Téma: KTM 350 EXC-F Nestartuje a praská pojistka
9.11.2024 v 20:29
Zdravím kamarádi. Mám KTM 350 EXC-F rok 2014. Motorka cca 2,5 roku stála,do té doby jezdila v pohodě. Bohužel tam majitel celou dobu nechal i připojenou baterku,která byla K.O.Nyní je problém v tom,nejen že nechytá, ale po otočení motoru ihned praskne první pojistka a tím pádem nefunguje nic, kromě startéru. zjistil jsem,že na první pojistce do které jde napětí ihned při točení motoru,tak proti z řídící jednotky(oranžový kabel), jde na tvrdo kostra, proto pojistka hned praskne. Proto nefunguje ani diagnostika. Problém je prostě v tom,že místo aby do jednotky šlo napájení, jde z ní natvrdo kostra. Všechny spoje a konektory jsou vyčištěné, kabeláž rozdělána a je O.K. I když rozpojím všechny konektory a nechám jen připijenou jednotku a baterku, stále jde z jednotky kostra. Jen připomínám, že jde o ostrou verzi, takže bez spínací skřínky, ale pro silniční provoz. Nemáte s tímto problémem někdo zkušenost? Prosím o jakoukoli radu, nebo nápad, už nevím kudy kam. Myslím na řidící jednotku,ale zbytečně ji brát nechci. Díky moc za rady
1 reakcí na tento příspěvek KTM 350 EXC-F Nestartuje a praská pojistka
Někdo to prepoloval a vypálil jednotku?
Budeš muset měřit.
Budeš muset měřit.
Já teda nemám schéma toho tvého EXC, ale mělo by to být tak, že od baterky přes pojistky vede + ke všem spotřebičům, které řídí ECU. ECU samotná bývá ukostřená a spíná kostru na všechny ty spotřebiče nebo relé. Když je někde zkrat, typicky v konektoru nebo drátech palivového čerpadla, prdne pojistka a přestane se napájet i ECU.
Předpokládám, že předtím, než začneš startovat, vše funguje, ale palivové čerpadlo ještě zapnuté není.
Předpokládám, že předtím, než začneš startovat, vše funguje, ale palivové čerpadlo ještě zapnuté není.
Než začnu startovat, nefunguje nic. Nemá to spínačku a všechny spotřebiče jsou napájené až po nastartování ze zapalování. Bohužel proti tomu napětí jde ta kostra z jednotky a ta tam vůbec nemá být, tím kabelem by se jednotka měla napájet.
Startér, ani rélé startéru nemají vliv. Když to nakopnu nakopávačkou, tak je to to samé. Zapalování vyrobí napětí, ale jde okamžitě proti kostře z jednotky a konec.
Ještě mě napadá že když tam nechal baterku 2,5 roku, tak při podbití se většinou u těchto malých baterek zkroutí desky a vyzkratuje se a tím mohla vyzkratovat jednotku. Kostra v té jednotce je stále,před startem i během startování a jednotka ukostřená uchycením není.
Naposledy editováno 09.11.2024 23:08:07
Startér, ani rélé startéru nemají vliv. Když to nakopnu nakopávačkou, tak je to to samé. Zapalování vyrobí napětí, ale jde okamžitě proti kostře z jednotky a konec.
Ještě mě napadá že když tam nechal baterku 2,5 roku, tak při podbití se většinou u těchto malých baterek zkroutí desky a vyzkratuje se a tím mohla vyzkratovat jednotku. Kostra v té jednotce je stále,před startem i během startování a jednotka ukostřená uchycením není.
Naposledy editováno 09.11.2024 23:08:07
mas schema? nebo jak jsi prisel na to, ze tento vodic je napajeni?
mam trochu obavy, ze meris blbosti a delas chybne zavery, po tom co jsem si precetl o vyzkratovani jednotky - nebo mas pocit, ze kdyz vyndam z motorky baterku a vodice + a - spojim = vyzkratuju jednotku, tak tu jednotku znicim?
mam trochu obavy, ze meris blbosti a delas chybne zavery, po tom co jsem si precetl o vyzkratovani jednotky - nebo mas pocit, ze kdyz vyndam z motorky baterku a vodice + a - spojim = vyzkratuju jednotku, tak tu jednotku znicim?
1 reakcí na tento příspěvek KTM 350 EXC-F Nestartuje a praská pojistka
Tak v tom pripade jak psal Kohlstein - konektor cerpadla nebo cerpadlo samotny...
Slávek-TDM> Na tu první pojistku jde jako první napětí, když motor začne točit a přes pojistku jí má poslat do Ř?. Ale z té Ř? jde tvrdá kostra, takže hned po prvním otočení motoru pojistka praskne a nejde do ŘJ nic. Nádrž s čerpadlem je sundaná. Baterku jsem dal samozřejmě novou. Schéma nemám, teď jsem to koupil. Ale je jasné, že proti napětí nemůže jít tvrdá kostra. Těchto motorek je poměrně málo, abych to mohl s někým prohodit a zkusit.
Tak jsem opět měřil, připojoval, odpojoval, a žádný efekt. Už nevím co dál. Stále víc se kloním k té ŘJ. Ale že by po 2 letech odstavení jen tak odešla? Není tu náhodou někdo kdo má stejný stroj? Třeba jen pro nějaké proměření, ndbo odzkoušení mojí jednotky? Byl bych moc vděčný. Díky za rady.
z toho oranzoveho dratu je krome jednotky napajene kde co - budiky nebo treba vstrik (v krouzku) - kdyz bude cokoliv z techto spotrebicu napajenych oranz dratem ve zkratu, shori ta pojistka -> tzn mel jsi odpojene a ses si jist, ze to slusne ta jednotka? pak je to jednotkou...
Naposledy editováno 17.11.2024 20:10:04
Naposledy editováno 17.11.2024 20:10:04
1 reakcí na tento příspěvek KTM 350 EXC-F Nestartuje a praská pojistka
servisni manual jsem ti hodil sem :
https://www.motorkar...=KTM%20EXC%20350%20F
https://www.motorkar...=KTM%20EXC%20350%20F
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Připojení chcípáku KTM EXC 350 F | Marek002 | 5 | 15.9.2024 v 20:21 ja1 |
KTM 350 EXC-F seřízení tlumičů KTM EXC 350 F | Mango4 | 15 | 21.8.2024 v 18:54 krokoš |
Prodloužení přední stupačky pro pas... KTM EXC 350 F | Dejv00 | 1 | 12.6.2024 v 17:14 krokoš |
KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F [1, 2] KTM EXC 350 F, KTM EXC 500 F | kika. | 42 | 16.3.2024 v 12:53 krokoš |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |