Téma: Supercorsa SP vs Bridgestone S21
30.5.2017 v 16:31
Na nové motorce jsem vyzkoušel Pirelli Supercorsa a pak jsem se chtěl vrátit k S21, na kterých jsem jezdil na Brutálce. Takhle dopadli pneu po 2000km. Strašně jsem se těšil až dojedu corsy a obuju zase S21, ale teď jsem z nich zklamaný. Po těch supercorsach je to jak koupit tenisky od ťamanů. Zatáčky co jsem krouhal s náklonem 57stupňů teď jezdím 52 a obě kola se ztrácí grip. Obě ježděny jen na silnici. Nemůžu se na ně víc spolehnout. Tak nevím co je špatně? Má někdo podobné zkušenosti? Co myslíte o stavu pneumatik na foto?
Naposledy editováno 03.06.2017 11:40:45
Ty si bral předtim za kolik sadu? Jsem jsem se bohužel s touhle cenou smířil a proto je obuju až do Brna nebo do Mostu, na silnici mám M7RR, ty maj přece jenom lepší nájezd.
Jinak jestli máš zájem tak příští týden ve čtvrtek jsou jízdy na Sosnové a pak v sobotu celej den v Písku .
Jinak jestli máš zájem tak příští týden ve čtvrtek jsou jízdy na Sosnové a pak v sobotu celej den v Písku .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Taky bych u tech S21 zkusil trochu odfouknout tlak. Jezdil sem teda jen S20 evo na Street Triplu a ty mi z predepsanyma tlakam vubec nefungovali. Ale je to hodne i o stylu jizdy a i te teplote. Jinak mi vzhledove ani jedna nepripada spatna. SC je sice hladsi, ale to bude tou smesi, vliv na to klopeni muze mit i profil gumy. SC budou urcite ostrejsi nez S21. Jinak teda slusnej oddil zrejme
dewwil> usek pěknej, ale stojí za hovno. Vůbec není vidět do zatáček a víš hovno co tam příjde. Je to buď a nebo. Bohužel to mám od baráku nejblíže, takže když mám málo času je to jasná volba.
pilovat časy v běžným provozu není moc ideální, ale můžeme to vyzkoušet
nějakej náklon tam bude, ale už na to seru a pouštět ty měřáky tam nebudu akorát to hecuje
pilovat časy v běžným provozu není moc ideální, ale můžeme to vyzkoušet
nějakej náklon tam bude, ale už na to seru a pouštět ty měřáky tam nebudu akorát to hecuje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
RoumenS> nemá cenu pokoušet, když mám teď přímé porovnání k SC byla větší důvěra. A ty s21 na tom asi taky nevydrží o moc víc. Na brutálce 4500 nebyl problém. Teď to vidím jen na 3000. zkusím ještě trochu popustit i když každý říká na silnici jen předepsané tlaky ok výrobce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
pycha píše: zkusím ještě trochu popustit i když každý říká na silnici jen předepsané tlaky ok výrobce
To rikaj vsichni, protoze to rika srsen hlavne...
Naposledy editováno 01.06.2017 11:00:44
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
dejf.> no přesně o tom mluvím a ještě to říkají výrobci, tak nevím čemu věřit
pycha píše: dejf.> no přesně o tom mluvím a ještě to říkají výrobci, tak nevím čemu věřit
No rozhodně bych pátral po tom co doporučují výrobci pneu a né moto (jak říká Sršeň) - každá moto jiná směs i konstrukce - viz některé Dunlopky s doporučeným tlakem vzadu na 1,1...
E: jinak dobrej Bike
Naposledy editováno 01.06.2017 13:07:01
pycha> no primarne vyrobci dany gumy a ne jednotnymu udaji na kyvce, kterej srsen radi vsem pokud nejezdej brno pod 2.10 nebo co...Coz je teda dost nebezpecnej zvast. Ze to von zajede na nafouklym balonu je jedna vec. ale ze tu gumu jinej clovek dostane na limit uz pri 2.30 to ho nezajima. Tyhle obecny rady pro vsechny sou vzdycky docela nebezpecny. Ale souhlasim, ze na silnici staci drtivy vetsine motorkaru tlak napsanej na kyvce a sou v suchu. Ne fsichni litaj hul. A treba zrovna ty supercorsy se foukaj podle vyrobce dost malo - 1,6 a 1,8 sem nekde videl - nevim co to bylo presn za typ. Tam dat 2,5 a 2,9 podle kyvky by byla fest blbost...
jinak ja mel tlaky dycky vprdeli. Dycky sem jezdil naky cestovni gumy spis a tam se takovy veci resit moc nemusej..nebo aspon mne to bylo fuk.
Naposledy editováno 01.06.2017 13:25:54
jinak ja mel tlaky dycky vprdeli. Dycky sem jezdil naky cestovni gumy spis a tam se takovy veci resit moc nemusej..nebo aspon mne to bylo fuk.
Naposledy editováno 01.06.2017 13:25:54
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
tak ty SC jsem měl 2.3 a 2.5 dle moto pro jednoho a bylo to cajk
pycha píše: tak ty SC jsem měl 2.3 a 2.5 dle moto pro jednoho a bylo to cajk
je mozny ze ten udaj 1,6 a 1,8 je na okruh. Nevim, nestudoval sem to a tyhle gumy ani okruh nejezdim, to musi prijit nekdo vzdelanejsi...
