Uzavřeno 25.06.2012 v 22:23 uživatelem Soudce-v-kápi
1 reakcí na tento příspěvek šidí Honda nebo Lukoil?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šidí Honda nebo Lukoil?
scalla píše: 1) co je to ověřená spotřeba? Já sleduji spotřebu na motorce celých pět let. A zrovna minulý týden jsem jel za 6,8l, přitom to nebyla žádná palba. A následující alpy opět za obvyklých 5,8litru, navíc ve dvou. Taky jsi mohl mít takovou "špičku".
2) Na přesnost palivoměru u VFR1200 je obecně dost stížností
3) VFR800 má uváděnou nádrž 22litrů, které jsem tam taky nikdy nedostal (vypouštěl jsem nádrž, když jsem dělal ventily a následně jsem jel dotankovat k pumpě). Když zkombinuješ výše uvedené body, asi je nejlepší naučit se žít s tím, že 200km je opravdu nejvyšší chvíle začít koukat po pumpě.
Malá nádrž je to, co mi na VFR1200 vadí nejvíce. Ve srovnání s VFR800 dát na o 1/3 silnější motorku o 3 litry menší nádrž, to fakt musel mít někdo úžeh...
Koukám, že Honda má opravdu nějaké divné míry.
Ten průměr spotřeby je za dva roky a 14 tisíc km, osciluje mezi 6,5 a 6,8 na sto. Samozřejmě, že pokud jedu pro radost, žere to osm litrů, ale včera to bylo opravdu na spotřebu.
Souhlasím s úžehem, jinak si to neumím vysvětlit. A ni letošní zvětšení nádrže na údajných 19,5 litru není kdovíjaký zázrak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šidí Honda nebo Lukoil?
radek_ píše: Kámo, nikdy nenatankuješ plnou na „doraz“. Jak to má letecký uvávěr, tak tam je vzduchová bublina kvůli teplotní roztažnosti. Já do GS500F nikdy nedal víc jak 17 litrů, a nádrž byla na 20. To samé teď s SV. Nádrž na 17 a max jsem měl 15. A to už jsem dojížděl na výpary. Takže buď v klidu. Motorka není auto.
Ty litry mají být pod hrdlo, já to rvu co se dá, i když to výrobce nedoporučuje. A jestli nejde natankovat co výrobce píše, tak ať na to v návodu upozorní - hoši, udělali jsme nádrž na x litrů, ale protože jsme lemry, tak se tam vejde o dva litry míň...
Soudce-v-kápi píše: Koukám, že Honda má opravdu nějaké divné míry.
Ten průměr spotřeby je za dva roky a 14 tisíc km, osciluje mezi 6,5 a 6,8 na sto. Samozřejmě, že pokud jedu pro radost, žere to osm litrů, ale včera to bylo opravdu na spotřebu.
Souhlasím s úžehem, jinak si to neumím vysvětlit. A ni letošní zvětšení nádrže na údajných 19,5 litru není kdovíjaký zázrak.
co jsem dal Akrapa, tak sla spotreba dolu, cca 0,5l odhadem .. a ted, kdyz jezdim zene jako doprovod, tak jezdim kolem 6/100 (nejezdi nejak pomalu, ale petikilo ma proste pomalejsi rozjezdy, tam se to usetri). Jsem zvedavy na letosni alpy.
Soudce-v-kápi píše: Ty litry mají být pod hrdlo, já to rvu co se dá, i když to výrobce nedoporučuje. A jestli nejde natankovat co výrobce píše, tak ať na to v návodu upozorní - hoši, udělali jsme nádrž na x litrů, ale protože jsme lemry, tak se tam vejde o dva litry míň...
Buď v klidu. Já tam taky rvu, co se dá. V hrdle je takový prolis, tak to tankuji až po něj. Holt udělal jsi zkušenost a příště se podle toho zařídíš.
1 reakcí na tento příspěvek šidí Honda nebo Lukoil?
Jinak se ale taky přiklánim k verzi, že jsi nádrž prostě "nevyjel", resp., že se vyjet do sucha nedá. Kor jestli je čerpadlo uvnitř nádrže. V práci jezdim autem, který má nádrž na 410 litrů. V podstatě furt musíš mít alespoň 50 - 60 litrů nafty, jinak si při zatočení (speciálně na kruháči) podávací čerpadlo nasaje vzduch a ty stojíš. Věřim, že kdyby se čerpadlem nafta vytahala ven, stejně tam aspoň 10 litrů zůstane ...
co se týče toho jak ma co malou nádrž... není to jedno když ujedeš 20km a máš minimálně 3pumpy vždy v dosahu.... to není jak ve Švédsku, Finsku kde je pumpa každé Úterý
řešíte fak blbosti ... zvlášť když třeba s moji motorkou jde jezdit za 5,5l ale JEZDIT i za 11l
1 reakcí na tento příspěvek šidí Honda nebo Lukoil?
