Téma: Elektromobil zadotujeme
Tak jsem si precetl clanek co nam soudruzi v EU vymysleli a nestacim se divit.
Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi
Nevim jestli to v nasranosti chapu spatne , ale kdykoliv se objevi nejakej hacek tak v zapeti nasleduje slovo dotace.
Takze nebudou suroviny na LION baterie - zadotujeme ony se nekde najdou.
Nebude eletrika v miste spotreby zadotujeme ... baj woko se tam hazi cislama v radech 100vek mld EUR z nasich penez. Ja si tedy nepamatuju ze bych nekde v programu jakekoliv strany kandidujici do EU parlamentu cet' ze chteji resit prumernou spotrebu aut. Ani netusim kde k tomu berou mandat. Ale pomalu , ale jiste me to zacina srat nad unosnou mez.
Ale treba me nekdo vysvetli ze jsem troglodyt kterej nechape vyvoj a mam bejt vklidu ze nic strasnyho nehrozi

Blokovaní uživatelé: bill56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
puffybodie> Já si myslím, že ten týpek dělá cybné závěry z té statistiky.
1. Všechny ty grafy jsou časové velmi krátké na to, aby z nich šel odvodit nějaký trend.
2. Čísla prodejů v nich jsou velmi nízká - jednotky až desítky prodaných kusů za čtvrtletí. Moc málo pro statisticky věrohodný vzorek.
3. Všechno jsou to velmi úzkoprofilové modely určené pro velmi malou cílovou skupinu. A všechno jsou to modely, které předtím neměly na trhu rovnou alternativu.
Z toho mě vyplývá, že každý z těch modelů byl uveden na trh a během roku nasytil svojí velmi malou cílovou skupinu.
Výjimkou je Surron s širší cílovou skupinou, který je na trhu také déle, proto jeho graf prodejů vypadá úplně jinak, než ostatní. Kříženec horského kola s lehkou motorkou má mnohem větší cílovou skupinu a může mít praktické využití tam, kde si nemusí lámat hlavu s řidičákem, registrací ani omezením vjezdu pro motorová vozidla.
1. Všechny ty grafy jsou časové velmi krátké na to, aby z nich šel odvodit nějaký trend.
2. Čísla prodejů v nich jsou velmi nízká - jednotky až desítky prodaných kusů za čtvrtletí. Moc málo pro statisticky věrohodný vzorek.
3. Všechno jsou to velmi úzkoprofilové modely určené pro velmi malou cílovou skupinu. A všechno jsou to modely, které předtím neměly na trhu rovnou alternativu.
Z toho mě vyplývá, že každý z těch modelů byl uveden na trh a během roku nasytil svojí velmi malou cílovou skupinu.
Výjimkou je Surron s širší cílovou skupinou, který je na trhu také déle, proto jeho graf prodejů vypadá úplně jinak, než ostatní. Kříženec horského kola s lehkou motorkou má mnohem větší cílovou skupinu a může mít praktické využití tam, kde si nemusí lámat hlavu s řidičákem, registrací ani omezením vjezdu pro motorová vozidla.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Elektromobil zadotujeme
Deadman> Tak mluvi tam o Anglii, to zrovna neni moc velky trh sam o sobe, protoze ani skutry klasicke tam zrovna moc nefrci. Cisla jsou jaka jsou vzhledem k tomu kdy se tam ty motorky zacali prodavat, jak tam ale spravne nekdo psal zajimavejsi by to bylo porovnat s klasickymi spalovaky jestli tam neni podobny trend souvisejici s obecnym upadkem zivotni urovne.
Suron je na tom tak dobre urcite i proto, ze tam na jezdeni v terenu jsou dost jine podminky nez u nas. U nas s tim na cestu nemuzes (pokud tedy nekoupis tu homologovanou verzi) a na cyklostezku s tim taky nemuzes, tam ti pro zmenu seberou papiry policajti. Takze pro lidi na vesnici co maji les za barakem bez turistu a podobne fajn stroj. A USA to taky nejsme uz vubec kde takove stroje muzou legalne jezdit po cestach.
To je pak uplne jak to nase Drill Evo, taky na cyklostezku se s tim nesmi, na cestu taky ne, tak kde s tim ma clovek jezdit ze ano
Nasel jsem nejake udaje o prodeji klasickych spalovaku a elektro tam jsou zminene taky MCIA sales figures
Suron je na tom tak dobre urcite i proto, ze tam na jezdeni v terenu jsou dost jine podminky nez u nas. U nas s tim na cestu nemuzes (pokud tedy nekoupis tu homologovanou verzi) a na cyklostezku s tim taky nemuzes, tam ti pro zmenu seberou papiry policajti. Takze pro lidi na vesnici co maji les za barakem bez turistu a podobne fajn stroj. A USA to taky nejsme uz vubec kde takove stroje muzou legalne jezdit po cestach.
To je pak uplne jak to nase Drill Evo, taky na cyklostezku se s tim nesmi, na cestu taky ne, tak kde s tim ma clovek jezdit ze ano

Nasel jsem nejake udaje o prodeji klasickych spalovaku a elektro tam jsou zminene taky MCIA sales figures
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.