Jak rikam, ja tlaky nikdy moc neresil. Ale krkaj me ty srsnovo OBECNY moudra, ktery si jeho hltaci pak vykladaj az moc direktivne.
Naposledy editováno 01.06.2017 14:14:48
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
2,9 se mi zdá strašně moc. To tak možná se spolujezdcem ne?
Jeste pozor, zda jde o silnicni smes SP, nebo okruhove smesy SC0 - 3. Co se tech tlaku tyce, tak Srsen uz tak na tech obecnych tlakach nelpi, vim ze na svem fb nekde uvadel tlaky u ruznych druhu sportovnich pneu, tak jak je jezdi on. Kazdopadne kazdy at si jezdi tlaky, ktere mu vyhovuji, ja treba jezdim Sportsmart 2 v predu 2,3 a v zadu 2,6.
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
1 reakcí na tento příspěvek Supercorsa SP vs Bridgestone S21
Mě se SC od Pirelli zdají na silnici až moc měkký..dokud je chladno kolem 18-22° tak je to super zahřívají se po pár metrech a drží jak přibitý ale jak se oteplí kolem 30° žmoulají se jim okraje...viz foto ze silnice.
E: podotýkám, že stylem ježdění to není ... jiné pneu mi to nedělají jezdím relativně čistě bez driftu a bez prokluzu
Pokud jde o mě na silnici mi líp sedí Michelin Pilot Power nebo Bridgestone protože mají odolnější a tvrdší směs a při zátěži jim tak netečou okraje.Ale jinak když člověk není vemeno dá se jezdit na čemkoliv
Pro srovnání Dvousměs od Michellinu ( sice na R1 ale ruce furt moje)
Naposledy editováno 01.06.2017 22:12:41
E: podotýkám, že stylem ježdění to není ... jiné pneu mi to nedělají jezdím relativně čistě bez driftu a bez prokluzu
Pokud jde o mě na silnici mi líp sedí Michelin Pilot Power nebo Bridgestone protože mají odolnější a tvrdší směs a při zátěži jim tak netečou okraje.Ale jinak když člověk není vemeno dá se jezdit na čemkoliv
Pro srovnání Dvousměs od Michellinu ( sice na R1 ale ruce furt moje)
Naposledy editováno 01.06.2017 22:12:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
kutilsro> to nevypadá pěkně. Hlavně ta přední. Jak se to chovalo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
pycha píše: kutilsro> to nevypadá pěkně. Hlavně ta přední. Jak se to chovalo?
Po přehřátí to začalo klouzat tak jsem to přestal klopit do hrany a ubral jsem ... teď už na tom jezdím jen lážo plážo zatáčky do 150km/hod než se to sjede ( ale k večeru když schládne asfalt a ochladí se, se na tom zase dá jezdit normálně)
Zase je to dobrý trénink když si musím dávat pozor abych měl stoprocetně dobrou stopu a pozici na motorce každá jenom trochu špatně najetá zatáčka dá vědět
Naposledy editováno 02.06.2017 00:27:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
kutilsro> to chces jako rict, ze ti v provozu sc tecou a zraci grip, zatim co pilot power drzi?
Jen pro uplnost, bavime se ciste o sc1/sc2, ne o zadne silnicni verzi sp?
Jen pro uplnost, bavime se ciste o sc1/sc2, ne o zadne silnicni verzi sp?
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
SLEEPER píše: kutilsro> to chces jako rict, ze ti v provozu sc tecou a zraci grip, zatim co pilot power drzi?
Jen pro uplnost, bavime se ciste o sc1/sc2, ne o zadne silnicni verzi sp?
Problém bude právě v tom, že to co mám je silniční verze
SP V2 koupil jsem to už s motorkou já bych si je nevybral a jestli se nepletu je to dvousměs a ty kraje jsou prostě měkký... A moje silniční ježdění znamená pořád jeden úsek série cca 15 ostrých zatáček hodinu až hodinu půl pořád dokola takže spíš zátěž jako na okruhu
E: a ty Micheliny byly taky dvousměs ale sportovně cestovní směs navíc 8 let staré takže tvrdší a ty se mi nežmoulaly ... Nějak mi prostě sedí víc.
Naposledy editováno 02.06.2017 07:42:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
kutilsro>
Myslím, že zadek je dvousměs, ale předek je jednosměs
Naposledy editováno 02.06.2017 07:41:22
Myslím, že zadek je dvousměs, ale předek je jednosměs
Naposledy editováno 02.06.2017 07:41:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
kutilsro> kde to jezdíš?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Supercorsa SP vs Bridgestone S21
pycha> je to možný nějak jsem po tom nepátral ... Jak je sjedu měním za Bridgestone, Michelin nebo Continental
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výfuková klapka Aprilia Tuono V4 1100/RR | nazram | 4 | 25.6.2024 v 11:27 pospit |
Super duke vs Tuono v4 [1, 2] KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 36 | 31.5.2024 v 19:54 Kubák |
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 0 | 27.5.2024 v 11:49 Chuck... |
Prevodovka po 5000km Aprilia Tuono V4 1100/RR, Aprilia RSV4 1100 Factory,... | vein | 14 | 9.8.2023 v 19:18 jardusking |
Průměr díry na ventilek Aprilia Tuono V4 1100 RR | nazram | 8 | 14.9.2022 v 08:06 PetrL3 |