SV 1000S - sympatická ale děsím se spotřeby k 10 litrům.
Ducati 749 u té se zase bojím že ty středně dlouhý trasy budou bolestivý.
Ducati ST3 r04+ u mě vede, ale zase se to blbě shání a nevím co na to budou říkat v servisu, když je jich tak poskromnu.
BMW F 800 S u té vidím jako jedinou nevýhodu výkon, před tím sem měl sv 650 a když sem na to sedl tak to moc velkej rozdíl není, ale zas je to BMW.
Hold sem v pasti každá má nějaký plusy a mínusy. Co by jste doporučili Vy?
1 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
Floo píše: za me totok :) ale spotreba je pekelna. Nicmene ten motor
V záběhu a na syrovém motoru jsem jezdil do 8 l/100km. Po záběhu se do týhle hodnoty většinou všichni majitelé vejdou taky. Velká spotřeba je problém se špatnou mapou z počátku výroby, který už neplatí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
p.s. heled a jak se ten motor chova ? narazil jsem v testech na to, ze uz si to zada zkusenejsiho pilota. Ono se zas neni cemu divit pac kobyl a kroutaku to ma dost a dost.
Naposledy editováno 16.10.2012 18:44:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
Floo píše: zmulin> video
tadyk to akorat zminuji. Samo ze se s tim da jet i normalne s akuratni spotrebou, ale kdo by na tom jezdil normaaaaaalne . Otazkou je jak vyladili motor pro 2012, jelikoz to uz ma 21 litrovou nadrz. Coz vuci 18 je pokrok
jeee co ja bych dal za 18L nadrz.....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
Floo píše: Franco82> tak to jsem rad ze to slysim :) pac mam na nej fakt zalusk ! kurnik !
p.s. heled a jak se ten motor chova ? narazil jsem v testech na to, ze uz si to zada zkusenejsiho pilota. Ono se zas neni cemu divit pac kobyl a kroutaku to ma dost a dost.
Jestli máš zálusk, tak si pospěš
Nějaký postřehy najdeš u mě v profilu. Zítra si ho jedu vyzvednout ze servisu po prvním tisíci a před zimou se namlsám plným protáhnutím motoru. Ty testy a recenze co jsi četl jsou občas dost přitažený za vlasy. Jede to sice jak prase, ale že by se nedalo jet klidně to fakt ne. Navíc má antihopping a tak je při podřazování hodnější než moje "holčičí MTčko".
Jo a má 18l nádrž. Rozhodně se neměnila pro rok 2012.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
jinak na jejich stranky jsem samo koukal. A ty ceny mi prijdou uplne snovy. Vcetne moznosti si nakombinovat samo za priplatek barvu motoru,ramu atd. V idealni kombinaci jsem se dostal na 11 700 euro.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
Floo píše: Franco82> ach so.. Veloce ma 18 L. Standart Corsaro 21 L. Chapu to tak dobre viz .
jinak na jejich stranky jsem samo koukal. A ty ceny mi prijdou uplne snovy. Vcetne moznosti si nakombinovat samo za priplatek barvu motoru,ramu atd. V idealni kombinaci jsem se dostal na 11 700 euro.
Nn, nádrž je u všech corsar stejná. Ať už je to Avio, standardní Corsaro, starý Veloce nebo nový Veloce.
Konfigurátor je fajn, ale ta jejich letní akce byla fakt neskutečná
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
dark demon píše: Franco82> tys jí ještě nedal??? jako připrav se že to táhne slušně až k omezovači,ale největší sranda je stejně kolem 5-6 tisíc já v tejdnu přijel s novejma vejfukama a řikám ti,pokud budeš mít možnost,kup tam laďáky!!!!! protože to je něco neskutečnýho a mnohem líp to vypadá
No plnej knedlík jsem jí ještě nedal, skončil jsem někde u 7300+-. Nebyl čas se svézt a vlastně jsem to celý najel během 3 projížděk a pak jsem se musel projet na starý, páč bych přešvihnul kilometry .
