Mam velký zájem o laďený výfuk Leo Vince, je to zrovna ten který se nachází zde na videu "SBK -L" (předchozí vlákno)
Ma s ním někdo osobní zkušenost?
Líbí se mi jednoduchá instalace a kvalita značky. Znáte obdobnou značku? Doporučte Kvalita/cena/instalace...???
Lze zakoupit i v jiném provedení? Mat, nerez, titan...?
Jak je to se zárukou, pokud je koupen např. ve Francii? Německu...? Jak by to probíhalo???
Narazil jsem ještě na jeden podobný:
http://www.redmoto.c...-2001-2002-2003-2004
Jaký je mezi nima rozdíl?
Je poznat znatelný výkon oproti originálu - otáčky, zátah, spotřeba...?
Děkuji za Vaše užitečné názory
Naposledy editováno 22.10.2010 10:51:30
je pěkný, lehčí a ani není moc hlučný což je u mě velké plus neb nemám rád uřvané motorky
záruku bych neřešil, co se na tom může rozbít? je to roura naplněná vatou a když už něco bude stejně to bude opotřebením nebo špatnou montáží atd.
na Alpovi to není nutnost, ale jestli chceš tak proč ne, ale chce toho udělat víc než jen dát koncovku, rozhodně se to chce zbavit toho katalytického konvertoru (to je ta bedna pod kyvkou) nejlépe novým mezikusem do svodů, pak koncovka - tím ušetříš něco váhy
pak jestli si s tím hcceš hrát tak ještě doplnit KN filtrem, možná to ani nebudeš muset nějak moc ladit, ale kombinace KN a výfuk už nezaručuji
rozdíl je sice znatelný ale stejně to z Alpa letadlo neudělá, je to prostě hodná motorka s pohodovým motorem
Mam rád když motorka na mě mluví Jinak proti origoši nic nemam( dobrá volba v lese nebo když nechceš aby tě bolela hlava
Leo Vince mě opravdu hodně zaujal, a proto s velkou pravděpodobností do něj pujdu.
Nevíš ještě o podobnym laďáku jiný značky (cena, kvalita, instalace?)
O KN filru uvažuji taktež. Je fajn že neni jen na jedno použití...
Máš s filrem zkušenost?
Píšeš o úpravě kolínek, trubek. Tomu bych se chtěl docela vyhnout Na videu jsem viděl
poměrně jednoduchou instalaci Leo Vince výfuku( sundání a nandání)
Jen tam nebylo vidět zda upravoval i otáčky...Dělá se to u ty lehčí montáže(bez kolínek...)? A jestli jo, tak kde bych to měl hledat?
A ty osobně máš překuchaný, vyndaný katalytický konvertor?
Naposledy editováno 22.10.2010 15:40:29
1 reakcí na tento příspěvek Laďený výfuk SBK Leo Vince (transalp XL 650V)
KN filtr u 650 rozhodně ano - je z výroby naladěná dost bohatá směs KN to trochu sníží a zlepší plnění
ano je pryč - místo té krabice je tam prostě jen zahnutá truka mezi svody odmotoru a koncovkou, nepřakáží tam, úspora zase nějakého toho kila
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďený výfuk SBK Leo Vince (transalp XL 650V)
Jen mam menší dilema. Našel jsem dva totožný výfuky, vypadají skoro shodně až na ovál koncovku. Je mezi něma nějaký rozdíl ve výkonu nebo zvuku(decibely) ???
Katalogová číslo se liší myslím písmenkem "A"
1.http://www.redmoto.cz/leovince/leovince-leo-vince-sbk-honda-xl-650-650v-transalp-2000-2001-2002-2003-2004
2.http://eshop.motoservis-travnicek.cz/vyfuky-leovince-sbk-road-1563/honda-1573/xl-650v-transalp-1644/honda-xl-650v-transalp-vyfuk-leovince-sbk-sbk7258-17827.html
Děkuji všem za rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďený výfuk SBK Leo Vince (transalp XL 650V)
a Leo Vince SBK7258 ???
Vím že Leo Vince SBK7258A je novější a modernější řada, ale co zvuk, váha, kroutící moment?
