Téma: vstrom nádrž
27.10.2019 v 18:39
Ahoj chlapi,
chtěl bych slyšet názor zkušenějších. (Považuji se za páprdu začátečníka.) Bojuji s nádrží. Výrobce slibuje objem nádrže 24l. Načepuji plnou, ujedu 1km a horní dílek ukazatele je fuč. po dalších cca 150-200km už svítí jen jeden z 5ti dílků. Měl jsem odvahu ujet na jeden dílek a prázdný jeden dílek cca 150km. To už je ovšem stav, že moto naklopená na stojanu chcípne. Dojedu k první pumpě a hle, 18l do plna.
To ví každý, 18 je méně jak 24.
Jakou máte zkušenost Vy?
Doplním, že tankuju na bočním stojanu, nevyzkoušel jsem, kolik benzínu se ještě vejde, když dotankuju moto ve svislé poloze (a je to vůbec dobrý nápad?). Co se bude dít, jak se v tak naplněné nádrži začne benzín rozpínat?
Dík za rady, názory, zkušenosti...
chtěl bych slyšet názor zkušenějších. (Považuji se za páprdu začátečníka.) Bojuji s nádrží. Výrobce slibuje objem nádrže 24l. Načepuji plnou, ujedu 1km a horní dílek ukazatele je fuč. po dalších cca 150-200km už svítí jen jeden z 5ti dílků. Měl jsem odvahu ujet na jeden dílek a prázdný jeden dílek cca 150km. To už je ovšem stav, že moto naklopená na stojanu chcípne. Dojedu k první pumpě a hle, 18l do plna.
To ví každý, 18 je méně jak 24.
Jakou máte zkušenost Vy?
Doplním, že tankuju na bočním stojanu, nevyzkoušel jsem, kolik benzínu se ještě vejde, když dotankuju moto ve svislé poloze (a je to vůbec dobrý nápad?). Co se bude dít, jak se v tak naplněné nádrži začne benzín rozpínat?
Dík za rady, názory, zkušenosti...
Já si to overoval i proti gps a tam se to proti autu nebo moto lisi cca 1%...to je normalka...
Posledni vylet s kuframa ale jeto na prase a chvatal jsem, takze porad na rovinkach co slo....(fuj hamba ...zase jeden debil motorkar?) a mel jsem veeelikou spotrebu 5.4....327 km a 15.5l...navi tvrdila teda 325 tacho kolem 330...ale v lete ve dvou pohoda klidek ale narvana moto s kuframa ve 2 a pres alpy od mondseeslo(wurzelpass) na socu spotreba pohodovou jizdou kolem 5
Kdyz jedem klidek ve dvou bez kufru a kochacka tak se vlezu v pohodli pod 5...i k 4.5...
Co je ale pro me dulezite,ze vim ze nemusim plasit s benzinkou dokud nemam kolem 275 km...a i pak mam dost casu ji najit. Je prave vyhoda cestaku,ze nemusis neustale stavet na benzin .... to jsem resil u chopperu. Pulku nadrze dotankovavam rano kdyz vim ze mam cil dal jak 150-200 km a nechce se mi po ceste tankovat
Posledni vylet s kuframa ale jeto na prase a chvatal jsem, takze porad na rovinkach co slo....(fuj hamba ...zase jeden debil motorkar?) a mel jsem veeelikou spotrebu 5.4....327 km a 15.5l...navi tvrdila teda 325 tacho kolem 330...ale v lete ve dvou pohoda klidek ale narvana moto s kuframa ve 2 a pres alpy od mondseeslo(wurzelpass) na socu spotreba pohodovou jizdou kolem 5
Kdyz jedem klidek ve dvou bez kufru a kochacka tak se vlezu v pohodli pod 5...i k 4.5...
Co je ale pro me dulezite,ze vim ze nemusim plasit s benzinkou dokud nemam kolem 275 km...a i pak mam dost casu ji najit. Je prave vyhoda cestaku,ze nemusis neustale stavet na benzin .... to jsem resil u chopperu. Pulku nadrze dotankovavam rano kdyz vim ze mam cil dal jak 150-200 km a nechce se mi po ceste tankovat
Tady mám spotřebu na svém bývalém v-stromu: https://www.motorka...ankovani&scr=204
Převážně ježděno ve dvou (já+ manželka=190 kg). Když se rozblikala "rezerva" tak se do nádrže vešlo kolem 18 litrů.
Převážně ježděno ve dvou (já+ manželka=190 kg). Když se rozblikala "rezerva" tak se do nádrže vešlo kolem 18 litrů.
1 reakcí na tento příspěvek vstrom nádrž
Tak řešit (v ČR) kapacitu nádrže, kde je benzina co 10km asi nedává moc smysl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vstrom nádrž
Spazik> lenze ona vacsina ludi jazdi so Stromom ala cestovatelskym etalonom nepremioveho sektoru prave dalej ako po len po CR. A tam je rozumny dojazd dolezity. Pretoze napr v severnom svedsku nie je problem prejst 70-100km medzi pumpami. A to aj medzi takymi, ze ju clovek lahko prehliadne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vstrom nádrž
Komorerth>
Jen malé procento jezdí mimo EU do míst, kde za den pumpu nepotkáš. Může se to stát v Rusku nahoře, ale to se vyřeší poptáním u lidí, těch 20 litrů ti vždycky někdo prodá když se zeptáš v krámku na vsi, protože to tam je normální. Navíc tam jezdí hafo benzínových náklaďáků. Párkrát jsme tam řešili naftu do lanďáka a nikdy nebyl problém, ale právě normální lidi měli doma benzín.
A v EU, v době kdy je všude možně signál mobilu a data stojí málo ? Vždycky najdeš kde se dá vzít benzín, i pokud se neumíš domluvit.
Stejně se hodí v takových místech mít někde 5 l kanystr. I v autě jsme vozili dvacítku. Ne že by se nedojelo , Diskoška měla 95 litrů nádrž a žrala asi 11, ale spíš kdyby se stalo a vyteklo to, aby nebyl problém. Nebo kdyby se natankoval nějakej bordel, tak aby se to dalo vypustit a použít kloudný palivo z kanystru na dojezd někam.
Když ho máš připravený, nebudeš ho nikdy potřebovat, říká Murphy...
Jen malé procento jezdí mimo EU do míst, kde za den pumpu nepotkáš. Může se to stát v Rusku nahoře, ale to se vyřeší poptáním u lidí, těch 20 litrů ti vždycky někdo prodá když se zeptáš v krámku na vsi, protože to tam je normální. Navíc tam jezdí hafo benzínových náklaďáků. Párkrát jsme tam řešili naftu do lanďáka a nikdy nebyl problém, ale právě normální lidi měli doma benzín.
A v EU, v době kdy je všude možně signál mobilu a data stojí málo ? Vždycky najdeš kde se dá vzít benzín, i pokud se neumíš domluvit.
Stejně se hodí v takových místech mít někde 5 l kanystr. I v autě jsme vozili dvacítku. Ne že by se nedojelo , Diskoška měla 95 litrů nádrž a žrala asi 11, ale spíš kdyby se stalo a vyteklo to, aby nebyl problém. Nebo kdyby se natankoval nějakej bordel, tak aby se to dalo vypustit a použít kloudný palivo z kanystru na dojezd někam.
Když ho máš připravený, nebudeš ho nikdy potřebovat, říká Murphy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vstrom nádrž
DVI> s tym nemam problem. reagoval som na to ze Spazik pise ze v CR je pumpa kazdych 10km. Niezeby nemal pravdu (v mnohych pripadoch nema, to je ale bokom) ale pisal som ze Strom sa pozrie v mnohych pripadoch do miest kde fakt 70-100km pumpu casto nenajde. To je proste fakt. A to nehovorim o Rusku
1 reakcí na tento příspěvek vstrom nádrž
Mám malého Stromka 2006. Při plné nádrži "nuluju" v navigaci na nastavených 450 km. Nádrž je na 22 litrů, podle dokumentace. Nikdy jsem neměl potřebu to počítat, ale "odborným odhadem" bych to viděl +/- 4,5 - 5l na 100 km, v různých podmínkách. Sem tam couračka, sem tam trochu zatáhnout.... Ale myslím, že do 5l se to vleze vždycky i ve dvou a naložený.
150 km ujedu někdy jenom na první dílek, protože tankuju v sedě na kolmo, a až skoro po víčko. Další dílky tak 100 - 120 km. Tak nějak to zhruba odpovídá.
Řekl bych, že kolega má problém spíš technického rázu s palivoměrem. Vzít do plna, ujet +/- 100 km a dolejt zase do plna...a uvidí, jak moc mu to lže.
Těch nastavených 450 tam mám pro jistotu, podle tankování si myslím, že 500 bych dal. Ale proč se tejrat, že jo. Stejně tak kolem 350 už koukám po pumpě...
150 km ujedu někdy jenom na první dílek, protože tankuju v sedě na kolmo, a až skoro po víčko. Další dílky tak 100 - 120 km. Tak nějak to zhruba odpovídá.
Řekl bych, že kolega má problém spíš technického rázu s palivoměrem. Vzít do plna, ujet +/- 100 km a dolejt zase do plna...a uvidí, jak moc mu to lže.
Těch nastavených 450 tam mám pro jistotu, podle tankování si myslím, že 500 bych dal. Ale proč se tejrat, že jo. Stejně tak kolem 350 už koukám po pumpě...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vstrom nádrž
PaMi>
Přesně tak, je to stejný jak to dělalo i mě.... Všechny konektory na motorce jsem někdy v létě prostříkával a od tý doby mi to ukazovalo blbě, poslední dílek skoro ne, nebo tak 10 km. A taky dávám na hlavním až po špunt.
Pak jsem ten bílej konektor příležitostně rozpojil, vyfouknul zbytky kontoxu a zapojil a už je to ok, ukazuje uvěřitelně.
U staršího modelu co máme se na něj dá sáhnout snadno, stačí sundat ten plast černej nalevo, minuta, jeden šroubek. U toho jeho nevím, ale taky to nebude nic složitého. Do pumpy v nádrži vede jen jeden kabel, klidně mu ho nemuseli docvaknout při nějaký údržbě, to se stane.
Přesně tak, je to stejný jak to dělalo i mě.... Všechny konektory na motorce jsem někdy v létě prostříkával a od tý doby mi to ukazovalo blbě, poslední dílek skoro ne, nebo tak 10 km. A taky dávám na hlavním až po špunt.
Pak jsem ten bílej konektor příležitostně rozpojil, vyfouknul zbytky kontoxu a zapojil a už je to ok, ukazuje uvěřitelně.
U staršího modelu co máme se na něj dá sáhnout snadno, stačí sundat ten plast černej nalevo, minuta, jeden šroubek. U toho jeho nevím, ale taky to nebude nic složitého. Do pumpy v nádrži vede jen jeden kabel, klidně mu ho nemuseli docvaknout při nějaký údržbě, to se stane.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vstrom nádrž
DVI> Tak nějak to bude. Ale na konektor k palivové pumpě(čerpadlu) bych to neviděl. To by mu asi nejelo. Profoukat, pročistit.... Protože mu to ukazuje asi nesmysly, ale ukazuje.... Pročištěním bych začal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vstrom nádrž
PaMi>
No, mě to jelo , nic to nedělalo jinýho špatně.
No, mě to jelo , nic to nedělalo jinýho špatně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vstrom nádrž
DVI> Já teda nejsem vůbec v elektrice vzdělán, takže moje úvaha směřovala k tomu, že pokud by nebyl konektor v pořádku, tak i napájení čerpadla by asi haprovalo. Ale jen úvaha. Třeba je to jinak...nevím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vstrom nádrž
PaMi píše: DVI> Já teda nejsem vůbec v elektrice vzdělán, takže moje úvaha směřovala k tomu, že pokud by nebyl konektor v pořádku, tak i napájení čerpadla by asi haprovalo. Ale jen úvaha. Třeba je to jinak...nevím.
Tak, asi tam byl přechodový odpor, který to ovlivnil. Měření v nádrži je odporově. vedou tam tři dráty, bude to kostra, plus na pumpu a signál paliva - odporem proti mínusu asi. Pokud by byla blbá kostra, bude chyba měření, i když to jinak nějak pojede. Jako ostatní snímače, na podobné bázi- pokud nemají korektní napájení, resp. kostru, fungují, ale signál se liší.
Většinou to stačí očistit, domáčknout konektory a podobně, prostě dát do pořádku stav vedení.
Mnoo, vidím, že jsem rozpoutal celkem bouřlivou diskusi. Beru si poznatek, že nejsem sám, komu TO ukazuje nelinearně. Taky "čumím" na ty spotřeby. 4litry??? To abych stromka do kopce tlačil a vozil se jen z kopce. Ale na druhou stranu můj režim ježdění je naprosto jiný, než většiny z Vás. Jezdím cestou necestou, polňačky, místní cestičky, hory kopce doliny, vracím se od bláta, prachu, klacky zapříčené všude možně a 80km jedu tak 3 hodiny. Tak co bych chtěl, žeee? Na nadšence, co jedou na výlet 500km po rovné cestě tam a 500km z5 koukám jako na zázrak. Tomu říkám nadšení. Přiznávám, to já si radši sednu do křesla v tričku a sandálech v pohodlném autě pustím si klimu a s menší spotřebou těch 500km prodřímám. Kluci a holky vozte se, užívejte, vracejte se bez komplikací a hlavně celí a zdraví. Dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vstrom nádrž
_Michal> Vstrom bere pri hooodně lehke ruce 4,3l do 90Km/h do 130Km/h 4,7l Do170Km/h 5,5l
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oblecenie k V-stromu pre zaciatocnika Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 29 | 23.12.2024 v 19:22 mallie |
senzor polohy klukoveho hriadela “C... Suzuki DL 650 V-Strom | risiblazo | 13 | 16.12.2024 v 17:29 milor |
Pneu na Stromka Suzuki DL 650 V-Strom | NoAngel | 16 | 30.10.2024 v 17:23 Peppi |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 16 | 22.10.2024 v 19:58 abgx1 |
V-strom 650 2017 a mladší origo nos... Suzuki DL 650 V-Strom | Sally06 | 0 | 9.10.2024 v 07:18 Sally06 |