1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Takže první big plus: je to bezkonkurenční motorka pro dlouhé offroad výlety, doveze a vyveze vás kamkoli si troufnete.
druhý big plus: nerozbitnost - poškrábat můžete, ale rozbít jedině hodem do Macochy (což se v manuálu nedoporučuje)
a napíšu a hodně popíšu největší mínus a tím jsou tolik diskutované vibrace. Myslím, že pocitově to působí na každého různě. V terénu si žádných vibrací ani nevšimnete. Horší je to s delšími denními přesuny po silnici neměnou rychlostí. Měl jsem tu čest absolvovat 3 dny po sobě 450km etapy po silnicích první třídy a upřímně říkám nic moc. Člověk je po tom dost utahanej. Takže pokud si chcete vychutnat jízdu na této motorce, doporučuji vyhýbat se dálnicím a prvním třídám. Okrsky jsou v pohodě a nejlépe když jsou hodně děravé a točité to jí dělá obzvláště dobře. Nutí vás to neustále měnit rychlost a posed a vibrace se prakticky neobjeví či je nezaznamenáte. Jinak delší přesuny po silnici doporučuji tak okolo 300km za den, pokud takových dnů máte více. Za jeden 600 km a druhý den pohoda, to se dá zmáknout. Jo a ještě napíšu toto: pod pojmem vibrace si lze představit spoustu nepříjemností, ale zde je největší problém vibrace do řidítek při ustálené rychlosti, nejhorší je to okolo 100km/h. Od roku 2004 jsou na stupačkách gumové výplně na jeden šroub. Při delších přesunech doporučuji nechat, prakticky eliminují vibrace do nohou. Do terénu jsou na prd (kloužou na nich boty). Doporučuji na kratší výlety sundat či sebou po kapsách vozit myslím 10 klíč a dle situace použít.
Jinak ještě odpověď pro zbol: dokážu si představit na ní cestovat i do Afriky. V budoucnu mám v plánu Maroko, samozřejmě s přesunem do Španěl autíčkem. Na Rumunsko či Ukrajinu se chystám příští rok (jestli situace dovolí)
tak a teď je řada na ostatních, já budu pokračovat zítra.
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
*yes* úžasné zdvihy - pérování WP nemá chybu včetně proměnlivého štelování zadního útlumu
*yes* výška sedla 940mm - skoro kroska
*yes* bandaska na dlouhé cesty (28l) při spotřebě pod 5 l .... :thmubup: máš i pěkně schovaná kolena. Do terénu si dávám benzínu jen na dno a žádné šplouchání ani přelévání díky 2 kapsám nepozoruji
*yes* plastová bandaska - v chladném období nezebe když se k ní tulíš a nekoroduje :cool:
*yes* plastové kapotáže - když to někde položím- kýblovina se jen prohne a vrátí zpět
*yes* štítek - super na cestování a v terénu mi nevadí (lze sundat)
*yes* úžasnej všeuměl - žádnej specialista a proto je vše jen a jen na jezdci
*yes* o proti "jalové" LC4 je na silnici daleko klidnější a tolik se nad 100 km/h neklepe
*yes* pancéřované hadičky v základu
*yes* Tripmaster s magnetickým přenosem (žádný šnek - prostě magnet a snímač)
*no* díky nádrži obtížně se může k motoru (věc grifu s odstrojením - ale o proti XTZ je to pohoda)
*no* spojkové ložisko - původní kuličkové jsem musel vyměnit za také origo, ale válečkové (daň za koupi z druhé ruky)
*no* již zmiňované vibrace které tě donutí neřídit motku rukama
*no* s plnou badaskou a naloženejma kuframa mám problém motku postavit na vysoký hlavní stojan, což je jen má neschopnost udělat si pořádné svaly :shy:
*no* do 3 000 ot/min s motorem nic není ale když se přehoupne je to mazec.- Ve městě časté řazení.
Pro expedice jem motku doplnil o nástavce na řidítka a polstrovanější sedlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Ale co je můj problém. Při plné bagáži se mi z toho blbě slejzá a to mám 180cm. A o nasednutí už raději ani nemluvím Musel jsem to vyřešit bočním stojánkem od SOMMERA. Jinak bych na delší trase musel na té motorce i spát a nebo stavět někde u rantlu.
3 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Jasně, až se naštvu tak jej zkrátím o 4 cm a bude po starostech...
S kuframa se nalejzá blbě na každou motku. Mám ten samý problém, ale po 3 dnech na cestě již to nevnímám :P Konečně jsem pochopil, proč kufry mají tak veké ucha na horním víku... Používám je jako další držádlo pro nástup :lol: :lol: :lol:
LC8 a LC4 si myslím jsou dost odlišné stroje. Osobně si myslím, že Adv LC4 je opravdu pro samotáře dobrodruhy. Pokud si sebou musíš brát baťůžka :P (dle mého rušivý element) tak jednoznačně LC8. Jeden z hlavních důvodů je sedlo. Když jedeš ve dvou na LC4, spolujezdec tě tlačí na nádrž a před nádrží je sedlo hrozně úzké. Pokud si dáš ve dvou 100 km výlet tak je to jedno, ale dlouhé trasy jsou utrpení pro tvůj zadek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
sorry ale naloženel a s tandemem 140 km/h na LC4 Adv nepojedeš :puke: . Ideální cestovní rychlost na tomto jednoválci je do 125km/h.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
vzhledem k Tvým zkušenostem bych volil LCfur, ale je mi jasný, že jsi srdcař a radši sáhneš po LCachtu a to Ti také nehodlám rozmlouvat!!!
...jezdil jsem na obou a LC4 je opravdu motka, která na normální terenní ježdění nezná slovo doraz tlumičů-:))) LC8 občas k tomu limitu donutíš-:)))...
...ale můj kamarád Joe Pichler na LC4 projel Tibet a takový to okolí tam... Na LC8 Afrik zezhora dolů a teď to samé dělá v jižní Americe...
...až s ním budu zase pít pivko v A tak se ho na porovnání optám-:)))
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
...nebojte, mrdečka bude!!!
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
od modelové řady 2008 <strong>stříkačka</strong> :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |