SP hondy, obrovskej airbox a vysledky spis jako serie

SV1000 uz ma volnobeznej ventil? neresi tam to pootevreni plynu pri sytici sekundarni klapka? v krajni poloze ma takovou vacku ktera pootevre primarni klapku.
novejsi DL tak nekde od K7? uz budou mit volnobeznej ventil..

1 reakcí na tento příspěvek Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 14:57 | Nahoru | #8
Kdysi, měl jeden kluk TL a jezdil sprinty a říkal mně, že tam pasuje vstřik z nějakého Mitsubishi, víc nevím.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 15:03 | Nahoru | #9
Duke1> Jo je to denso vstrik, bude tam pasovat z různých japonských aut a motorek…


Naposledy editováno 06.09.2024 15:05:54

1 reakcí na tento příspěvek Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 15:08 | Nahoru | #10
Priruba:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 15:19 | Nahoru | #11
assassin>

(reakce na) Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 15:22 | Nahoru | #12
Duke1> v poslednich letech dragstery jezdil s TL jasek tady z fora, nekdriv kategorii street s upravenym TLS a pak twiny s drakem… myslim,ze ma par lez zpet i mistra CR - obe ty motorky znam vic dopodrobna nez bych chtel
Jasek

Naposledy editováno 06.09.2024 15:24:05

Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

7.9.2024 v 11:59 | Nahoru | #13
Když nad tím tak přemýšlím, tak výměna pouze vstřiků je taky řešení. Vzhledem k tomu že ženská s tím moc nenajezdí, je manipulace se "sytičem" podružná věc. Holt s tím na ten jeden studený start jednou za 14 dní pohne. Co mě trápí delší dobu, jsou občasné vynechávky jednoho válce provázené nárustem AFR. Pokud vyměním vstřiky, můžu hledat dál. Každopádně teď to stálo cca dva měsíce, tak jsem to vytáhl na ježdění do práce. Docházelo docela k výrazným vynechávkám, občas to vypadalo že dojedu na jeden válec. Po nalití Vervy s VIFem první den beze změny, ale druhý den téměř bez problémů. Jen občas jakoby vynechávka jednoho zápalu.Takže by to mohl být dobrý směr.

Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

7.9.2024 v 12:39 | Nahoru | #14
Svicky, napětí na primaru civek, kabely, fajfky. Kvuli palivu ze by to vynechavalo se mi moc nezda…

Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

5.1.2025 v 19:43 | Nahoru | #15
Tak momentálně zase aktuální téma. Mám to v dílně na stolici, a krom jiných věcí chci dořešit ty vstřiky. Má někdo šajn co tam pasuje. Na TL foru jsem četl cosi o nějaké Hondě,Ducati, něco se 12 dírama. Případně má smysl to vymáchat v ultrazvuku, změní se něco?

Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

5.1.2025 v 19:47 | Nahoru | #16
zalezi co tomu je, ja mam nekde krabici TL vstriku.. takze tam vzdycky vyberu nakej z nich... jine jsem tam nedaval, nebyl duvod...

(reakce na) Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.1.2025 v 16:44 | Nahoru | #17
assassin> to je přesně vstřik z mého starého jarise

Naposledy editováno 06.01.2025 16:45:59

2 reakcí na tento příspěvek Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.1.2025 v 18:04 | Nahoru | #18
Dají se ty vstřiky nějak otestovat? Pořád řeším ty nepravidelné výpadky jednoho válce. Může docházet k nějakému přidírání?

Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.1.2025 v 18:31 | Nahoru | #19
taď to vynechávání řeším u svého TL taky, ale ještě jsem to ani nerozebral, jen jsem zatím vyměnil pal. filtr a pak budu zjišťovat jestli je to vstřik nebo elektrika, nebo něco jiného

(reakce na) Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.1.2025 v 18:40 | Nahoru | #20

Anti píše: Dají se ty vstřiky nějak otestovat? Pořád řeším ty nepravidelné výpadky jednoho válce. Může docházet k nějakému přidírání?


Daji, mne u auta testovali benzinovy vstriky v Bosch Carservis. Ani to nebylo tak drahy...

(reakce na) Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.1.2025 v 19:00 | Nahoru | #21
Anti> jo, je na to uplne stupidni pristroj, cerpadlo co dela tlak benzinu, rail a pwm co ten vstrik otvira, vidis jak to rozprasuje a pere to do cejchovane zkumavky, tzn muzes porovnat kolik da ktery vstrikk za cas…
Motomechanik to ma.

Spis bych vsadil na zapalovani…

Ty tam mas ignitech ne? Uz si nepamatuju co ti to vlastne dela, mas odkaz na misto kdes to psal?

Naposledy editováno 06.01.2025 19:02:50

1 reakcí na tento příspěvek Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.1.2025 v 19:25 | Nahoru | #22
Je to tady po vláknech, ve zkratce: Občasné náhodné nepravidelné vynechávání jednoho válce s různě dlouhým intervalem. Dělá to studený, teplý, společný jmenovatel jsou nižší otáčky. Interval vynechávky je cca pár set metrů, většinou do doby kdy dám více plynu a otáčky se zvýší.Takže klasicky popojíždění po vesnici, rozjíždění z křižovatek. Při delší jízdě víc jak šedesátkou je klid. Od minulého majitele vyměněny kabely se svíčkama, takže možná problém i s původní jednotkou. Při ladění toho Ignitechu byla vynechávka doprovázená rapidním nárustem AFR ke dvacítce.
Jo, a palivový filtr vyměněn, pumpa taky.
Jiný indučky mám nachystaný.

Naposledy editováno 06.01.2025 19:29:21

(reakce na) Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.1.2025 v 19:32 | Nahoru | #23
Anti> zadni? Zkousels ho trochu obohatit? Teplejsi/studenejsi svicku jsi zkousel?

Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.1.2025 v 19:39 | Nahoru | #24
Asi jo, nejsem si jistý. Svíčky jsem zkoušel různé. Bohatý to je dost, na nějakých cca 13.

Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.1.2025 v 19:41 | Nahoru | #25
Muzu zkusit vybrat nejky lepsi vstriky z tech mych a muzes to vyzkouset, ale neverim, ze vstrik muze chvili fungovat a chvili nefungovat…

Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.1.2025 v 19:48 | Nahoru | #26
Já taky moc ne, proto začínám indučkama. Ještě mě napadla plovoucí nečistota, ale zdá se že jsou ty sítka čistý.

1 reakcí na tento příspěvek Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.1.2025 v 19:52 | Nahoru | #27
Jestli tam mas misto (ja u tl nemam, hned pred hlavou je chladic) tak bych tam zkusil dat zapalovaci moduly primo na svicku z nejake novejsi motorky.

Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.1.2025 v 21:37 | Nahoru | #28
Mám sehnané z Bugmana, pasují,ale trochu kvedlají. Bude to chtít ještě kroužek nějakého pěnového nebo gumového matrošu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

7.1.2025 v 12:24 | Nahoru | #29

assassin píše: Duke1> Jo je to denso vstrik, bude tam pasovat z různých japonských aut a motorek…



www.injectorrx.com/fuel-injector-cleaning-and-flow-testing-service/fuel-injectors/fuel-injector-data/denso-fuel-injectors/

ten 195500-5740 používala i RSV 98-03.

87-88 Toyota MR2 4AGE NA 213cc – Beige Top #23250-16080
89-91 B2220 Truck 224cc - Yellow Top? #23250-74040?
99-00 Mazda Miata 240cc - Thin Red Body #195500-4430
Toyota 4AGE 250cc – Green Top
Toyota 4AGE 250cc – Violet Top
94-97 Mazda Miata 254cc - Tan Top #195500-2180
01-05 Mazda Miata NA & TURBO 265cc - Thin Lt. Prple #195500-4060
Toyota 3SGE 295cc – Green Top
89-92 Toyota Supra 7MGE NA 305cc – Light Green Top #23250-70080
93-95 Toyota Supra 3.0L 312cc - Maroon Top #23250-46030
Toyota 3SGE 315cc – Pink Top
90-92 MX6/626/Probe Turbo 326cc - Gray Top #195500-2150
89-91 B2600 Truck 326cc - Gray Top #195500-2150
Mazda 323 GTX TURBO 360cc - Black Top #195500-2130
Celica/MR2 3SGE NA 370cc - Green Top #23250-74160
Mazda RX8 420cc - Yellow Body #195500-4450
89-92 Toyota Supra 7MGE TURBO 430cc – Black Top
89-92 Mazda RX-7 NA 440cc - Blue Top #195500-5740
89-91 RX-7 NA 460cc - Red Top #195500-2010

89-91 RX-7 TURBO 550cc - purple top #195500-2020



https://www.toyotagtturbo.com/community/index.php?threads/plug-play-injectors-for-td04-upgrade.29742/



Vstřiky budou pasovat kde z čeho, ale otázka jaký má být cíl - modernější s lepším rozprášením? Pak najít aby odpovídaly odporem a průtokem, jinak to nic moc dobrého nepřinese.

(reakce na) Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

7.1.2025 v 12:26 | Nahoru | #30
Rampa89> on ma ignitech a WB lambdu... jestli se nepletu, tzn si pro vtriky s jinym prutokem postavi jinou mapu... ale asi bych od toho taky zazraky neocekaval, ten motor ma limity jinde...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kola Suzuki Tl 1000s a Suzuki GSX-... Suzuki GSX-R 600, Suzuki TL 1000S suzu750 24 16.2.2025 v 12:51 assassin
Výroba dekl spojka průhledný na TL1... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R suzu750 29 17.1.2025 v 18:04 BlackSabbath
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S Jungler 39 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin

TOPlist