Stejný objem, podobná konstrukce a zcela rozdílný výsledek. Grand Canyon (ovšem nikoliv sympatický model od Cagivy), ale obrovské údolí, tak to je momentová křivka v podání Stelvia. Ztráta 30 Nm !!! kolem čtyř tisíc je děsivá. Výsledek je logický, pokud jezdec na guzině nechce příliš zaostávat za kámoši (nejen na mnichovském bestselleru) musí řadit daleko víc než by se na velkou dvanáctku slušelo…
[URL= x Ktm – souboj litrů...[/b]
Na jedné straně klidný, pohodový vytrvalec s "autovou" kompresí 9,8:1 , na druhé pak téměř pravý opak s kompresí 11,5:1 . Výsledek však možná někoho překvapí (mě určitě). V nejpožívanějších otáčkách má motor z Varana jasně navrch, pár "ňůtnů" převahy kolem 9.tis je pro KTM jen velmi slabá náplast. Honda je Honda
Tiger – tříválcový solitér...
Anglický plnokrevník tahá výborně nahoře i dole, bez propadů a vibrací...
[URL=
Naposledy editováno 31.01.2009 16:04:52
1 reakcí na tento příspěvek Co ukáže brzda I – velká cendura
2 reakcí na tento příspěvek Co ukáže brzda I – velká cendura
Chyba měření 9Nm ? nebo o co tam jde? článek sem nečet.
edit... no a u té guzzi tomu sám nevěřím , tohle by s továrny snad nepustili ne? asi měli někde na moto závadu....
A poslední graf nechápu, srovnával 990 s 1200... co čekat
Naposledy editováno 31.01.2009 14:58:37
1 reakcí na tento příspěvek Co ukáže brzda I – velká cendura
Jurawood>rozdíl mezi 1. a 2. ,měřením u GS ???
Chyba měření 9Nm ? nebo o co tam jde? článek sem nečet.
edit... no a u té guzzi tomu sám nevěřím , tohle by s továrny snad nepustili ne? asi měli někde na moto závadu....
A poslední graf nechápu, srovnával 990 s 1200... co čekat
- u GS tomu také moc nerozumím je tam tato poznánka: "Protože elektronika nové GS se nerozhoduje jasně mezi velkým momentem a špičkovým výkonem, každé měření dává jiné hodnoty. Pravděpodobně i při předepsaném benzínu 95 oktanů u motoru s kompresí 12:1 zasahuje regulace klepání"
- u Stelvia to tak bude...
- na druhém grafu je podle mě zajímavé srovnání litrů Tiger x Varan x Ktm, kde Ktm vypadá nejhůř...
Naposledy editováno 31.01.2009 16:04:19
Jurawood>rozdíl mezi 1. a 2. ,měřením u GS ???
Chyba měření 9Nm ? nebo o co tam jde? článek sem nečet.
edit... no a u té guzzi tomu sám nevěřím , tohle by s továrny snad nepustili ne? asi měli někde na moto závadu....
A poslední graf nechápu, srovnával 990 s 1200... co čekat
Stelvio má skutečně skurvenej průběh výkonu a krouťáku .
Důkazem je že to nenaměřili pouze v jednom časáku....
ten triumph vypada zajimave, ale koncepce motoru se 3 valci se mi nelibi....
krivky GSa jsou opravdu zajimave...
1 reakcí na tento příspěvek Co ukáže brzda I – velká cendura
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co ukáže brzda I – velká cendura
jinak se mi zdá, že věcná vlákna tady zaujmou málokoho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co ukáže brzda I – velká cendura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co ukáže brzda I – velká cendura
Tchert>Váňa> a jaky vykon maji motorky na jednotku vahy? to bude asi presnejsi (zajimavejsi) udaj pro porovnani vykonu, ne?
A proč? To že je LC8 lehká (v dané kategorii) a má nejlepší podvozek na off (v dané kategorii) nikdo objektivní zpochybňovat nebude. Ale motoricky ji honda těžce válcuje... . Můžeš s tím nesouhlasit, můžeš proti tomu vést spory, ale to je tak jediný co se s tím dá dělat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co ukáže brzda I – velká cendura
... a kdyz uz jsi posedly tema tabulkama a grafama, tak by te to mohlo zajimat...
1 reakcí na tento příspěvek Co ukáže brzda I – velká cendura
Ale to stelvio mne poněkud zaskočilo s tím propadem...
1 reakcí na tento příspěvek Co ukáže brzda I – velká cendura
1 reakcí na tento příspěvek Co ukáže brzda I – velká cendura
1 reakcí na tento příspěvek Co ukáže brzda I – velká cendura
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Originál padací rám BMW R1200 GS (J... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 8 | 14.11.2024 v 16:16 FrancisR |
MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko [1 ... 28, 29] Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX... | pkKun | 852 | 3.11.2024 v 17:43 Penzi |
Parťák na ježdění BMW R 1200 GS | Dinkoš | 5 | 26.10.2024 v 10:52 OndrejGS |
Na neutrál točí kardan BMW R 1200 GS BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 3 | 7.10.2024 v 20:01 Otmarlojzek |
který ročník vybrat BMW R 1200 GS | Kuzy | 16 | 26.9.2024 v 17:54 TomH |