
Problém (krom toho, že je to fábie

Na první pohled působí celkem solidním dojmem, máme riskovat i pohled druhej? Aniž by následoval pohled třetí, čtvrtej a dvěstěpadesátej sedmej zespoda zevnitř?
Legendy o tom jaká je to olejnička znám, že to má kratší kvalty než 55kW jsem taky něco zaslechl, ale hodily by se mi postřehy někoho, kdo s tímto interceptorem má nějaký osobní zkušenosti... Ď
Naposledy editováno 15.02.2016 12:12:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Piwell píše: No už jsem to psal, 1.4 74kW kombíka jsem měl. Motor do nějakejch 3500 ot. skoro netáhne, když se roztočí někam k 5 - 6 tis. tak je to docela pila, ale kdo takhle běžně jezdí. Nehledě na to, že to pak samozřejmě pěkně žere. A já debil si na tohle auto namontoval ještě tažný, což byly vyhozený prachy protože jsem zjistil, že se dá jezdit tak s prázdným vozejkem. Když byl vbozejk plnej (cca 400 kg nákladu) tak motor prostě netáhne a točit to s plným vozejkem kolem 5000 ot. je totální kravina. Teď tu octávku mám 1.6 75 kW, je to osmiventil a mám pocit, že ve spodních otáčkách je to auto nejmíň 2x silnější než ta fabie. Dá se s ní dokonce normálně jezdit i s naloženým vozejkem. A celkově je to proti fábii mnohem lepší auto.
Záleží tam na převodech taky, ochcávku jsem řídil jen čipnutou 1.9TDI a to je trochu jiná liga, s ropákem teď jezdim i jako služebnim jen právě ve fóbii. Ale Fabku jsem 1.4 16V v ruce měl a mam Feldu takže vim jaký tohle je utrpení, za feldou tažný mam a s velkym vozejkem + mašinou na něm byla cesta okolo 300km opravdu záživná. V sobotu mě to čeká zase. Takže kopečky na vytočenej trojec a jedeeeem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
