Téma: Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles
5.9.2024 v 15:34
Má někdo šajn, esli na původní Telecí příruby dostanu vstřikovače z SV,DL?
Mas rozmery tech vstrikovacu? Nbo ti TLkovej vstrik muzu omerit. Lidi to menili za nejake modernejsi vstriky, ale o zadnem zasadnim prinosu nevim…
Ona priruba na vstrikovac je jen dira s gumickou v tele vstrikovani a na druhe strane dira v railu, kde zase vstrik tesni gumickou…
Ona priruba na vstrikovac je jen dira s gumickou v tele vstrikovani a na druhe strane dira v railu, kde zase vstrik tesni gumickou…
1 reakcí na tento příspěvek Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles
milor: A dostanu tam jiný příruby?
assassin: Myšleno celé těleso. Slibuju do od toho menší spotřebu a servo na volnoběh. Navíc se zdá že jeden vstřik občas vynechává.
assassin: Myšleno celé těleso. Slibuju do od toho menší spotřebu a servo na volnoběh. Navíc se zdá že jeden vstřik občas vynechává.
1 reakcí na tento příspěvek Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles
Cele vstřikování z SV by mohlo sedet, svého casu se to do TL prehazovalo, SV motor a původni stříkačka - ale osobne jsem to nedelal. Jo a nebude tam pak pasovat zadnej airbox…
Jakoze bys tam dal i ecu z SV? To je prohodit i el. svazek - to mi prijde snazší prohodit to cele za SVcko…
Ja s volnobehem nemel nikdy problem - takze výhodu ve volnobeznem ventilu moc nevidim. A s tou spotřebou nijak zvlast nepohnes si myslim.. stary V2 no :(
Naposledy editováno 06.09.2024 08:51:19
Jakoze bys tam dal i ecu z SV? To je prohodit i el. svazek - to mi prijde snazší prohodit to cele za SVcko…
Ja s volnobehem nemel nikdy problem - takze výhodu ve volnobeznem ventilu moc nevidim. A s tou spotřebou nijak zvlast nepohnes si myslim.. stary V2 no :(
Naposledy editováno 06.09.2024 08:51:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles
assassin> Dal jsem tam Ignijet. Je to motorka manželky, Cagiva Navigátor.. Volnoběh je v pořádku,ale pro ženu bude lepší přeskočit manipulací se "sytičem" . Airboxu jsem schopen dořešit.
Anti> jo uz s emi to vybavuje, pamet uz neni co byvala... nemyslim si, ze lepsi spoptreba lezi v tom telese se vstrikovacem. muze ten novejsi vstrik lip rozprasovat a teleso mozna lepe rozvirit smes, ale to podle me udela u takoveho motoru minimalni rozdil. videl jsem na TL i telesa z SP hondy, obrovskej airbox a vysledky spis jako serie
SV1000 uz ma volnobeznej ventil? neresi tam to pootevreni plynu pri sytici sekundarni klapka? v krajni poloze ma takovou vacku ktera pootevre primarni klapku.
novejsi DL tak nekde od K7? uz budou mit volnobeznej ventil..
SV1000 uz ma volnobeznej ventil? neresi tam to pootevreni plynu pri sytici sekundarni klapka? v krajni poloze ma takovou vacku ktera pootevre primarni klapku.
novejsi DL tak nekde od K7? uz budou mit volnobeznej ventil..
1 reakcí na tento příspěvek Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles
Kdysi, měl jeden kluk TL a jezdil sprinty a říkal mně, že tam pasuje vstřik z nějakého Mitsubishi, víc nevím.
1 reakcí na tento příspěvek Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikovacích těles
assassin>
Duke1> v poslednich letech dragstery jezdil s TL jasek tady z fora, nekdriv kategorii street s upravenym TLS a pak twiny s drakem… myslim,ze ma par lez zpet i mistra CR - obe ty motorky znam vic dopodrobna nez bych chtel
Jasek
Naposledy editováno 06.09.2024 15:24:05
Jasek
Naposledy editováno 06.09.2024 15:24:05
Když nad tím tak přemýšlím, tak výměna pouze vstřiků je taky řešení. Vzhledem k tomu že ženská s tím moc nenajezdí, je manipulace se "sytičem" podružná věc. Holt s tím na ten jeden studený start jednou za 14 dní pohne. Co mě trápí delší dobu, jsou občasné vynechávky jednoho válce provázené nárustem AFR. Pokud vyměním vstřiky, můžu hledat dál. Každopádně teď to stálo cca dva měsíce, tak jsem to vytáhl na ježdění do práce. Docházelo docela k výrazným vynechávkám, občas to vypadalo že dojedu na jeden válec. Po nalití Vervy s VIFem první den beze změny, ale druhý den téměř bez problémů. Jen občas jakoby vynechávka jednoho zápalu.Takže by to mohl být dobrý směr.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S | Jungler | 39 | 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas |
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |
Suzuki TL 1000S nechce chytit Suzuki TL 1000S | Martin74 | 14 | 1.5.2023 v 15:58 assassin |