Benda1 píše: info z první ruky/od policajta,který už na tom školení byl/: konkrétně výfuky se mají měřit na "přepážku" tzn.,že pokud vleze do výfuku drát o průměru 5mm více než do poloviny,není v něm přepážka a je upravován. V praxi tzn.,že tě zastaví a do výfuku ti budou cpát nějaký drát! No to mě poser. Voe,polda mi bude cpát do výfuku za tři pětky kus drátu.... J.
Hele a jak bude posuzovat policajt s dratem stav vyfuku, se kterym jsem prosel technickou kontrolou ??? Na to bych se docela tesil, skoda ze to je
a] fama
b] nebudu mit to stesti ze bude nejakej jouda chtit strkat do vyfuku drat
1 reakcí na tento příspěvek Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
1 reakcí na tento příspěvek Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
placka226 píše: Trošku offtopic: Jak (v současný době) nahlížej policajti na otevřený homologovaný výfuky? Jde o to, že mám Arrow s homologací, ale jezdím bez vložky, která je přidělaná na ségrovku. Jestliže, jak jsem se dočetl, nemají žádný hlukoměr ani oporu v zákoně, nemůžou mi říct ani ň, nemám pravdu? Díky
Tak pochopitelně pokud budeš jezdit jen v Čechách, možná Ti to projde. Ale vyzkoušej někdy policajty v Německu či Švýcarsku a půjdeš domů pěšky a ještě budeš celou cestu uvažovat o tom kde si vezmeš půjču.
1 reakcí na tento příspěvek Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
svetlikjirka píše: Některé nehomologované blinkry jsou hůře vidět a důsledkem toho může být dopravní nehoda. O jedné takové vím.
Máš pravdu, ty slavné minimlinkry nejsou vůbec vidět, ale každý svého štěstí strujcem....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
EnduristaGG: To s tím drátem bude nějaká cypovina! Všechny motorky nemusí mít přepážku v laufu...
Přesně tak, absorpční tlumiče přepážky nemají a vyskytujou se i originál montované. To bude pro policajty zajímavé překvápko
2 reakcí na tento příspěvek Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
Naposledy editováno 13.04.2014 14:16:15
2 reakcí na tento příspěvek Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
Naposledy editováno 13.04.2014 14:51:57
2 reakcí na tento příspěvek Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
Jinak opora v zákoně je, klasický § 5 odst. 1 písm. a) z.č.361/2000 Sb., kde je odkaz i na prováděcí zákony a vyhlášky..
A plno lidí tu píše, že policajt v životě mašinu neviděl..Kolik motorkářů jsou policajti.....?
1 reakcí na tento příspěvek Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
zack píše: Kluci, a kolikrát Vás na mašině někdo stavěl? Jezdím od 17 let, kdy jsem si udělal velké A a ještě mě nikdy nikdo nestavěl.. Naše město má 80.000 obyvatel, bývalé okresní město, žádná vesnice uprostřed polí, mezi K. Vary a Chebem.. Jezdím celé západní čechy..
Jinak opora v zákoně je, klasický § 5 odst. 1 písm. a) z.č.361/2000 Sb., kde je odkaz i na prováděcí zákony a vyhlášky..
A plno lidí tu píše, že policajt v životě mašinu neviděl..Kolik motorkářů jsou policajti.....?
Pár jich znám a zatím je to jen další fáma, kterou si někdo vymyslel. Žádné školení ani instrukce zatím nikdo nenařídil a ani nesmí. Vyhlášky (pokyny) na kontrolu motorkářů v dopravě jsou stejné, jako na řidiče ostatních dopravních prostředků. Byla by to diskriminace určité skupiny řidičů (nemyslím cikány) a mezi námi je i dost právníků,policajtů, pracovníků STK a dalších znalců kteří by se po takové šikaně určitě nechali slyšet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
Taky mám za to, že je to blbost...
Sice o té šikane bych asi nemluvil, podrobit se kontrole musí každý, je jedno jestli v aute či na mašině, ale že by se něco chystalo přímo takto zaměřené se mi nezdá...
Spíš to vyplynulo šuškandou z nějaké informace, že začalo teplo a tak začalo jezdit hromady motorkářů, tak aby se víc zaměřili na ně..
Merhaut píše: Docela by mě zajímala statistika, kolik nehod vzniklo z důvodu vyšší hlučnosti motocyklu a kolik z důvodu nízké Myslím, že by to bylo jednoznačné, i cyklista by měl mít zvonek, aby na sebe při svém tichém provozu upozornil. Blinkry a světla jsou samozřejmě něco jiného.
Mně by zase docela zajímala statistika, kdy si někdo na hárleji rozbil hubu, protože nedosáhl na řidítka a nebo mu ustřelilo kolo když si škrtnul značkou na straně
Anti píše: To s tím drátem není pichovina ale fakt.Kolega z práce má v "gangu" policajta a ten o něm taky mluvil.Pak taky říkal něco o obkreslování průměru koncovky,že by měla mít deset čísel či co..
Pikovina to bude až v praxi. U mojí Exc 450 může cpát drát jak chce,dokud nenarazi na píst.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
hrnous píše: Prokazování technické způsobilosti při silniční kontrole Policií ČR a neschválené změny motocyklů
autor Bc. Vladimír Dušek
Publikace volně navazuje na Metodickou příručku pro provádění technických silničních kontrol užitkových vozidel a podává základní informace o dokladech sloužících k prokazování technické způsobilosti vozidla a o nedovolených změnách motocyklů, jak z pohledu kontroly na STK, tak i z pohledu silničních kontrol prováděných Policií ČR.
Autor v publikaci vysvětluje, jaká vozidla podléhají povinné registraci, jaká vozidla mohou být provozována podle zákona po pozemních komunikacích bez registrační značky a jaké doklady předkládá provozovatel kontrolnímu orgánu Policie. Výklad zahrnuje i elektrokola a motorové koloběžky. Tato složitá problematika nebyla doposud v ČR publikována v ucelené podobě. Vzhledem k tomu, že tato problematika je úzce spojena se schvalováním vozidel, zařadil ji autor také do této publikace.
V části publikace věnované nepovoleným úpravám motocyklů jsou srozumitelně přiblíženy kontrolním orgánům, odborné i laické veřejnosti základní požadavky na konstrukci motocyklů, u kterých dochází nejčastěji k porušování technických podmínek. Na praktických příkladech jsou prezentovány nepovolené úpravy, odkazy na technické předpisy i způsoby hodnocení závad podle současné legislativy.
Publikace by měla pomoci také majitelům motocyklů a dílen, kteří se chystají vylepšit sériový motocykl, aby věděli, zda výsledkem jejich snažení bude „umělecké dílo“, které bude vhodné pouze na motorkářské výstavy a nebo vozidlo, které může vyjet bez obav na evropské silnice. Řada úprav totiž porušuje základní bezpečnostní požadavky a tím ohrožuje nejen účastníky silničního provozu, ale i samotného řidiče. Jedním z důvodů, proč vznikají neschválené úpravy vozidel, je všeobecná neznalost technických požadavků na konstrukci vozidel a malá informovanost o legislativních postupech při schvalování vozidel ze strany motoristické veřejnosti. Problematika schvalování vozidel je velmi složitá záležitost. Orientace v neustále se měnících předpisech je problémem i pro odborníky, kteří se konstrukcí a schvalováním vozidel zabývají.
V závěru publikace je uvedeno i nové rozdělení vozidel kategorie L podle Nařízení rady EU 168/2013.
Formát: A4, počet stran: 128
Koukal jsem na to kde by se to dalo sehnat ... jediný kdo to nabízí je Centrum služeb silniční dopravy (http://www.cspsd.cz/) a chtějí za to 322,--Kč ... tak to ať si nabouchají. Pokud by to měl být závazný metodický postup pro kontrolu, tak by ho měli zadarmo zveřejnit minimálně na stránkách Ministerstva dopravy .. jinak jim na to sere bílý tesák
1 reakcí na tento příspěvek Policaity školili na odhalovani neschválených úpra
Takže úplně normální.. Nemusíte mít obavy
zack píše: Tak jsem mluvil s dopravákem, co na tom školení byl, a šlo pouze o běžné školení typu,,kde najít VIN na rámu", dále pak k technickému stavu ve smyslu ostrých hran, alá závažíčka na řídítkách do špičky, zrcátka ve tvaru maltezskych křížů, atd.
Takže úplně normální.. Nemusíte mít obavy
To skoleni bych chtel videt
Takze soudruzi, VIN na ramu najdete vetsinou na krku,,,to je tam kam se blbe kouka a kde jsou riditka, nebo taky kdekoliv jinde, systemem hlej smudlo.
KDyz uvidite , ze ma ten soudruh zavazicka (to je ten nesmysel na konci riditek) do spicky, ze by tim mohl jineho soudruha pri padu probodnout nebo rozparat, tak to neni dobre.
No a pak ty krize, kdyby jste videli, zrcatka do tvaru krize, tak hledej te homologacni znacku, kdyz ji nenajdete, tak mu je rozbijte pendrekem !
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Harley davidson - manuál sportster 883 [1, 2] Harley Davidson XL 883 | certisko606 | 48 | 31.7.2023 v 15:28 36362 |
Umístění SPZ - výklad zákona k disk... [1, 2] Harley Davidson XL 883 | JetFly | 39 | 14.7.2023 v 10:54 martjan_1098 |
kick start sportster Harley Davidson XL 883 | Adris-ERR | 9 | 9.7.2020 v 09:14 alls |
Čištění nádrže od rzi Harley Davidson XL 883 | MajklHornet | 12 | 8.9.2019 v 07:59 Slzic |
Vysoké otáčky Harley Davidson XL 883 | edymor | 4 | 26.8.2019 v 11:01 edymor |