Prosím o radu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďený výfuk SBK Leo Vince (transalp XL 650V)
Honda XL 650 V Transalp 2000-04 výfuk Leo Vince SBK ALLU CONICA EVO II 7258A
už je na motce. Našel jsem tam ještě jednu zašitou zajímavou podložku.
Nevíte někdo k čemu je? V manuálu o ní ani slovo
Viz. foto
Děkuji
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďený výfuk SBK Leo Vince (transalp XL 650V)
[img] je knoflík na kabát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďený výfuk SBK Leo Vince (transalp XL 650V)
Určitě by tě slušel Jinak oficiálně:
Inforormace od výrobce. Podložka se umístí mezi koncovku a mezisvod. Jedná se o homologační prvek (aby nebyl výfuk kompletně průchozí). Tento prvek se často kontroluje v zahraničí. Vliv na výkon a zvuk je minimální.
Jinými slovy zůstává v šuplíku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďený výfuk SBK Leo Vince (transalp XL 650V)
Ahoj. Tak pokud vezmu motorku Transalp at už 600, 650 nebo 700 nikdy nemůžeš čekat
brutálně dunivý zvuk laděného výfuku. Tím nechci říci, že laděný výfuk u tohoto typu motocyklu neprohlubuje závěrečný zvuk z laufu.
Zkrátka tato motorka má svůj pro mě jedinečný vyrovnaný zvuk, který lze trochu dochutit
Nejčastější koncovky na Transalpech jsou právě Leo Vince, Mivvi, Arrow
a pak možná česká značka Sharon a další Viper, Creptus, Laser a možná ještě jiný.
Několik ukázek:
Leo Vince:
http://www.youtube.c...0+Leo+Vince&aq=f
Takhle vypadá můj Leo Vince:
http://www.motostar....tandard-evoii-coppa/
a další značku kterou bych Ti doporučil:
Mivv:
Na tomto videjku má pryč katalyzátor, proto je zvuk možná o něco dunivější.
Jinak zvouček je velice mimořádný u této mašiny.
Kde nejlevněji nakoupit? Tady:
http://www.motorkar.....php?akc=Xvyhledavac
Osobně bych bral asi tento:
H.023.L7 | SPORT | SUONO | SLIP-ON (1 tlumič nasouvaný) | homologovaný
Jak Mivv tak Leo Vince jsou značky velice kvalitní, italské výroby.
Obě mají homologaci pro zahraniční silnice.(ATEST) Mivv je o trochu dražší, ale je také málo k vidění
U obou laďáku se dočkáš nižší hmotnosti výfuku a to je plus, měla by Tě klesnout spotřeba( u mě jo), lepší průběh otáček a zároveň přidání několika koníků Vyšší rychlost nečekej. Více očekávaní do kopce - silnější točivý moment a celkový průběh! Výfuky pouze nainstaluješ nic seřizovat nemusíš!
K te spotřebě místo origoš vzducháče mam KN filtr na 100km se dostanu na neuvěřitelných 4,2. Zatim to stále testuji
Výkon a zvuk u Lea více zde, diagram a položko "SOUND" (dole vpravo)
Stránky:
http://www.leovince....salp_2000_2004/11559
http://www.leovince....-7258%20Evo%20II.pdf
Montáž: http://www.leovince...9883/IM-7258A-GB.pdf
Závěr: Mé zkušenosti, strašně bych rád viděl a slyšel na vlastní oči a uši výfuk Mivv: H.023.L7 | SPORT | SUONO | SLIP-ON (1 tlumič nasouvaný) | homologovaný
Jinak Leo mi nezklamal. Při ubrání(brzdění motoru rychlostí) plynu nebo podřazení dochází k praskání v koncovce. A to se mi moc líbí! Kolem 2000-3000 tis. ot./min.
Jestli jsem na něco zapomněl tak se ptejte
Rád zodpovim další otázky....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Olej spod hlavy Honda XL 650V Transalp | mordok | 17 | 12.10.2024 v 19:17 MilanR1 |
TA 650 nejde dát na hlavni stojan Honda XL 650V Transalp | jincom | 19 | 11.8.2024 v 08:17 jincom |
Ukazatel stavu paliva Honda XL 650V Transalp | Jura | 7 | 25.7.2024 v 08:43 m_newtin |
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |