Téma: Co ukáže brzda I – velká cendura
31.1.2009 v 13:43
Bmw x Guzzi – když dva dělají totéž...
Stejný objem, podobná konstrukce a zcela rozdílný výsledek. Grand Canyon (ovšem nikoliv sympatický model od Cagivy), ale obrovské údolí, tak to je momentová křivka v podání Stelvia. Ztráta 30 Nm !!! kolem čtyř tisíc je děsivá. Výsledek je logický, pokud jezdec na guzině nechce příliš zaostávat za kámoši (nejen na mnichovském bestselleru) musí řadit daleko víc než by se na velkou dvanáctku slušelo…
[URL= x Ktm – souboj litrů...[/b]
Na jedné straně klidný, pohodový vytrvalec s "autovou" kompresí 9,8:1 , na druhé pak téměř pravý opak s kompresí 11,5:1 . Výsledek však možná někoho překvapí (mě určitě). V nejpožívanějších otáčkách má motor z Varana jasně navrch, pár "ňůtnů" převahy kolem 9.tis je pro KTM jen velmi slabá náplast. Honda je Honda
Tiger – tříválcový solitér...
Anglický plnokrevník tahá výborně nahoře i dole, bez propadů a vibrací...
[URL=
Naposledy editováno 31.01.2009 16:04:52
Stejný objem, podobná konstrukce a zcela rozdílný výsledek. Grand Canyon (ovšem nikoliv sympatický model od Cagivy), ale obrovské údolí, tak to je momentová křivka v podání Stelvia. Ztráta 30 Nm !!! kolem čtyř tisíc je děsivá. Výsledek je logický, pokud jezdec na guzině nechce příliš zaostávat za kámoši (nejen na mnichovském bestselleru) musí řadit daleko víc než by se na velkou dvanáctku slušelo…
[URL= x Ktm – souboj litrů...[/b]
Na jedné straně klidný, pohodový vytrvalec s "autovou" kompresí 9,8:1 , na druhé pak téměř pravý opak s kompresí 11,5:1 . Výsledek však možná někoho překvapí (mě určitě). V nejpožívanějších otáčkách má motor z Varana jasně navrch, pár "ňůtnů" převahy kolem 9.tis je pro KTM jen velmi slabá náplast. Honda je Honda
Tiger – tříválcový solitér...
Anglický plnokrevník tahá výborně nahoře i dole, bez propadů a vibrací...
[URL=
Naposledy editováno 31.01.2009 16:04:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co ukáže brzda I – velká cendura
Tchert>Váňa> a jaky vykon maji motorky na jednotku vahy? to bude asi presnejsi (zajimavejsi) udaj pro porovnani vykonu, ne?
A proč? To že je LC8 lehká (v dané kategorii) a má nejlepší podvozek na off (v dané kategorii) nikdo objektivní zpochybňovat nebude. Ale motoricky ji honda těžce válcuje... . Můžeš s tím nesouhlasit, můžeš proti tomu vést spory, ale to je tak jediný co se s tím dá dělat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co ukáže brzda I – velká cendura
Váňa> pokud z motorky vyndas motor, tak mas pravdu. ale pokud chces porovnavat motorky a ne jenom motory, tak by se tam ta hmotnost mela objevit...
... a kdyz uz jsi posedly tema tabulkama a grafama, tak by te to mohlo zajimat...
... a kdyz uz jsi posedly tema tabulkama a grafama, tak by te to mohlo zajimat...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Originál padací rám BMW R1200 GS (J... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 8 | 14.11.2024 v 16:16 FrancisR |
MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko [1 ... 28, 29] Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX... | pkKun | 852 | 3.11.2024 v 17:43 Penzi |
Parťák na ježdění BMW R 1200 GS | Dinkoš | 5 | 26.10.2024 v 10:52 OndrejGS |
Na neutrál točí kardan BMW R 1200 GS BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 3 | 7.10.2024 v 20:01 Otmarlojzek |
který ročník vybrat BMW R 1200 GS | Kuzy | 16 | 26.9.2024 v 17:54 TomH |