pomáhám zprovoznit XJ600S rv 1999. Motorka stála s plnou nádrží cca od června, v září pokus o startování, na volnoběh jela jen na sytič. Od té doby nechce chytit.
Samozřejmě je blbý to dělat v teplotách kolem nuly, ale tak to prostě je.
Baterka nová, startér točí jak šílenej a nic. Občas se skoro chytne, ale nakonec nic. Bez sytiče jen točí.
Výměna svíček za nové (místo NGK jsem dal DENSO podle manuálu). Svíčky všechny mokré. Takže palivo tam jde.
Vypuštění karburátorů, vypuštění nádrže. S novým benzínem postupně chytla, ale musel jsem zvýšit volnoběh. Moto se drží kolem 2tis otáček, na stáhnutí sytiče nebo přidání plynu ihned chcípne. Zjištěno, že jede jen na dva válce a to na 1. a 2. - z pohledu řidiče. Válce 3 a 4 mají studené svody. Víc jsem zatím nestihl.
Co vím, tak cívky jsou pro 1.+4. a 2.+3. válec, takže těma by to být nemělo. Svíčky nové, palivo tam jde. V neděli proměřím kabely od cívek a fajfky. Nějaký další nápad?
Dneska vezmu celý karbce domů a prostě na to přijdu.
jo a hladina v tomhle konkrétním je zhruba na úrovni rysky. Má být 3-5mm pod ryskou (v manuálu je to ale obráceně ...)
Včera jsem nadzvedl nádrž a airbox a stříkl čistič přímo do hrdla pro 4.válec a ..........ten samozřejmě ihned začne pálit, zvýší otáčky motoru, rozpálí svod. Tam prostě akorát kurwa nejde benzín a já nemůžu přijít na to, proč. Do prdele už taky
Naposledy editováno 16.01.2019 08:39:07
Doma jsem to do toho šťoural a podle mě je vše průchozí, nicméně čištění karbeců, jak jsem se dozvěděl, dělal pán a vyloženě štětečkem a benzínem, ne ultrazvukem. Takže možná tam někde něco je přicpanýho. Ale o ultrazvukové čističce v okolí nevím zrovna.
Jestli do toho karburátoru benzín teče a difuzor karburátoru je po nastartování suchý, tak máš problém někde v tryskách, případně jehle, asi to bude pořád někde neprůchozí.
Naposledy editováno 16.01.2019 11:25:23
Znovu to vymontuju, ale fakt jsem na nic nepřišel. Ale jo, zkusím to znovu.
Muzes zkusit treba jeste na zkousku prehodit membrany. Za zkousku nic nedas, ale nemyslim si, ze by se neco zmenilo.
Co kdyby se uplne nezaviral vyfukove ventil? Muze to sat z vyfuku misto z karbecu? Zkus sehnat neco na mereni tlaku a zkusit, jestli ten valec neni mrtve.
Naposledy editováno 16.01.2019 18:24:48
Zkoušel jsi zahřátý motor vytočit do otáček, jestli se ten válec chytne?
Ohledně toho ventilu jak píše Koudy01... Buď to, anebo mě ještě napadá, že můžou být moc velké ventilové vůle na sacím (sacích) ventilech, takže by to mohlo málo sát.
Naposledy editováno 16.01.2019 18:29:16
Až bude něco novýho, tak napíšu, to se nebojte
Takže ve 4. karbeci chyběla podložka pod "komínkem". Ten jsem měl samozřejmě vyndaný, ale tohle by mě nenapadlo. Karbec byl čištěný sice manuálně, ale občas to prostě chce ultrazvuk, protože do kanálků se všude nedostanete. A nakonec ještě 2 přicpané volnoběžné trysky.
Servisák je jakýsi pan Tomáš Uher někde kolem Přibrami. Víc nevím. Musím říct, že velmi slušné jednání, motorka hotová prakticky druhý den, cena velmi slušná.
Naposledy editováno 03.04.2019 08:37:04
Tu podložku pod komínkem sem jednou dvě hodiny hledal po garáži a po dvoře. Čistil sem karburátory, vše vyšrouboval. Včetně komínku, vyčistil a začal skládat. Složil sem první. Pak sem složil druhé a zbyla mi nějaká podložka. A v tom sem si uvědomil, že sem ji na ten první karburátor nedal a nikde ju nevidím.
Nakonec sem ju po usilovným hledání našel na zemi úplně mimo motorku. Asi se mi přichytla na rukáv nebo někam a cestou spadla. Takže čištění karburátory, který mám normálně za hodinu, trvalo hodiny tři.
všem díky, extra Tobě Koudy, rád jsem pokecal po telefonu
A protože bratranec už si koupil něco jiného, tak teď půjde na prodej. Až se mi skoro nechce, vůbec to není blbá motorka, je vcelku cestovně velká, jede dobře, má teď vlastně hotovej komplet servis, vše opravený a funkční ... no já si jí snad nechám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJ600 - jede na 2 válce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJ600 - jede na 2 válce
Ps: motorka chytá na drc bez sytiče i za studena
Díky moc
1 reakcí na tento příspěvek XJ600 - jede na 2 válce
Polohou kohoutku to spis nebude.
Nastaveni snimace klapek jde zkontrolovat. S vypnutym klickem odpojis konektor, zapnes klicek a mela by rucicka otackomeru s nejakym casovym intervalem litat mezi 0 a 3000. Pak pripojis konektor a rucicka by mela ukazovat 5000. Pokud neukazuje, je treba otocit senzorem. Ale tim to asi taky spis nebude. Ono to v pohode jede i bez nej.
Naposledy editováno 21.02.2024 08:36:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJ600 - jede na 2 válce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJ600 - jede na 2 válce
Pokud už člověk není trochu zdatnej mekánik, je docela blbý kupovat takhle starou motorku v polofunkčním stavu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) XJ600 - jede na 2 válce
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Označení pneu v TP Yamaha XJ 600 | tompok76 | 5 | 30.4.2024 v 14:56 tompok76 |
zatuhlý plyn Yamaha XJ 600 | Paja.ml | 1 | 26.3.2024 v 17:13 Destroyer |
Serizeni retezu XJ 600 Yamaha XJ 600 | Rollinman | 24 | 24.3.2024 v 01:57 tompok76 |
Můžu odjet po snížení motorky na ni... [1, 2] Yamaha XJ 600 | H1d30k | 42 | 21.3.2024 v 15:02 H-D82 |
Dá se někde ověřit reálný výkon mot... Yamaha XJ 600 | H1d30k | 13 | 5.9.2023 v 13:20 panTerek |