Téma: vstrom nádrž
27.10.2019 v 18:39
Ahoj chlapi,
chtěl bych slyšet názor zkušenějších. (Považuji se za páprdu začátečníka.) Bojuji s nádrží. Výrobce slibuje objem nádrže 24l. Načepuji plnou, ujedu 1km a horní dílek ukazatele je fuč. po dalších cca 150-200km už svítí jen jeden z 5ti dílků. Měl jsem odvahu ujet na jeden dílek a prázdný jeden dílek cca 150km. To už je ovšem stav, že moto naklopená na stojanu chcípne. Dojedu k první pumpě a hle, 18l do plna.
To ví každý, 18 je méně jak 24.
Jakou máte zkušenost Vy?
Doplním, že tankuju na bočním stojanu, nevyzkoušel jsem, kolik benzínu se ještě vejde, když dotankuju moto ve svislé poloze (a je to vůbec dobrý nápad?). Co se bude dít, jak se v tak naplněné nádrži začne benzín rozpínat?
Dík za rady, názory, zkušenosti...
chtěl bych slyšet názor zkušenějších. (Považuji se za páprdu začátečníka.) Bojuji s nádrží. Výrobce slibuje objem nádrže 24l. Načepuji plnou, ujedu 1km a horní dílek ukazatele je fuč. po dalších cca 150-200km už svítí jen jeden z 5ti dílků. Měl jsem odvahu ujet na jeden dílek a prázdný jeden dílek cca 150km. To už je ovšem stav, že moto naklopená na stojanu chcípne. Dojedu k první pumpě a hle, 18l do plna.
To ví každý, 18 je méně jak 24.
Jakou máte zkušenost Vy?
Doplním, že tankuju na bočním stojanu, nevyzkoušel jsem, kolik benzínu se ještě vejde, když dotankuju moto ve svislé poloze (a je to vůbec dobrý nápad?). Co se bude dít, jak se v tak naplněné nádrži začne benzín rozpínat?
Dík za rady, názory, zkušenosti...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vstrom nádrž
DVI> Já teda nejsem vůbec v elektrice vzdělán, takže moje úvaha směřovala k tomu, že pokud by nebyl konektor v pořádku, tak i napájení čerpadla by asi haprovalo. Ale jen úvaha. Třeba je to jinak...nevím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vstrom nádrž
PaMi píše: DVI> Já teda nejsem vůbec v elektrice vzdělán, takže moje úvaha směřovala k tomu, že pokud by nebyl konektor v pořádku, tak i napájení čerpadla by asi haprovalo. Ale jen úvaha. Třeba je to jinak...nevím.
Tak, asi tam byl přechodový odpor, který to ovlivnil. Měření v nádrži je odporově. vedou tam tři dráty, bude to kostra, plus na pumpu a signál paliva - odporem proti mínusu asi. Pokud by byla blbá kostra, bude chyba měření, i když to jinak nějak pojede. Jako ostatní snímače, na podobné bázi- pokud nemají korektní napájení, resp. kostru, fungují, ale signál se liší.
Většinou to stačí očistit, domáčknout konektory a podobně, prostě dát do pořádku stav vedení.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oblecenie k V-stromu pre zaciatocnika Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 29 | 23.12.2024 v 19:22 mallie |
senzor polohy klukoveho hriadela “C... Suzuki DL 650 V-Strom | risiblazo | 13 | 16.12.2024 v 17:29 milor |
Pneu na Stromka Suzuki DL 650 V-Strom | NoAngel | 16 | 30.10.2024 v 17:23 Peppi |
Vyber vyssej prve moto Suzuki DL 650 V-Strom | abgx1 | 16 | 22.10.2024 v 19:58 abgx1 |
V-strom 650 2017 a mladší origo nos... Suzuki DL 650 V-Strom | Sally06 | 0 | 9.10.2024 v 07:18 Sally06 |