Jinak mě ale pěkně krkáš! Zrovna jsem si říkal, že vydržím se standardníma OEM Termignonama a ze všech stran mě to láká na otevřený... No přes zimu promyslím, přijedu si je na jaře poslechnout a rozhodnu se. Asi se opravdu nesluší aby Corsaro bylo přeřváno mým oakrapovaným MTčkem
3 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce
A tahle??
Podle mně ani jedna. Jsou vymakaný,ale nic víc nic míň.
V dnešní době,je těžké dostat z motorky pocit,že je to něco víc,než dobrá motorka. Doba je těžce spotřební,všechno je dostupné a málokoho něco v dnešní době překvapí A cena charisma nedělá v žádném případě. I když něčím se to charisma vykoupit musí a nejčastěji je to vlastní tvorba,nebo jiný přístup k věci
dneska uz se mi nechce kupit podobny stroje a tyhle stary V2 mi asi uz nemaji co nabidnout.. takze bych zkusil 10xx nebo neco jinyho... 4valec, motarda, enduro...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
JollyJoker píše: Tak ještě jednou. Má tenhle bajk charisma???
A tahle??
Podle mně ani jedna. Jsou vymakaný,ale nic víc nic míň.
V dnešní době,je těžké dostat z motorky pocit,že je to něco víc,než dobrá motorka. Doba je těžce spotřební,všechno je dostupné a málokoho něco v dnešní době překvapí A cena charisma nedělá v žádném případě. I když něčím se to charisma vykoupit musí a nejčastěji je to vlastní tvorba,nebo jiný přístup k věci
Hrozně rád bych řekl,že tento bike má charisma,ale bohužel ne. I když je to perfektní technická hračka a moc bych jí chtěl .....
Naposledy editováno 16.10.2012 22:55:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
1 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce
Naopak treba monster s4 se mi nikdy nelibil kvuli tem blatnikum, svetlu, kolum atd....ale jizda na ni s full termignoni trubkama to vyvolalo emoce jako zadna jina predtim. To jak ztuha vsechno jde, jak se potvora vrtela pri kazdym podrazeni.....to je pro me charitma.
No a krasa a charizma, to u me prozatim vyhrava Rsv1000r 2006
(kdyz beru to na co je v penezence, a pevne verim ze bude na jare v garazi, jen furt nemuzu najit nejakou fakt pekne udrzovanou)
1 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce
Ďuričko píše: ad.hl.téma,vzal bych tu ST3 SV1000 mi přijde jako taková rychlokvaška,hnusnej rám a zbytek motorky je fakt jak seskládanej podle toho co zbylo na skladě,749 je hrozný prkno,tu bych bral nejméně,je až příliš ultimativní
ad.charisma> Todle si pořiď a budeš mít charisma až za ušima
Sedlo z Monstera,hnusná kyvka a ten chaos pod nádrží.Moc práce si s tim nedal Koncovky ale pěkný
1 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce
Je ale pravda, že na litrovém dvouválci se budš bavit víc, než na šestkovém řaďáku. Myslím na normální silnici. Pokud nejseš moula a véčko ti nenatrhne prdel...
1 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce
http://www.motocykl-...Triumph_Speed_Triple
řekl bych, že celkové pořadí v testu v opačném sledu vyjadřuje míru "charisma" jednotlivých biků. Ještě bych teda hodil tuono za Z1000 a možná TNT na 8. místo a bylo by to cajk
btw: je to polsky, takže jsem jen koukal na obrázky a čísílka. kdyby někdo vládl touhle bratstkou mluvou a měl dlouhé zimní večery, budeme povděčni za hodnotnější překlad, než google blekoty
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BMW F800ST svolávácí akce na zadní ... BMW F 800 ST | Hanz5 | 8 | 4.10.2024 v 11:38 elvis78 |
BMW F800ST - rozvody [1, 2] BMW F 800 ST | digison | 37 | 1.5.2024 v 22:03 digison |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
Benzin v oleji??? BMW F 800 ST | Waxin | 7 | 26.9.2023 v 20:22 Adam_156 |