paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Těsnění motoru od výroby
Zdravím všechny. Měl bych dotaz na zkušené mechaniky. Sundal jsem víko spojky a mezi kartery motoru uvnitř vidím, že jsou spolu spojeny červeným tmelem. Zajímá mě, zda je možné, že toto těsnění je od výroby nebo byl motor již půlen? Viz obrázek.




Díky za odpovědi.

Těsnění motoru od výroby

26.1.2025 v 16:34 | Nahoru | #1
To nebude s výroby...

Těsnění motoru od výroby

Skvělá odpověď, děkuji! 26.1.2025 v 16:39 | Nahoru | #2
Z výroby tam bude papír. Tohle není originál

Tak dle PartsDepot tam těsnění není. Tak že v originále asi lepené tmelem.



Naposledy editováno 26.01.2025 16:43:45

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění motoru od výroby

26.1.2025 v 17:42 | Nahoru | #3
Zdar, není tam těsnění, z výroby je tam tmel, no tenhle určitě není originál. Už tam někdo byl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnění motoru od výroby

26.1.2025 v 18:03 | Nahoru | #4
rg250> Jak poznáš, že není originál? Zrovna takový jsem viděl v originále.

Těsnění motoru od výroby

26.1.2025 v 18:38 | Nahoru | #5
Ptal jsem se i minulého majitele motorky, který motor nepůlil. Co mohlo být před ním nevím, ale to byla motorka relativně nová a předpoklad půlení není.

Těsnění motoru od výroby

26.1.2025 v 18:43 | Nahoru | #6
Z fabriky je tmel vždy pravidelný bez zbytečných přesahů. Tohle lepila lidská ruka. Barvu neřeš. Dělaji se různé.

Těsnění motoru od výroby

26.1.2025 v 18:53 | Nahoru | #7
Červený tmel sa asi nedáva ani na Ducati. Neviem, prečo niekto, kto to rozoberá, nekúpi čierny. Alebo chce, aby všetci vedeli, že už sa to rozoberalo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Těsnění motoru od výroby

26.1.2025 v 19:04 | Nahoru | #8
Kohlstein> No ten červenej had vypadá naprosto profesionálně a stejnoměrně. už od pohledu. ve fabrice by to aspoň setřeli a použili černej. Ten červenej je česká specialita za 200 Kč tuba, používaná nejvíc u jawiček.

(reakce na) Těsnění motoru od výroby

26.1.2025 v 19:18 | Nahoru | #9
rg250> Uvnitř karterů se ale nic nestírá, nechá se to tak. Ale řekl bych, že když to drží pěkně pohromadě a nevisí z toho různě utržené cancoury, tak nepátrat, nedumat, neopravovat.
Bystrozrakým přenechám jedno video, jakou uvidí barvu.
Video klik

Naposledy editováno 26.01.2025 19:19:32

Těsnění motoru od výroby

26.1.2025 v 19:20 | Nahoru | #10
Ten spoj s tím tmelem je uvnitř motoru! Na povrchu z vnější strany není poznat nic, co nasvědčovalo tomu, že jsou kartery lepené ani kousíček tmelu či červené barvy.





Naposledy editováno 26.01.2025 19:35:45

Těsnění motoru od výroby

26.1.2025 v 19:52 | Nahoru | #11
Jsem ještě neviděl aby 20 let stará motorka měla takhle čistý motor i ten tmel (ať už je či není origo)

2 reakcí na tento příspěvek Těsnění motoru od výroby

26.1.2025 v 22:07 | Nahoru | #12
Měl jsem rozebrané asi 3 motory z Deauville, originální tmel je černý a je ho tam opravdu malinko, nikde ho není vidět, až po rozpůlení motoru sem tam je potřeba ho trošku oškrábat...
Asi bych to neřešil, motorka má svoje roky, někdo něco musel opravit, vyměnit, motorka jezdí, tak co....
Na dvou motorech jsem měnil vysypané ložisko hřídele převodovky...

(reakce na) Těsnění motoru od výroby

26.1.2025 v 22:28 | Nahoru | #13
kuzmič> Dík, myslel jsem si, že ty budeš mít zkušenost s tím motorem. Nic neřeším, jen mě zajímá, jestli ten motor je od výroby takto, tím tmelem zalepený. Prostě chci o té motorce vědět co nejvíce, nic víc.

(reakce na) Těsnění motoru od výroby

27.1.2025 v 06:52 | Nahoru | #14
kuzmič> Vzhledem k tomu, že víko spojky bylo přilepeno, tak jak popisuješ a nic ve spojkovém prostoru nesvědčí o žádné výměně či jiné manipulaci, tak to beru tak, že v motoru ještě nikdo nebyl.

Všem děkuji za informace.

Tak podle informací přítomných v tom motoru asi někdo byl.

Naposledy editováno 28.01.2025 10:18:32

1 reakcí na tento příspěvek Těsnění motoru od výroby

27.1.2025 v 08:22 | Nahoru | #15
jak to dělají Japonci sice nevím, ale třeba v servisních příručkách k autům, když se něco lepí, tak je tam zpravidla upozornění, že tmelu se musí dávat málo. zjevně proto aby nepretekl spáru a časem se třeba ten sopel neuvolnil a nezačal cestovat olejovými kanály. Nikdy jsem neviděl, aby to z fabriky bylo takto hnusné.... a je fakt že většinou bývá tmel černý

(reakce na) Těsnění motoru od výroby

28.1.2025 v 08:41 | Nahoru | #16

Johny_Servis píše: jak to dělají Japonci sice nevím, ale třeba v servisních příručkách k autům, když se něco lepí, tak je tam zpravidla upozornění, že tmelu se musí dávat málo. zjevně proto aby nepretekl spáru a časem se třeba ten sopel neuvolnil a nezačal cestovat olejovými kanály. Nikdy jsem neviděl, aby to z fabriky bylo takto hnusné.... a je fakt že většinou bývá tmel černý



Zatím co jsem dělal Japonské motorky, tak tmel byl vždy černý. A hlavně ten tmel tam v prvovýrobě nanáší robot a je to šnůrka tak 0,5mm x 1mm, takže je nemožné, vytlačit velké množství ven.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Spojkový koš [1, 2] Honda NTV 650 Deauville OldCrow 31 28.1.2025 v 11:32 OldCrow
Problém se startováním Honda NTV 650 Deauville RudyHonda 9 23.9.2024 v 11:15 crestik
Jaké je těsnění na ose klapy karbur... Honda NTV 650 Deauville OldCrow 8 22.9.2024 v 11:48 combust
Tlaky v pneumatikách po zahřátí Honda NTV 650 Deauville OldCrow 18 23.6.2024 v 11:21 JMan
Hřejí kontakty fází z alternátoru Honda NTV 650 Deauville OldCrow 3 9.4.2024 v 09:21 Dr.fík

TOPlist