Z jara hodlám kupovat nějakou šestku a potřeboval bych pár informací.
Vím že je tady milion témat s výběrem šestikila ale nikde není moc napsáno o Ducati 620 Sport.
Zajímalo by mě konkrétně srovnání s SVčkem 2003+. Dále by mě zajímalo jak je to se servisem(co po kolika km) a jízdníma vlastnostma. Spotřeba by měla být asi +- stejná u obou. Předem dík za vaše poznatky a rady.
Sojky
Teď má Tuono /2006/ a to je úplně jiná liga, motorka skvělá, jen to není na poklidné ježdění, úplně z ní jde cítit jak chce furt plný plyn. Ostatně taky po městě musí jet aspoń 55, protože jinak tam musí nechat jedničku a je to ucukané. ale motorem prý brzdí míň než to SV650. Na cestování to moc není, nejdou na to sehnat držáky na topcase, boční tašky se na to dávají taky špatně a nádrž je plastová. A co je největší "sranda" spotřeba je přes 10litrů. Teď to měl na brzdě, protože si myslel, že za to může powercommander s kterým to koupil. Tak mu to vyladili,respektive to vrátili do továrních hodnot, výkon šel dokonce oprá koníků nahoru ale spotřeba stejná. Takže je to cesta tour de benzina, protože musí tankovat tak po 130km. Závady tam měl, ale nakonec se ukázalo, že to mělo zasrané nějaké druhé sítko na benzín, ale taky třeba elektrika chce občas zkontrolovat, hold italové. Taky kromě té plastové nádrže tam jde ještě snížit podstatně váha, protože zadní brzda je tam úplně k hovnu a odvzdušnit nejde. Přes plně zmáčknutí páčky jde s motorkou v klidu jet jen odrážením jedné nohy na rovince.
Jinak srovnávat to SV s Tuonem moc nejde, je to úplně jiná třída. Bez urážky o SV proti tomu je taková hrkávka.
Naposledy editováno 03.10.2010 16:06:21
Tuono jedině to nový a to už je v 18cti jiná palba, na to bych se měl asi moc rád
ale monster je monster když už tak 900 to je špica servis máš popsanej TADY
Operace prováděné v jednotlivých servisních intervalech, platí pro všechny modely do
r.v.2006 včetně
Po 1 000km nebo
do 6 měsíců od prodeje Každých 10 000km Každých 20 000 km
Zapalovací svíčky výměna
Rozvodové řemeny napnutí napnutí výměna *
nebo po 2 letech
Vzduchový filtr v ýměna
Palivový filtr výměna
Olejový filtr výměna výměna
Olej výměna výměna
Chladící kapalina výměna
Brzdová kapalina výměna
Tlumičový olej výměna
Ventilové vůle seřízení
E: Nejlepsi je cagiva raptor. Motor z SVcka a italskej podvozek. Akorat jak s tim prastis tak abys schanel laminovaci sadu bo dily budou problem. Teda dily krome motoru protoze ten je japonskej a pasujou dily z SVcka.
Naposledy editováno 03.10.2010 23:10:25
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Pylot> jo o podvozku SV už jsem slyšel že je nic moc. Raptor by se mi líbil hodně ale je problém ho sehnat s 25 kW. Jinak tu spotřebu mi řekl kamarád že měl přibližně stejnou a to měl stříkačku.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Motorově je to dost podobný (zkoušel jsem karbec i stříkačku), SVčko je takový rychlejší do otáček.
Záleží na co to máš a jestli ti Ducna vůbec něco říká...mně se SVčko moc nezalíbilo.
Spotřeba SSka asi 6 litrů (nepočítám, ale tak nějak to je). Servis není žádná závratná pálka, pohoda.
A tu anketu vyhraje SVčko, to je jasný, protože jich je tu nejvíc. Na SSku nejel skoro nikdo, zato SV je každá druhá motorka.
Naposledy editováno 04.10.2010 08:17:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
a druhej problém že to doma v garáži prý neuděláš... "normální" motor zvládne udělat každej druhej mechanik co o tom trochu něco ví...ducatisti radši jdou do servisu
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Se spotřebákem se počítá, ten je ale na všem stejnej.
Dany> Určitě se ti ozvu, nechám to ale až na jaro.
RomanSS> Chci to na občasný vyjížďky a max 2x do roka někam dál. Jízdní pozice supersportu mi nevadí a na tvrdou sedačku jsem zvyklej. Jinak s těma 6 litrama spotřeby to myslíš vážně? Já jsem slyšel něco o 4,5-6 litrů podle stylu jízdy.
Ale vážně, se servisem bych to neviděl tak zle, já kvalitní a celkem levný moc dlouho nehledal. Problém je, že když si ji koupíš tak je dobré udělat velký servis, protože nikdo nepozná v jakém stavu ve skutečnosti jsou řemeny a půlkoružky, no...
Takže za mě klidně jdi do SSka, jen ten posaz je fakt dost sportovní, proti SV
3 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Dr.Houba> Jak říkám servis neni problém udělat doma. Spíš dostupnost dílů by mě zajímala(půlkroužky, řemeny, olejovej filtr). O posazu vim, přeci jen je to SS.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
matásek>Sojky> no třeba ja jedu na dálku za 4,2L a normálně kolem 5,2L a znam lidi který se s SV pod 6L nedostanou....
Já se bavil s Daversem a říkal že dálky kolem 4,4L a palba s Kurtem, Juniorem a podobnýma tak nikdy nešel přes 6L.
Jinak ke spotřebě, já se zase nedostal přes 6, ať to točím jak chci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Sojky>Jak říkám servis neni problém udělat doma. S
no u desma prej jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Takže podle mě neni Desmo problem....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
matásek>Lion> No to ale nevíš co má Sojky všechno v GARAGE
Takže podle mě neni Desmo problem....
Jak říkám, desmo neni problém.
A na občasný vyjíždky a 2x do roka někam dál...záježí kam dál, kolik km denně. Já su teda zaujatej, ale z těhle dvou bych vzal rozhodně SSko. SV mi nic neříká.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Sojky>RomanSS> Dál znamená alpy a tak podobně do max 400 km/den. Koukal jsem na tu tvojí a líbí se mi, mít momentálně finance tak jí od tebe koupím.
400km/den se ještě dá.
Dík za pochvalu, teď musím ale nalakovat bok, trochu jsem s tím škrábl na okruhu...nic vážnýho, jen lak to chce Na jaře ju prodám. Teď jsou na cestě lamináty.
2 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Sojky>RomanSS> Až seženu finance tak bych se ti kdyžtak ozval, pokud by byla přívětivá cena tak bych do ní šel. Prostě mě láká Ducatka a nemá jí každej jouda.
Jasně, stačí se ozvat, cenu nějak pořešíme. Teď přes zimu to chcu dát ještě k panu Peterkovi na servis, na jaře by totiž už byl potřeba a v zimě je to lepší to dělat.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
vůle v uchycení třmenů předních brz... Honda CB 600F Hornet | jacobhornet | 5 | 17.10.2024 v 16:17 granylator |
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 5 | 28.9.2024 v 09:58 ZdenalH |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |