Osobně zkušenost mám jen s GS a to když jsem ho vezl cca 100km dom. A líbilo se mě. Myslím že na začátek dobrá volba.
ER5 měl kamoš a nadával na ní. Prej hrozně žrala, nejela a furt se mu něco sralo, žralo to prej olej. Ale to mohl být jen "páteční kus".
Já osobně bych šáhl po GS. Nebo CB500 - myslím že bude ještě lepší, akorát design nic moc a je dražší.
Mat>GS 500 , má narozdíl od ER5 centrální zadní tlumič, jinak je to hodně podobný. Moje drahá polovička jezdila na obou a GSko se ji líbí a sedí ji víc(lehčí a nižší).
Osobně zkušenost mám jen s GS a to když jsem ho vezl cca 100km dom. A líbilo se mě. Myslím že na začátek dobrá volba.
ER5 měl kamoš a nadával na ní. Prej hrozně žrala, nejela a furt se mu něco sralo, žralo to prej olej. Ale to mohl být jen "páteční kus".
Já osobně bych šáhl po GS. Nebo CB500 - myslím že bude ještě lepší, akorát design nic moc a je dražší.
Asi špatný kus. Moje teda jede (údajně nej motor z 500 ccm...), průměrnou spotřebu mám cca 4,1 litrů/100 km, olej jen tak sama od sebe nežere. Závadu jsem na ní neměl (teda měl, ale způsobenou ldským faktorem, nikoliv samovolnou).
Jinak hlavní rozdíl asi je, že GS vzducháč a má slabší motor. Jinak je to asi praš´t jak zahoď. Mě se ER-5 líbí hlavně proto, že je velmi hravá. Hbitá a lehká. Taková bude i moje příští motorka. Jinak moji plánuju prodat, ale pro tebe by asi cena byl přes limit.
jinak jak uz bylo psano, ma vykonejsi motor nez GS (co se tyce spolehlivosti asi srovnatelny) a je proste takova hrava, na vyblbnuti... GS oproti tomu lip brzdi....
GS je mensi, ale ses docela tintitko, tak myslim ze to pro tebe bude spis vyhoda. Starsi model (do 2000) ma vcelku uzka riditka na ktery pri posezu jde celkem dost vahy. Ale za cas si zvyknes a ruce te bolet nebudou, beztak jestli zacinas tak na kterykoli motce si po 100km budes utahanej a drevenej. Kazdopadne si myslim ze ER5 bude mit ty riditka vic cestovni.
Mat mel asi smulu na kus. Obe jsou to spolehlivy masiny. At vybers jakoukoli budes spokojenej. Me se GS proste libilo, velky kotouc vepredu, kotouc vzadu, centralni tlumic vzadu a zebrovany vzduchac, tohle mi naprosto sedlo na muj vkus.
Jasně, je tam řidčí vzduch, motorka reaguje pomalejc, ale neviděl jsem za celej den, že by se tam někomu motorka přehřála. Přestaň si vymejšlet, stačí že to dělá moje matka.
Naposledy editováno 25.08.2008 17:36:10
meti>Ale být tebou, kouknu se po CBčku...přeci jenom na širší gumě se to líp naklápí a brzdy má špičkový.
Výkon o něco málo vyšší než na ER5ce....
Jen neni tak hezká
CB mi prislo tak akorat stabilnejsi v rychlych tahlych zatackach, jinak radostnejs a ochotnejs se posila do naklonu ER-5ka, nejspis kvuli tezisti...
a jinak ke gumam, CBcko ma vzadu 130ku stejne jako ER-5 i GS, jen ma vyssi profil (130/80 vs 130/70).. az CBF500 ma sirsi gumy.. a jelikoz honi penize, tezko bude na CBFku mit
Vyssi vykon si nech, ja radsi poradny brzdy. Tohle je vec nazoru a je na nem co uprednostni a co mu prijde dulezitejsi.
Odkaz na to vykonovy srovnani je o par postu vys.
