po svizne ceste z Madarska moto zaparkovana do dilny, cca 14dni stala - nasledne sem sedl a citil sem jak kdyby se jeden válec flákal ... Najel sem u Horic na D1 a u nahace sem to vzdal - 3x se rozsvitila chyba motoru a zhasla, fichtlu si cim dal tim vic snizoval pocet pouzitelnych otacek (jako ze mela "silu" ve vyssich a vyssich otackach), nasledne po okreskach domu a prijel sem na takove Jawe 350 Predni svice Oki, zadni tmavsi (tez se mi zda ze svod se zahriva pomaleji (nebo mene, nevím) . Premereno cerpadlo v nadrzi (dava 3), zkontrolovany ventilovy vule - v toleranci, komprese v zadu 9 a ve predu 10 coz asi taky cajk, vycisteny KMko, vsechny konektory prolity kontaktolem a furt stejny hovno ... :( Nutno podotknout ze se vykon ztracel postupne, nikoliv skokovite (cimz by se asi dalo vyloucit skoceni na rozvodech). Fajfky a kable se zdaji byt OKi a svice sem dal nove, zacinam byt lehce zoufaly ... :( Jo a podtlak hadicky - zasleky na mereni atd jsou bud OKi nebo kdyz se mi jen trochu nezdaly tak sem dal nove ...
Díky za jakykoliv typ, me muza opustila :(
2 reakcí na tento příspěvek DL 1000 nemá výkon
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DL 1000 nemá výkon
Vida, tak o tom nemam ani ponetí , jeste ze mam hubu a radsi se zeptam, nicmene odpojenim TPS snad motorku nedojebe ani prumernej autoelektrikar
Naposledy editováno 31.08.2016 18:06:24
Frenk_1 píše: assassin>
Vida, tak o tom nemam ani ponetí , jeste ze mam hubu a radsi se zeptam, nicmene odpojenim TPS snad motorku nedojebe ani prumernej autoelektrikar
no jen u motorky to nejspis nepujde ani nastartovat kdyz jo pujde motor jen kolem volnobehu, v otackach dost spatne - u auta je dodavka paliva dana spoustou udaju - vaha vzduchu apod, motorka ma pri vice otevrene klapce k dispozici jen otacky a uhel otevreni klapky (TPS) tzn pokud motor pobezi, bude muset palivo davat jen podle otacek a to nebude zadna hitparada...
vetsina jednotek u motorek nic jako "nouzak" nema. donedavna byly FI u motorek hodne primitivni, az poslednich par let se vic a vic podobaj autum. Jednotka DL ale je spis ta primitivni...
serizene ventily, nastavene rozvody, vycistene vstriky, vedeni, prehazene milionkrat svicky, vstriky a gumicky na nich mezi sebou. nescetnekrat merena komprese, vymenena civka pro inkriminovany valec a vysledek ? První valec si skoro neskrtne a zadní valí jako svycary ... Benal samo taky vymenenej. nevim co jeste sem mel uvest a neuvedl. musim stale neco prehlizet a nebo je to devka
Na predni valec mi jednotka temer nedava impuls prio otevreni vstriku, asi nejakej tyristor bo co tam je ... Na celym netu jsem nasel jednu jedinou ... Premyslim kde nejakou pujcit nebo stavajici opravit abych vedel ze to dal bude opravdu OKi a nekoupil jetyho zajice v pytly a nezjistil ze nove koupena je v řiti ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
V Storm 2014 + Suzuki DL 1000 V-Strom | Patton | 11 | 12.10.2024 v 11:36 Patton |
Rozsvícení kontrolky po umytí Suzuki DL 1000 V-Strom | alpik-62 | 9 | 30.9.2024 v 17:09 alpik-62 |
Posunutí plotny Givi monokey M7 na ... Suzuki DL 1000 V-Strom | Niki76 | 17 | 24.9.2024 v 19:53 Niki76 |
V-strom 1000 K7 houpe volnoběh, vyn... Suzuki DL 1000 V-Strom | DariusXT | 6 | 15.8.2024 v 19:01 Rooks |
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |