Byl jsem se projet a cestou nazpátek cca 30km zašlo být ještě více ucukanější než je obvyklý v nižších ot. a na kruháči po vymáčknutí spojky jednu chvíli jelo na 1 válec. Domů jsem dojel ale do garáže už ne párkát to dost střelilo do výfuku a chcíplo a už ho nenastartuju . Nenapadá někoho co s tím je? Zítra chci schodit nádrž a kouknout se na fajfky od svíček jestli není někde přerušená (svíčky jsou dávaný letos nový dle výrobce). Ještě tak před cca 800km, mě motorka při svižnějším tempu začla hlásit chybu FI ale jen problikávalo a po opět. nastartování se už neobjevilo, tak jsem tomu nevěnoval až moc pozosrnosti. Moc díky za rady
1 reakcí na tento příspěvek Přestalo jet
Nezmar73: Taky doufám, a ještě snad nebude chcát, protože dneska v tom dešti a tom slicku vzádu nic moc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestalo jet
MSCH píše: c.j. je toho tam dost no, kabely jsem všechny prošel, ale nikde nic, tak budu pátrat dál.
Nezmar73: Taky doufám, a ještě snad nebude chcát, protože dneska v tom dešti a tom slicku vzádu nic moc
Napoj to nabijeni naprimo, je to snadny a ve velky vetsine pripadu to funguje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestalo jet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestalo jet
Nezmar73 píše: assassin> Funguje to dobře, už jsem to taky udělala dobíjení je OK. Nešlo by třeba připojit paralelně baterku ke konektoru regulátoru a ten nechat pořát spojený? Nevím jestli se potom někde nezvedne proudová zátěž přes jiné konektory. Mě se začal vypalovat konektor na relé starteru. Možná to byla náhoda a nesouvisí to spolu. Dá se někde objednat nový konektor od svazku k tomu relé?
Jo jde to zapojit i tak ze regler pripojis i na baterku i nechas zapojenej puvodni konektor...
To vypalovani konektoru muze mit spojitost...resp uz to ma puvod v tom spatnym nabijeni puvodne, ten konektor nevim ze by se nekde dal sehnat, zkusim se podivat tam kde beru konektory na tre. Jinak bych to ale na tom starterovym rele asi zapojil naprimo...nejak sikovne ten konektor obejit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestalo jet
http://www.automotoe...konektor-23-x-4.html
Nezmar73 píše: assassin> nemohlo by to být něco takového?:
http://www.automotoe...-23-x-4.html [/quote]
Jo je to podobny, ale je jich strasne tvaru, nevim jestli u tohodle sedi tvar, ja beru ty motorkovy odsud : http://www.easternb...tors/connectors.html
Ale doma sem si nvzpomel a ted z pameti ho nepoznam, tak kdyztak koukni jestli nakej neni stejnej a je ho dyztak priberu k objednavce. Na suzuki jsou obvykle ty sumitomo konektory...
Naposledy editováno 16.06.2012 11:02:00
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikov... Suzuki TL 1000S | Anti | 14 | 7.9.2024 v 12:39 assassin |
TL1000S po zahřátí nejde za plynem [1, 2] Suzuki TL 1000S | Jungler | 39 | 11.6.2024 v 21:46 StiefTomas |
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |
výměna těsnění pod hlavou suzuki tl... Suzuki TL 1000S | pavevyskocil | 14 | 22.7.2023 v 12:01 Martin74 |