Nekdo kdo si mysli ze motorka na sirsi pneu se lip naklapi nejenomze nevi o motkach nic, ale navic asi neabsolvoval fyziku na ZS. Jak uz se tu pise gumy maj stejne siroky, jen CB ma vyssi profil (coz je v zatacce spis na skodu).
Hlavne tvuj prvni prispevek ale asi vsechny presvedcil ze jedine er5pycovoe lol
Naposledy editováno 25.08.2008 18:24:04
Generiq>nevím co máte proti brzdám na ER-5. U mě jsou super. Však můžete když pojedete kolem, tak se můžete stavit a vyzkoušíme to
tak s pancerkou to brzdi urco super ale ja, ac majitel ER-5ky (a to hrdy, a nedam na ni dopustit) ze v serii a srovnatelnem stavu ma GS brzdy o neco lepsi
keron>Mat> to je úrávě u mě nejduležitější otazka zati mám asi tak 35000 ale tak těch 40000 bych snad dohromady dal
pokud mas max. 40000 tak bych rekl ze je asi celkem rozhodnute... na ER-5ku by to chtelo tak o 5-10 tisic vic... nerikam ze se koupit neda i za 40, ale nevim jak se stavem
Cosmogagy>meti>Ale být tebou, kouknu se po CBčku...přeci jenom na širší gumě se to líp naklápí a brzdy má špičkový.
Výkon o něco málo vyšší než na ER5ce....
Jen neni tak hezká
CB mi prislo tak akorat stabilnejsi v rychlych tahlych zatackach, jinak radostnejs a ochotnejs se posila do naklonu ER-5ka, nejspis kvuli tezisti...
a jinak ke gumam, CBcko ma vzadu 130ku stejne jako ER-5 i GS, jen ma vyssi profil (130/80 vs 130/70).. az CBF500 ma sirsi gumy.. a jelikoz honi penize, tezko bude na CBFku mit
ne CB má širší gumu, nebo tam alespon pasuje, poněvadž jsem ještě CBčko s mojí slabounkou gumou neviděl a jak jde mašina do náklonu, to záleží na jezdci, ne na těžišti. A širší guma líp sedí a níž se dostaneš v menší rychlosti
Generiq>nevím co máte proti brzdám na ER-5. U mě jsou super. Však můžete když pojedete kolem, tak se můžete stavit a vyzkoušíme to
já ti řeknu co proti nim mám....jsou nahovno, když je potřebuješ
ale ono se holt 240kg blbě brzdí..no ze sto padesáti
otas1>meti> Netvrdim ze ER5 na glockner nevyjede, jen vyvracim famu ze ten vzduchac se neuchladi. O ridcim vzduch jsem nic nepsal to se na vsech motkach nez katalyzatoru projevi stejne.
Vyssi vykon si nech, ja radsi poradny brzdy. Tohle je vec nazoru a je na nem co uprednostni a co mu prijde dulezitejsi.
Odkaz na to vykonovy srovnani je o par postu vys.
Nekdo kdo si mysli ze motorka na sirsi pneu se lip naklapi nejenomze nevi o motkach nic, ale navic asi neabsolvoval fyziku na ZS. Jak uz se tu pise gumy maj stejne siroky, jen CB ma vyssi profil (coz je v zatacce spis na skodu).
Hlavne tvuj prvni prispevek ale asi vsechny presvedcil ze jedine er5pycovoe lol
aha....vysvětli mi, proč se na čim dál tim silnější motorky dávaj čim dál tim silnější pneumatiky? Proč nejezdíme na těch malinkejch gumičkách 120?
Ale já jsem ňouma, ty budeš jistě reinkarnace samotnýho Rossiho, co dá stupačku v každý zatáčce
jo a meleš nesmysly. Hlavně že jsi měl za 1 z fyziky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E | Dejwidos | 7 | 14.10.2024 v 13:19 Zdenalbenal |
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |
Olej na řetěz [1, 2] Suzuki GS 500E | ViraxRider | 54 | 7.9.2024 v 21:43 TomasRA |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |