PS: doporučujem aj Rekluse spojku je to paráda. Ja to nemám na moju husku to nepasuje.
Naposledy editováno 11.03.2024 19:06:38
1 reakcí na tento příspěvek KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
Stejne pokud to neni na Ukrajine, tak u nas brzy nekde narazis na nejake chytroliny a bonzaky a muze byt problem s jezdenim.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
A co se týká "začátečnictví", tak člověk nebude furt začátečníkem, řadit a tahat se člověk naučí, občas je to i zábava
Kazdopadne bych si byt Tebou tu 350 vyzkousel…
1 reakcí na tento příspěvek KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
Ad Freeride, X-Trainer: Treba počítať s tým, že majú o niečo slabšie odpruženie a pri rýchlej jazde narazíš na limity. A spolu s Rangerom sú o niečo menšie, pokiaľ si vysoká a ťažká, tak si ich radšej predtým vyskúšaj. Plus sú to dvojtakty, čo nemusí sedieť každému.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
Ta 500 podle me neni zadny zabiják jak by se mohlo zdát.
Proste je to příliš mnoho pohybu a kdyz na nejake z nich nemusi pri jízdě myslet, uci se snáz.
Me na to teda nejvic vyhovuje elektrika, tam odpadne i spojka a muzu se soustredit jen na stopu a polohu tela… ale to na enduro neni kvuli dojezdu…
2 reakcí na tento příspěvek KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
Report - Kilkuci zatecnici - poprve na krosce
Za mne jsem nadsenej, to ze bych se po takovem kurzu tam prohanel na krosce v pisku i hlubokem pisku a uzival si to jsem naprosto necekal Jako mazec je ten dril a informace co se na tebe hrnou, ja pole neorane kroskama . Ma to hlavu a patu a kurz je to super. Lukas Kuklik co nas ucil to ma z meho pohledu dobre metodicky zvladnute a pracuje s lidma paradne. Nejhorsi je do sebe nasoukat tu techniku za tak kratkou dobu. Ale je tam dost casu, jezdit a zkouset a zkouset. Musim uznat ze mne to opravdu bavilo i kdyz jsem na okoli mohl pusobit jak divnej zdechlej patron. To proto ze jsem si to vse snazil dostat do kebule pracek a tela. Mazec kdys si zajedes toboganek tak jak se to ma a muzes trochu zrychlit. Na krosce je obrovsky rozdil, kdyz mas tu techniku nebo za tim vlajes. Mam znacne a prevelike rezervy, ale je to jak se vsim. Trenovat trenovat jezdit a jezdit. Zajit na dalsi kurz a zase jezdit a jezdit.
Na celem kurzu jsem nespad, ani to nezahodil. Motokrosovej buh mne dopral si ty krize vyzdy nejak zaonacit a vylhat se z nich. Nejsem schopen urcit zda to ze mam neco najeto v provozu mne v necem pomohlo, to opravdu netusim. Ano nekolikrat jsem vyjel mimo trat ale za to mohlo opravdu to foceni v te zatace . Prekvapilo mne jak zasadni je tam rozlozeni vahy na te motorce to je opravdu zasadni pri te jizde v terenu, stejne jako tu motorku drzet nohama tak jak mas. Pak se s tim neperes a jede to kam ty chces. Ale ze budu valit ve stoje jako magor po rovince, pak brzdy smyk zadniho kola a hup na nadrz noha do zatacky ven toboganek v naklonu to jsem byl opravdu neskutecne spokojeny. Necekal bych ze se takovy opravdu zaklad da do cloveka narvat za 2 dny a 10jizd za to opravdu patri Lukasi Kuklikoj neskutecny dik
Varg: to je vec z jineho sveta. Neresis spojku a valis rozhodne plynuleji jak s klasickou kroskou. Vetsinu lidi co si to vyzkouselo to bavilo a byla rychlejsi nez krosce se spojkou. Mne to zaujalo a vedou se tam i dnes na dalsim kuru debaty o pro a proti. Za mne je to dospelacka motokrosova motorka jen je to elektro. Jo a jeden Varg sunda v poho jako kuzelky dve krosky v rade vedle sebe Podstatne je ze se nikomu nic nestalo.
Veliky dik patri DrDna01 a ILE za suport i to ze mne nahlodali a ja to vyzkousel. Bez nich bych to nikdy neokusil a zustal o takovy zazitky ochuzen.
Kuklikum patri velky dik ze neco takoveho poradaji a suport co tom poskytuji. Jidlo je mazec .
Resume a co dal
Motokros/endurko je super a u mne vyvstava otazka co dal. Mam velikou chut si neco takoveho koupit. Otazka zda to mit jako posezoni doplnek silnice, coz u mne v me konstelaci je super a parada. Tady v okoli Kolina bych se potreboval na nekoko nakontaktovat ohledne enduro/motokros najit trate okouknout pripadne zacit jezdit. Je to taky o financich. Nejsem vysokoprijmovka tak to je s tim jsem simrenej a vim to. Urcite bude kurz u Kukliku - Benesov, to vim. je otazky kdy. Panov je u Kukliku uz plnej a pak se tam konci sezona je to tam ptacku. Budu koukat asi po bazaru a nakoupim pomalu nejake vlastno obleceni chranice atd. To bude ten zacatek
Edit1: 350 pro mne v poho vyhovujici moto
Tot pohled muj
2T je niečo iné, mám 250 a naozaj je to v tých nízkych otáčkach dobré tak na šolíchanie sa po rovine. 350 (4T) už nejakú silu aj v tých nízkych má a nemyslím, že by mala byť pre začiatočníka nejaký problém.
Metric, tá 500-vka, ako píše assassin, je príjemnejšia na vozenie ako 450-tka. A teraz ešte aj majú upravený plyn, síce je na lanko, ale tie dnešné potvory si dokážu v stúpaní samé pridať plyn, aby to nezdochlo. Keď pridáš ty , tak ťa to prevráti na chrbát, Tiež to mení voľnobeh, vie , aký tam máš kvalt, vie akú máš rýchlosť pri ubratí ten plyn naplno nezavrie. Na mojej to už tak je. A to je rok výroby 2012. Síce ja aj tak idem do zátačky cez spojku a brzdím a v zátačke zrýchľujem cez spojku. V každej zátačke pracujem so spojkou. Teraz veľa ľudí ( aj pretekárov ) jazdí Rakluse spojku. Ja by som ju tiež chcel, ale na mojej je spojka na kľuke, tam to nejde namontovať, ale na KTM sa v pohode dá objednať. Môžeš mať verziu aj so spojkou, alebo bez spojky a na miesto spojky máš zadnú brzdu. Je to paráda na výjazdy, hlavne na tej 500-vke, môžeš mať aj zaradený vyšší kvalt a ono ti to vykompenzuje tou spojkou. Keby som kupoval novú KTM, tak by som si tú spojku už nechal namontovať v predajni. Je to fajn, mať tú brzdu na ľavej ruke, lebo keď letíš vo vzduch a ti hnusne dvíha predné koleso , tak si pekne dokážeš pribrzdiť zadné koleso a tým si vieš meniť polohu a predok dáš dole. Mne tam trčí dekeľ spojky, pri zadnej brzde, je to blbé.
PS: a ešte si môžeš meniť aj mapy.
Naposledy editováno 11.03.2024 19:08:31
1 reakcí na tento příspěvek KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
ja1 píše: Objem nenahradis, váhové na tom budou podobně, za mně 500
V souvislosti s "7 let jsem na tom neseděla a předtím taky ani jednou" je to ta nejlepší rada.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
pokud na enduru nejezdila ani predtim a jedina zkusenost je ten test, tak 500,450 a nejspis ani 350 nebude nejlepsi volba.
zalezi jak narostla, ale asi bych doporucil dvoutaktniho freeride (250) nebo ve vedlejsim tematu podobnou vec resila ILA a nejlip se ji nakonec jezdi na nove EXC150 s TBI....
Krautkopf píše: V souvislosti s "7 let jsem na tom neseděla a předtím taky ani jednou" je to ta nejlepší rada.
Ale ono fakt hodne zalezi, na jaky teren to je. Kdyz si ostrou poridi cendurista, vrazi na to cendurovy gumy a jezdi s tim pul na pul asfalt a polni cesty, tak je to slabucke i v te petistovce. Treba na 150/250 jsou prejezdy po polnich cestach utrpeni snecim tempem na vytocenej motor a ani to 350 neni uplne vyhra (na asfaltu uplne). Kdyz clovek vleze do sveta skutecnyho endura, potazmo hard endura, tak ty naroky na objem muzou jit rapidne dolu a kdyz po dvacaty zvedas motorku z hlubokyho pisku/blata tak cejtis kazde kilo a unavena ruka si pak az prilis lehko nestastne vrkne, kde nema. V takovem pripade by holcina mela jit spis jeste do mensiho objemu (150/250). Tazatelka ale psala cosi o polnackach, ktery jsou navic 25 minut od jejiho bydliste po asfaltu. Na to bych skoro volil XTcko nebo Tenerku .. Ostra se na to nehodi.. V podstate i na te EXC500 se slecna potahne na asfaltu s rychlejsima dodavkama..
A teda za me jeste jedna poznamka. Dobry (mekky) gumy na enduro nejsou uplne levny a na asfaltu se spunty obrousi strasne rychle a jezdi se na nich ukrutne blbe. A kdyz na nich slecna pojede 25 km tam a zpet po asfaltu na kazdy jeden endurovy den, tak je smete za chvilku a velmi rychle si to rozmysli. Takze skonci bud na tech cendurovych gumach a lehcim terenu, nebo skonci na endurovych gumach a bude vozit motorku do terenu na voziku.
2 reakcí na tento příspěvek KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
DrDNA01, o tom, že na závody je vhodná 350-tka, som jej písal . No na také hoby prdkanie je lepšia 500-vka. A keď slečna vysolí cca 13 000 € za fungľovku 500 Six Days, to by som doporučil, a k tomu Rekluse spojku, cca 1000 € tiež by som doporučil tak pneu Michelin Tracker zadná za cca 70 € a predná za cca 50 € , za rok dve zadné a jednu prednú finančne zvládne. Tracker sú normálne špuntové gumy schválené na cestu. Vhodnéído blata.
kika. tie enduro gumy, teda kolesá daj staticky vyvážiť, teda aspoň predné, lebo halter v rýchlosti okolo 120 km/hod s tým kolesom robí riadne čudo, teda aj s celou motorkou. A daj tam zývažie čo sa montuje na špic. Ten halter váži okolo 75g to je dosť veľa. A keď tam bude chcieť nejaký servisák lepiť tie zinkové nálepky tak ti polepí pol kolesa . Tie, čo idú nja špic majú včšiu váhu a nedolepia ti celý ráfik.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
Krautkopf píše: Uvidíme, až se kika. probere ze zimního spánku. Varianta nové motorky v Prostějově je např. tohle, opovrhovaný dual sport, který je ale na "vlastivědu" až až.
Jestli dobře koukám na motor, tak ten Fantic je Yamaha za slušný peníze
Jinak slečnu Kiku už to tady nezajímá, ale dobře je to napsané výše - 25-30 minut za offem je cca 25-30 km v jednom směru a to jí bude neskutečně štvát na jakékoliv EXC, takže je jedno jakou si koupí. Mnohem lépe by požadavku vyhovoval nějaký dual
Naposledy editováno 12.03.2024 19:40:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
Kamarad ted prodaval rok starou betu a zajem nulovej… to az kdyz davas zanovni motorku za cenu 10let stare ktm tak mozna….
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
A nebo muzes udelat predepsanej servis a 50 do toho pustit…. Jezdit takhle několik let a pak ji dat pryc za odvoz…
Naposledy editováno 13.03.2024 10:22:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
krokoš píše: EXC 500 F Six Days za púhych 13 000 € v KTM Btatislava
Kúp Gasa, prihodíš bástre, šucplech, nové doštičky dopredu, možno chránič rámu a máš prakticky to isté, ale lacnejšie. Jediné rozdiely sú prepáčko (ak nie si vyjazdený, rozdiel od PDS asi nepoznáš, a je tam viac pohyblivých dielov, takže viac práce s údržbou, plus sa to zachytáva, ak ju posadíš na brucho) a hliníkový podsedlák miesto kompozitu (nové KTM vraj už majú kompozit ako Husky), čo mi príde skôr ako výhoda pre Gas.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 350 EXC-F nebo KTM 500 EXC-F
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nové CRF450R versus EXC500 na cesto... [1, 2, 3, 4] Honda CRF 450R, KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days | ZdendaZB | 119 | Dnes v 11:55 ZdendaZB |
EXC 500 coby cestovní stroj pro del... [1 ... 10, 11] KTM EXC 500 F, KTM EXC 500 Six Days | Eso_Rimmer | 314 | Včera v 18:53 ZdendaZB |
Připojení chcípáku KTM EXC 350 F | Marek002 | 5 | 15.9.2024 v 20:21 ja1 |
Lehké enduro na expedice, včetně př... [1 ... 12, 13] KTM EXC 500 F, SWM RS 500 R | ZdendaZB | 368 | 15.9.2024 v 20:17 ZdendaZB |
TET Srbsko KTM EXC 500 F | erbe | 3 | 12.9.2024 v 18:28 Eso_Rimmer |