1 reakcí na tento příspěvek šidí Honda nebo Lukoil?
1 reakcí na tento příspěvek šidí Honda nebo Lukoil?
Creck píše: Prijde to divne jenom me , ze kdyz je nadrz na 18,5 l a natankoval jsi 18 l az povrch, tak nejen ze te rusaci neokradli, ale navic ti toho pul litru venovali ?
Viz Peacemaker (odkaz č. 1). Ale řekl bych, že je to takový trochu filozofický pohled .
Piwell píše: Hele a nenapsal jsi jestli to tankuješ na centrálním stojanu nebo na bočním. To umí udělat docela hodně - vim, anžto jsem míval Caponorda ...
Jinak se ale taky přiklánim k verzi, že jsi nádrž prostě "nevyjel", resp., že se vyjet do sucha nedá. Kor jestli je čerpadlo uvnitř nádrže. V práci jezdim autem, který má nádrž na 410 litrů. V podstatě furt musíš mít alespoň 50 - 60 litrů nafty, jinak si při zatočení (speciálně na kruháči) podávací čerpadlo nasaje vzduch a ty stojíš. Věřim, že kdyby se čerpadlem nafta vytahala ven, stejně tam aspoň 10 litrů zůstane ...
Tankuju v sedě, z motorky neslejzám (jsem línej stát), takže je při tankování ve stavu svislém. Posledních cca 500 metrů jsem kličkoval jak zajíc, abych vyšplouchal aspoň něco ze záhybů nádrže, nahodil jsem to pak cca pětkrát, než zdechla definitvně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šidí Honda nebo Lukoil?
noend píše: Pokud někdo nechápe, že když se mu rozsvítí kontrolka rezervy, tak má natankovat, ten ať si tlačí Počítat každej kilometr a každej půllitr benzínu, to je slušnej úlet
Ty víš, kolik ujedeš na rezervu? Já už jo .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) šidí Honda nebo Lukoil?
1 reakcí na tento příspěvek šidí Honda nebo Lukoil?
1 reakcí na tento příspěvek šidí Honda nebo Lukoil?
Připomínáš mě tu poblblou Američanku,co sušila v mikrovlnce kočku a pak chtěla po sharpu odškodnění,že nenapsali do návodu,že se to nesmí.
Rezerva ti může sepnout v +- x km v závislosti na momentální spotřebě,povrchu silnice a i okolní teplotě. + další faktory a to udělalo těch - cca 30km,o kterých ti došla šťáva dříve.
Nehledě na to,že jezdit takto do sucha je blbost nejen kvůli tomu,že jsi taky mohl v tom hicu tlačit několik km,ale na prdel dostává i podávací čerpadlo,pokud je tam máš,jakože ve VFR asi jo. Jezdit takto "nadoraz" je blbost,jako v autě v zimě. Zůstaneš v zácpě,zatopíš si a rázem jsi bez paliva.
Nádrž máš na 20 litrů a jezdíš na nulu. Proč?
Celé toto téma je prom toho,že se tu pobavíme na tvým blbým nápadem,úplně k hovnu. Ale takový už je net.
Apropo- to,že ti i po "dojití benzínu" nějaký v nádrži vždy zbude kvůli mnohočetnému tvaru nádrže,věděl i můj syn,když mu bylo 6 let. Tobě to ale neřekli,no,tak ted už to víš a nezapomen příště jet zase těch 67km na rezervu. Ted už to máš ověřené,tak dříve rozhodně netankuj!
Naposledy editováno 20.06.2012 08:56:19
Soudce-v-kápi píše: A pro ostatní přispěvatele - pokud se vám něco nezdá, nebo nemáte co říci k tématu, nereagujte. Nikdo vás k tomu nenutí. Když napíšu, že jsem se spolehl na tovární údaje a ty nejsou správé, je to něco, co je hodno posměchu?
Tak komicka je vlastne cela pointa vlakna, ze? Hlavne ten sidici LukoilJinak ja vim, ze na nadrz ujedu +/- 245km (podle stylu jizdy a trasy)
Kdyz mi zacne svitit kontrolka a odpocitavat najete km na rezervu, tak je to jeste nejakych 70km. Tvar a ruzna uskali obsahu nadrze mne nezajimaji.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VFR1200f - brždění motorem Honda VFR 1200F | hasss | 15 | 15.11.2024 v 21:44 tamas |
Přední vidle VFR 1200F Honda VFR 1200F | Piwell | 28 | 22.7.2024 v 11:40 Piwell |
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer | sydy | 18 | 25.6.2024 v 11:38 H123 |
Kontrolky Honda VFR 1200F | kokoto | 17 | 27.5.2024 v 15:16 kuzmič |
Zadřený motor VFR 1200 [1, 2, 3] Honda VFR 1200F | kuzmič | 72 | 16.1.2024 v 21:38 motodiag |