
Problém (krom toho, že je to fábie

Na první pohled působí celkem solidním dojmem, máme riskovat i pohled druhej? Aniž by následoval pohled třetí, čtvrtej a dvěstěpadesátej sedmej zespoda zevnitř?
Legendy o tom jaká je to olejnička znám, že to má kratší kvalty než 55kW jsem taky něco zaslechl, ale hodily by se mi postřehy někoho, kdo s tímto interceptorem má nějaký osobní zkušenosti... Ď
Naposledy editováno 15.02.2016 12:12:01
1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

Teď mám octu 1 poface, rok 2002 1,6MPI 75 kW. Neni to zlý, ale furt to má pár vad už z výroby, se kterejma se (dle tvrzení mnoha lidí ze škoda-fóra) musíš prostě smířit. A nejsou to zrovna zanedbatelný prkotiny, nýbrž celkem důležitý věci. Předtim jsem za mnoho let měl hromadu (cca. 8) renaultů ("těch nehoráznejch sraček"). Ale nikdy jsem neřešil nic jako se dvěma škodulema. Všechno podstatný prostě naprosto dobře fungovalo. Jako jediný ukonejšení je fakt, že na šáde všechno seženeš a nemusíš na to čekat. Ale ta pověstná německá kvalita ... i jděte mi k šípku

Prostě škodovky maj nemoci, nad kterýma leckdo mávne rukou a říká si, jak skvělý auto si koupil. S renckama jsem měl pár trablí, ale nic takhle zásadního ...
Neřešil někdo podobné chování a je to nějak řešitelné, nebo bude lepší 15 let staré navijáky vyměnit?
Jinak koukám, že ohledně názoru na "švábrli" a zvlášť "Ho*noToPojede" to vidím stejně jako většina. Nejen, že přes přední sloupky není vidět a na křižovatce se za ně schová i dodávka (to se divím, že s takovým "restem" auto vůbec prošlo homologací), ale navíc o ostrou spodní hranu palubky bych přišel o kolena, volant také nejde moc do rukou, zadní sedačky rovněž žádná sláva. Soused má 1.4MPI první generace a mnohokrát řešil nevyzpytatelný úbytek glykolu, nic nenašli ani v autorizované dílně. Bývalý spolužák zase už 5x měnil potenciometry na plynu.
Celkový vzhled kastle ja paskvil, ale to je věc osobního názoru - kažný má jiný vkus. Ale ta druhá generace, vypadající na pohled úzká, vysoká a s čumákem ještě "připosraženějším", než předchozí, to už vážně škoda slov.
K tématu - moc bych to nepokoušel a kšíry dal raději nové. Pokud jen nenamotává, ale při rychlém vytahování zasekává, jak by měl, tak možná bude jen zatuhlý na hřídeli a v tom případě se stejně neobejdeš bez rozborky plastů sloupku kvůli přístupu k samotnému navijáku. Takže to už je pak snad lepší vykuchnout a dál nový. Jen může být někdy problém, pokud navijáky mají pyropatronové předpínače - po odpojení a připojení nových může ŘJ airbagů trvale hlásit chybu, kterou je třeba vymazat přes diagnostiku. Výrobci jsou dnes bez prominutí vychcaní a spoustu věcí mají "ošéfovaných" tak, abys s nimi musel na dílnu a solit 400,- na hodinu práce, ne-li víc. A nebývá neobvyklé, že se mechanik schválně 2 hodiny babrá se záležitostí, která zabere max. pár desítek minut.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Piwell píše: skoda - simply clever
Skoda- simply never!

1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Mám 1,4 16V 74 kW, dlouhou. Odjeto s tím mám ca 105 tkm, celkem má 185 tkm. Za celou dobu jsem neřešil vážnější problém. Docela dlouho mi trvalo zvyknout si na charakter motoru, ale to už se dávno podalo a teď jsem spokojenej, jede to líp jak většina dnešních 1,4 v benzínu. Ten výhled je oprávněná připomínka, ale je to něco za něco, zas ty sloupky něco udržej.
Sedadla mi přijdou supr (mám kůži) a jinak to auto asi odpovídá svojí době a ceně.
Spotřeba +- 7l/100km, ty MPíčka budou asi horší.
Nenadchne ani neurazí, jako čistě dopravní prostředek podle mě super.
1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Dave81 píše: S pásama ti neporadim, ale trošku tu zkusim vylepšit renomé toho auta :)
Mám 1,4 16V 74 kW, dlouhou. Odjeto s tím mám ca 105 tkm, celkem má 185 tkm. Za celou dobu jsem neřešil vážnější problém. Docela dlouho mi trvalo zvyknout si na charakter motoru, ale to už se dávno podalo a teď jsem spokojenej, jede to líp jak většina dnešních 1,4 v benzínu. Ten výhled je oprávněná připomínka, ale je to něco za něco, zas ty sloupky něco udržej.
Sedadla mi přijdou supr (mám kůži) a jinak to auto asi odpovídá svojí době a ceně.
Spotřeba +- 7l/100km, ty MPíčka budou asi horší.
Nenadchne ani neurazí, jako čistě dopravní prostředek podle mě super.
No tim tvrzenim že jede líp než většina dnešních 1.4 bych si teda nebyl až tak jistej, pokud se tu bavíme o 16ti ventilu tak tam Fóbie za konkurencí sakra ztrácí. O starym 8mi ventilu ani nemluvě, to je jen převrtanej motor z feldy. Obojí na auta stejnejch let výkonově dost ztrácí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
moucan píše: No tim tvrzenim že jede líp než většina dnešních 1.4 bych si teda nebyl až tak jistej, pokud se tu bavíme o 16ti ventilu tak tam Fóbie za konkurencí sakra ztrácí. O starym 8mi ventilu ani nemluvě, to je jen převrtanej motor z feldy. Obojí na auta stejnejch let výkonově dost ztrácí.
Převrtanej motor z MB1000. S nabastlenou stříkačkou, elektronickým plynem a kdyby měl nějaký koule, tak ho za ně drží euro normy... Jo, tak ten přesně mám

FiZzeR píše: Převrtanej motor z MB1000. S nabastlenou stříkačkou, elektronickým plynem a kdyby měl nějaký koule, tak ho za ně drží euro normy... Jo, tak ten přesně mám
Ty už tam máš aspoň vícebodovou stříkačku, já mam ve svym vehiklu jen jednobodovou a to je teprve boj někoho předjet

Naposledy editováno 19.12.2012 09:52:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
moucan píše: No tim tvrzenim že jede líp než většina dnešních 1.4 bych si teda nebyl až tak jistej, pokud se tu bavíme o 16ti ventilu tak tam Fóbie za konkurencí sakra ztrácí. O starym 8mi ventilu ani nemluvě, to je jen převrtanej motor z feldy. Obojí na auta stejnejch let výkonově dost ztrácí.
No už jsem to psal, 1.4 74kW kombíka jsem měl. Motor do nějakejch 3500 ot. skoro netáhne, když se roztočí někam k 5 - 6 tis. tak je to docela pila, ale kdo takhle běžně jezdí. Nehledě na to, že to pak samozřejmě pěkně žere. A já debil si na tohle auto namontoval ještě tažný, což byly vyhozený prachy protože jsem zjistil, že se dá jezdit tak s prázdným vozejkem. Když byl vbozejk plnej (cca 400 kg nákladu) tak motor prostě netáhne a točit to s plným vozejkem kolem 5000 ot. je totální kravina. Teď tu octávku mám 1.6 75 kW, je to osmiventil a mám pocit, že ve spodních otáčkách je to auto nejmíň 2x silnější než ta fabie. Dá se s ní dokonce normálně jezdit i s naloženým vozejkem. A celkově je to proti fábii mnohem lepší auto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Piwell píše: No už jsem to psal, 1.4 74kW kombíka jsem měl. Motor do nějakejch 3500 ot. skoro netáhne, když se roztočí někam k 5 - 6 tis. tak je to docela pila, ale kdo takhle běžně jezdí. Nehledě na to, že to pak samozřejmě pěkně žere. A já debil si na tohle auto namontoval ještě tažný, což byly vyhozený prachy protože jsem zjistil, že se dá jezdit tak s prázdným vozejkem. Když byl vbozejk plnej (cca 400 kg nákladu) tak motor prostě netáhne a točit to s plným vozejkem kolem 5000 ot. je totální kravina. Teď tu octávku mám 1.6 75 kW, je to osmiventil a mám pocit, že ve spodních otáčkách je to auto nejmíň 2x silnější než ta fabie. Dá se s ní dokonce normálně jezdit i s naloženým vozejkem. A celkově je to proti fábii mnohem lepší auto.
Záleží tam na převodech taky, ochcávku jsem řídil jen čipnutou 1.9TDI a to je trochu jiná liga, s ropákem teď jezdim i jako služebnim jen právě ve fóbii. Ale Fabku jsem 1.4 16V v ruce měl a mam Feldu takže vim jaký tohle je utrpení, za feldou tažný mam a s velkym vozejkem + mašinou na něm byla cesta okolo 300km opravdu záživná. V sobotu mě to čeká zase. Takže kopečky na vytočenej trojec a jedeeeem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
wegas píše: moucan> s felinou tahnout 300 kilaku masinu na vozejku? to neni prevoz, to je regujerni sport
A to jsme jeli ještě 3 lidi



Navíc se mi jednička líbila víc na svojí dobu. Dvojka,vypadá jak tranvaj

A nejšerednější auto je toto:

Naposledy editováno 19.12.2012 10:14:07
2 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
skáče to, posilovač posiluje že sem z toho jalovej, najeto 180k. spotřeba 7,5 benzínu 8,3 LPG.
Pořád v tom něco vrže, minulej tejden se mi to nastartovaný zamklo (ta hrůza v očích kdy nastartovaný auto ometáš od sněhu a spěcháš do práce a najednou cvak... )teče do toho. dost často nejde otevřít kufr. Zmizel mi celej obsah banky chladiče , ale vodu to nežere ani olej nepřibyl, a nefouká to do vody. ptž sem dolil a už to tam zas zustalo. kolikrát startuju na 4x ptž imobilizer žije svým životem. projev motoru je naprostá katastrofa a za ten elektronickej plyn bych dal někomu po hubě. jediný plus jsou 8,3LPG a levný díly (rozvodová sada 320kč atd) Předtím jsem měl Mitshubishi Lancer 1987 1.8D 44kW a musím říct že jsem byl mnooohem spokojenější. bohužel zašel na korozi. měl naběhano přes 300.000 a motor klapal uplně v poho, kulatě, žádný tvrdý mlácení. a v letě sem s tím jezdil na friťák (když se dal sehnat lacinej)
Fabie je pomsta! vědět co mě čeká tak sem si za těch 40za auto a 30 za plyn koupil něco jinýho v atmosferický ropě. Turb se bojim.