Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1. Všechny ty grafy jsou časové velmi krátké na to, aby z nich šel odvodit nějaký trend.
2. Čísla prodejů v nich jsou velmi nízká - jednotky až desítky prodaných kusů za čtvrtletí. Moc málo pro statisticky věrohodný vzorek.
3. Všechno jsou to velmi úzkoprofilové modely určené pro velmi malou cílovou skupinu. A všechno jsou to modely, které předtím neměly na trhu rovnou alternativu.
Z toho mě vyplývá, že každý z těch modelů byl uveden na trh a během roku nasytil svojí velmi malou cílovou skupinu.
Výjimkou je Surron s širší cílovou skupinou, který je na trhu také déle, proto jeho graf prodejů vypadá úplně jinak, než ostatní. Kříženec horského kola s lehkou motorkou má mnohem větší cílovou skupinu a může mít praktické využití tam, kde si nemusí lámat hlavu s řidičákem, registrací ani omezením vjezdu pro motorová vozidla.
Na silnici bych si ja dokazal predstavit zero FXE - do mesta, misto skutru. Tam by mi sacil dojezd a fakt me ta motorka bavila... Jestli se k ni dostanu za dobry penize, budu o tom uvazovat...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Suron je na tom tak dobre urcite i proto, ze tam na jezdeni v terenu jsou dost jine podminky nez u nas. U nas s tim na cestu nemuzes (pokud tedy nekoupis tu homologovanou verzi) a na cyklostezku s tim taky nemuzes, tam ti pro zmenu seberou papiry policajti. Takze pro lidi na vesnici co maji les za barakem bez turistu a podobne fajn stroj. A USA to taky nejsme uz vubec kde takove stroje muzou legalne jezdit po cestach.
To je pak uplne jak to nase Drill Evo, taky na cyklostezku se s tim nesmi, na cestu taky ne, tak kde s tim ma clovek jezdit ze ano

Nasel jsem nejake udaje o prodeji klasickych spalovaku a elektro tam jsou zminene taky MCIA sales figures
no a v terenu s tim jezdi ilegalne. je to stejne jako kterekoliv jine enduro... na exc nebo na tom kove co resite vedle taky do terenu legalne nesmis...
proto jsem chtel varga, protoze s tim se da jezdit na MX trati... drill, surron nebo freeride na MX trat nemaji...
ale casy se meni a uz vznikaji trate primo pro surrony...
Naposledy editováno 04.02.2024 17:15:22
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
puffybodie píše: ...
Suron je na tom tak dobre urcite i proto, ze tam na jezdeni v terenu jsou dost jine podminky nez u nas. U nas s tim na cestu nemuzes (pokud tedy nekoupis tu homologovanou verzi) a na cyklostezku s tim taky nemuzes, tam ti pro zmenu seberou papiry policajti. .
Já si myslím, že u nás má Surron hlavní cílovou skupinu v lidech, kteří na tom chtějí jezdit bez řidičáku a naprosto všude kam můžou cyklisti. A věří že jim to projde, protože to nevypadá jako motorka, ale připomíná to elektro horské kolo. A tím, že to u nás zatím není tak známé, jako např v USA, kde po tom policajti jdou, tak to tu opravdu může dobře procházet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Silence je firma, ktorá vyrába elektrické vozidlá, je zaujímavé, že si z nich vybral jedno jediné. Od 2022Q3 majú v ponuke i ďaľší skúter. Zhodou okolností presne v tom istom čase predaje S01 začali stagnovať. Nezáujem zákazníkov alebo dávajú prednosť novému skútru, ktorý je lacnejší? To sa nedozvieme.
C04, v Q2 a Q3 malo lepšie výsledky v roku 23 než 22. 22Q1 je výnimkou, otázka je, či to neboli ľudia, ktorí mali radi BMW a na ich elektriku čakali, takže si ju kúpili pri prvej príležitosti.
Super Soco má taktiež viac modelov, zaujímavé, že ukazuje len jeden.
Maeving sa predáva od 22Q4, ťažko robiť nejaké závery. Zaujímavé, že podľa neho sa Maeving neráta, pretože "nie je pravá elektrická motorka".
Surron jednak za 23Q1 až Q3 zaznamenal vyššie predaje než za rovnaké obdobie v 22 a 21, jednak predáva viac motoriek než akýkoľvek iný výrobca, ktorého uvádzal, ale taktiež sa neráta.
Zero vykazuje pokles v r. 23, ale jeho analýza má stále menšie nedostatky. 20Q3 je relatívne atypický, zvyšné kvartály v tom roku sú výrazne nižšie než 21 a 22, ale preňho je 20 špička... ale to je asi najmenšia kritika.
Energica s pár predanými kusmi za kvartál o ničom nevypovedá, zmeny môžu odpovedať tomu, že niekto, kto si plánoval kúpiť Energicu, mal lepší alebo horší rok a už tam lietajú desiatky percent rozdielu.
Tým samozrejme nehovorím, že nemôže mať pravdu, ale z ukázaných dát to nevyplýva.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
nemako píše: Dyk seš hubenej trpaslík
to je proti Tobe kazdej, ikdyz, kdyz jsem Te videl naposled, tak jsi hubenej byl ty

assassin píše: akorat to co se motaly na netu fotky ma LED svetla to zrovna na pestovani neni ... na pestovani se pouzivaj xenon vybojky - HID kvuli UVecku...
Tak kdyz par let hulis extraligu, mas asi ty rozlisovaci schopnosti trochu posunuty. Proste vidis auto - beres svetla
2 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme


Naposledy editováno 05.02.2024 16:51:12
Deadman píše: Já si myslím, že u nás má Surron hlavní cílovou skupinu v lidech, kteří na tom chtějí jezdit bez řidičáku a naprosto všude kam můžou cyklisti. A věří že jim to projde, protože to nevypadá jako motorka, ale připomíná to elektro horské kolo. A tím, že to u nás zatím není tak známé, jako např v USA, kde po tom policajti jdou, tak to tu opravdu může dobře procházet.
Jak uz jsem psal prochazeni prestava. Osobne vim za lonsky rok o dvou lidech co prisli o papiry na nekolik mesicu, protoze je policajti capli na cyklostezce se Surronem. Neresim ted vubec jestli by se tomu dalo ve spravku ubranit nebo ne, ale je pomerne jasne danne, ze stroj musi mit pedaly, motor pomahat max do 25km/hod, ale hlavne to neni ani kolo, ani kolobezka.
1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme

Akorat teda mu spousta fakt nesedi, ale tak snad sedi ty dulezity domnenky a vize do budoucna…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
nemako píše: FJRPEPA> když ono se mi to líbilo,ale nikdy jsem to neviděl ve skutečnosti ale zase bych byl slavnej,v pohodě bych na tom dal obě kolena současně
čau Pepo
Radnice, kterou ve společné koalici ovládají socialisté a Zelení, svou kampaň postavila na boji proti velkým SUV, která podle ní v ulicích zabírají zbytečně mnoho místa. "Čím větší, tím špinavější" bylo jedno z hesel kampaně.
Na těchto ohavných místech, které většinou stojí na cestě "odněkud někam" (Praha, Paříž, Pardubice, Přerov, Písek, ...) je nejhorší, když nejdou objet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
jetam píše: assassin> a snaží se nebrzdit protože rozjezd žere baterku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
nemako píše: Medved> to je ta nejekologictejsi varianta. Chodit po svých
Spravne ... ale nesmis cestou prdet.1 reakcí na tento příspěvek Elektromobil zadotujeme



Jenže nadšení mi vydželo jen do doby, než jsem začal hledat kufr
