Dily na batbike





Téma: Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles
5.9.2024 v 15:34
Má někdo šajn, esli na původní Telecí příruby dostanu vstřikovače z SV,DL?

Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 06:23 | Nahoru | #1
Na původní příruby určitě ne.

Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 07:12 | Nahoru | #2
Mas rozmery tech vstrikovacu? Nbo ti TLkovej vstrik muzu omerit. Lidi to menili za nejake modernejsi vstriky, ale o zadnem zasadnim prinosu nevim…
Ona priruba na vstrikovac je jen dira s gumickou v tele vstrikovani a na druhe strane dira v railu, kde zase vstrik tesni gumickou…

1 reakcí na tento příspěvek Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 08:29 | Nahoru | #3
milor: A dostanu tam jiný příruby?
assassin: Myšleno celé těleso. Slibuju do od toho menší spotřebu a servo na volnoběh. Navíc se zdá že jeden vstřik občas vynechává.

1 reakcí na tento příspěvek Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 08:50 | Nahoru | #4
Cele vstřikování z SV by mohlo sedet, svého casu se to do TL prehazovalo, SV motor a původni stříkačka - ale osobne jsem to nedelal. Jo a nebude tam pak pasovat zadnej airbox…
Jakoze bys tam dal i ecu z SV? To je prohodit i el. svazek - to mi prijde snazší prohodit to cele za SVcko…
Ja s volnobehem nemel nikdy problem - takze výhodu ve volnobeznem ventilu moc nevidim. A s tou spotřebou nijak zvlast nepohnes si myslim.. stary V2 no :(

Naposledy editováno 06.09.2024 08:51:19

(reakce na) Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 09:02 | Nahoru | #5
Anti> psal jsem zprávu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 09:42 | Nahoru | #6
assassin> Dal jsem tam Ignijet. Je to motorka manželky, Cagiva Navigátor.. Volnoběh je v pořádku,ale pro ženu bude lepší přeskočit manipulací se "sytičem" . Airboxu jsem schopen dořešit.

(reakce na) Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 09:54 | Nahoru | #7
Anti> jo uz s emi to vybavuje, pamet uz neni co byvala... nemyslim si, ze lepsi spoptreba lezi v tom telese se vstrikovacem. muze ten novejsi vstrik lip rozprasovat a teleso mozna lepe rozvirit smes, ale to podle me udela u takoveho motoru minimalni rozdil. videl jsem na TL i telesa z SP hondy, obrovskej airbox a vysledky spis jako serie

SV1000 uz ma volnobeznej ventil? neresi tam to pootevreni plynu pri sytici sekundarni klapka? v krajni poloze ma takovou vacku ktera pootevre primarni klapku.
novejsi DL tak nekde od K7? uz budou mit volnobeznej ventil..

1 reakcí na tento příspěvek Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 14:57 | Nahoru | #8
Kdysi, měl jeden kluk TL a jezdil sprinty a říkal mně, že tam pasuje vstřik z nějakého Mitsubishi, víc nevím.

(reakce na) Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 15:03 | Nahoru | #9
Duke1> Jo je to denso vstrik, bude tam pasovat z různých japonských aut a motorek…


Naposledy editováno 06.09.2024 15:05:54

1 reakcí na tento příspěvek Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 15:08 | Nahoru | #10
Priruba:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 15:19 | Nahoru | #11
assassin>

(reakce na) Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

6.9.2024 v 15:22 | Nahoru | #12
Duke1> v poslednich letech dragstery jezdil s TL jasek tady z fora, nekdriv kategorii street s upravenym TLS a pak twiny s drakem… myslim,ze ma par lez zpet i mistra CR - obe ty motorky znam vic dopodrobna nez bych chtel
Jasek

Naposledy editováno 06.09.2024 15:24:05

Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

7.9.2024 v 11:59 | Nahoru | #13
Když nad tím tak přemýšlím, tak výměna pouze vstřiků je taky řešení. Vzhledem k tomu že ženská s tím moc nenajezdí, je manipulace se "sytičem" podružná věc. Holt s tím na ten jeden studený start jednou za 14 dní pohne. Co mě trápí delší dobu, jsou občasné vynechávky jednoho válce provázené nárustem AFR. Pokud vyměním vstřiky, můžu hledat dál. Každopádně teď to stálo cca dva měsíce, tak jsem to vytáhl na ježdění do práce. Docházelo docela k výrazným vynechávkám, občas to vypadalo že dojedu na jeden válec. Po nalití Vervy s VIFem první den beze změny, ale druhý den téměř bez problémů. Jen občas jakoby vynechávka jednoho zápalu.Takže by to mohl být dobrý směr.

Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles

7.9.2024 v 12:39 | Nahoru | #14
Svicky, napětí na primaru civek, kabely, fajfky. Kvuli palivu ze by to vynechavalo se mi moc nezda…
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S Jungler 39 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S irmscher1000 10 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S pavevyskocil 14 22.7.2023 v 12:01 Martin74
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S Martin74 14 1.5.2023 v 15:58 assassin

TOPlist