Pokud byste měli někdo zkušenosti a porovnání těhle dvou bačkor, byl bych moc rád. Díky
- Roadsmart
- Angel ST
Samozřejmě to můžeš měřit (tlak nebo přímo teplotu pneu v závislosti na odjetém času), jen si nejsem jistej, jestli se dobereš k užitečnému výsledku.
Jinými slovy - I když budou mít pneu shodnou teplotu a tlak, přilnavost mohou mít rozdílnou. A téměř určitě ji budou mít rozdílnou.
RS3 byla ihned po rozjetí taková jalová, trvalo ji déle získat potřebné vlastnosti. GT/ST jsou ovladatelnější dříve.
Mam je aktualne na VFR1200 a ne ze by byly spatne, ale necitim se na nich, asi jsem moc navykly na Dunlopy, ale zase se vratim k RoadSmartum, nikdy mne nezklamaly a prijdou mi "citelnejsi". Nepozoruju, ze by byly tupejsi, naopak na GT mam pocit, ze se jim nejak do zatacky uplne nechce, na RS je vsechno tak nejak plynule. Jo a pokud bych porovnal RS jednotlivych rad, tak na zadku nepozoruju zasadni rozdil, ale predek je nejlepsi RS2, trojka se mi hrozne brzo oskakala a na jednu zadni gumu jsem vystridal dve predni ..
a to klouzani na dromu za tepla je obecna vlastnost gum stavenych na silnicni pouziti ..
dva_hrnce> Nechal jsem tlaky dle motorky, tzn. 2.25 vpředu a 2.5 vzadu. V Sosnový se nepřehřívají, byl jsem začátkem června v Mostě (cca 20°C) a tam se taky nepřehřívaly guma byla hezky sjetá, žádný žmolky ani trhání gumy (čas 2:06). Při nižším tlaku se naopak rychleji zahřívají (si myslím teda).
Zkusím teď jít do Bridgestone Battlax S21 (ale to už je na jiný téma) - na silnici už se bojím, rád se svezu na okruhu, tak je snad využiju...
Naposledy editováno 03.07.2020 12:23:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop RoadSmart II vs Pirelli Angel ST
pumr píše: UPDATE: Tak jsem to včera na Angel ST zahodil v Sosnový. Přišlo mi, že nepodržela přední guma, na extrému jsem nebyl, na brzdách taky ne, na plynu ještě taky ne. Ale je pravda, že už jsou přes 3 roky starý a mají 10000km. Takže to asi byla kombinace starších gum, asfaltu (ten blbej vracák u výjezdu z trati), a nějaký mojí chybky, ale neuvědomuju si jaký. Co mě překvapilo, že nebyl žádný náznak podklouznutí, prostě jsem šel najednou k zemi.
Asi takhle, já se nechal tři roky zpátky zlákat na tvrzení, že současné sportovně cestovní gumy jsou tam, kde byly nedávno sportovní a koupil Angely ST. V Sosnový při nějakých 34°C (to byly zánovní) držely krásně. Do nájezdu nějakých 4000km to bylo celkem dobrý, pak začaly v zatáčkách klouzat podstatně častěji, byly tam i nějaký náběhy na HS. Kolem nájezdu 6000km už mě dosraly (stejně byly před smrtí), tak jsem je zahodil a pořídil Bridge S21. Ty zatím vypadaj pro mé užití daleko vhodnější, takže za mě STčka nic moc gumy.
Ony celkově jsou ty Bridge o dost měkčí, i proti GTčkům, protože když jedeme dvě mašiny stejnou trasu cca stejně rychle, mě se začínaj boky lehce trhat, zatímco GT je hladké jak dětská prdelka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop RoadSmart II vs Pirelli Angel ST
Což mě tak připomnělo,svez sem se i na BT 021 (ta už se opravdu delší dobu nedělá,nástupce je právě ta BT 023) nicméně byla to skutečně velice dobrá guma aspoň za mě teda a ve své kategorii samozřejmě...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop RoadSmart II vs Pirelli Angel ST
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop RoadSmart II vs Pirelli Angel ST
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop RoadSmart II vs Pirelli Angel ST
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop RoadSmart II vs Pirelli Angel ST
Jo, nekdy obcas v hlubokem naklonu kdyz mam zarazenou dvojku a na vyjezdu to prezenu s plynem zadek trochu ujede, to je fakt, ale to je asi jedine...
Ale samozrejme kazdemu mohou vyhovovat nebo nevyhovovat jinak...
Na vodě mi taky moc radosti neudělaly. Obecně se vody bojím a dramaticky na ní zpomaluji. Tak jsem si řekl, že když už mám ty gumy co jsou dobrý na vodě, zkusím zrychlovat (to byly tehdá prakticky nový). Pár zatáček dobrý a pak mě najednou předběhla prdel, v malém náklonu, bez varování. Takže jsem jakékoli rychlejší přesuny na vodě opět zavrhl.
Když to porovnám s S21, tak ty jsem dokázal utrhnout poprvé včera, dvakrát za sebou v levé zatáčce, kde jsem byl hodně rychlej. Urval jsem zadní kolo na výjezdu plynem, ale naprosto čitelně a se zachováním plné ovladatelnosti. Tohle mi STčko nikdy neumožnilo.
Prostě, pokud mám dát za sadu 4000 peněz, najet na ní necelých 8tkm se strašákem v hlavě, nebo na sadě za 5300 dát (možná) 5tkm, ale s jistotou, je to pro mě jasný. Samozřejmě nikomu to nevnucuju, je to pouze můj subjektivní názor a nároky každého jezdce jsou jinde. Já se za sebe rozhodl, že sportovně-cestovní šlajsky mi už práh nepřekročí.
Krovak píše: Tomas_81> Jsou sportovní. Já spíš chtěl upozornit na to, že dát na marketingový kecy nebývá dobrej nápad. A tudíž ty ST zas tak skvělý nejsou. Pro někoho, kdo jezdí v klidu asi dobrý, ale jakmile zvolíš svižnější tempo, tak se na ty gumy prostě nemůžeš 100% spolehnout. A když gumám nevěřím, mám pak z jízdy houno.
S tou poslední větou souhlasím,bez námitek ALE pokud jde o podmínky psaný v tom dotazu,pak nevidím nejmenší problém a ST mi přijde jako vynikající volba! Beru to tak že je to guma cestovně sportovní,bo sportovně cestovní nebo jak,to je jedno. Každopádně marketing nemarketing,už to samo o sobe znamená že to bude vždy o nějakým kompromisu....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop RoadSmart II vs Pirelli Angel ST
Krovak píše: Asi takhle, já se nechal tři roky zpátky zlákat na tvrzení, že současné sportovně cestovní gumy jsou tam, kde byly nedávno sportovní a koupil Angely ST. V Sosnový při nějakých 34°C (to byly zánovní) držely krásně. Do nájezdu nějakých 4000km to bylo celkem dobrý, pak začaly v zatáčkách klouzat podstatně častěji, byly tam i nějaký náběhy na HS. Kolem nájezdu 6000km už mě dosraly (stejně byly před smrtí), tak jsem je zahodil a pořídil Bridge S21. Ty zatím vypadaj pro mé užití daleko vhodnější, takže za mě STčka nic moc gumy.
Ony celkově jsou ty Bridge o dost měkčí, i proti GTčkům, protože když jedeme dvě mašiny stejnou trasu cca stejně rychle, mě se začínaj boky lehce trhat, zatímco GT je hladké jak dětská prdelka.
1. Srovnáváš dvě různé kategorie, byť jsou vedle sebe.
2. Sportovně cestovní jsou právě proto, že stojí mezi sportovními a cestovními, kdy nabízejí kompromis z těchto dvou kategorií.
3. Proto cituji - chápu to správně, že za poslední 3 roky jsi najel asi tak 6 tisíc km?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop RoadSmart II vs Pirelli Angel ST
Krejza>
1. Viz výše, nešlo o porovnání, spíš varování.
2. Už jsem opět psal a ty citoval, ne, cestovně sportovní skutečně nejsou tam, kde před pár lety sportovní.
3. Těsně vedle, loni okolo 4 tkm Jinak ročně většinou kolem 3tkm dlouhodobě. Mi ten Fazer dlouho vydrží Ty Bridge jsem obouval loni ke konci sezóny, jeli jsme na víkend Lipno a STčka už by to nejspíš nepřežily, tak jsem je zahodil preventivně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop RoadSmart II vs Pirelli Angel ST
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop RoadSmart II vs Pirelli Angel ST
t_freedom píše: Pirelky maj obecně 'ostřejší' tvar... Proto to většině přijde agilnější. Jenže to je po 2000km stejně pryč.
Chtěl bych taky vědět jak někdo pozná, že se pomaleji zahřívají, jinak než že si to přečetli z testů?
ST i GT jsou poměrně sportovní gumy, jsou tupější, ale fakt držej. GT má o trochu větší výdrž.
RS od Dunlopu jsem měl 2x... Ale jedničky a vydržely věčnost... Jsou ještě o trochu tupější, ale taky držej. Na okruhu, v létě nad 25°C ale všechny tyhle gumy utavíš (kór jak tu někdo psal čas MOST 2:06) tam je raději neber nebo si usteleš..
... Resume? Ani s jednou z těch dvou, na silnici, neuděláš chybu, ber podle ceny nebo aktuální akce...
Naposledy editováno 06.07.2020 09:21:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop RoadSmart II vs Pirelli Angel ST
Naposledy editováno 05.07.2020 21:46:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop RoadSmart II vs Pirelli Angel ST
Krejza píše: Krovak> ok, po třech letech jsi přišel na to, co ostatní chápou už jen z názvu kategorie pneu
Jo a ty ses ve svých 37 doteď nenaučil počítat, potažmo chápat psaný text
A aby ses netrápil nad prvním výrokem, tak 6(tkm)-4(tkm)-3(tkm)-3(tkm) ?0
Druhý výrok pak objasňuje toto:
Krovak píše: Asi takhle, já se nechal tři roky zpátky zlákat na tvrzení, že současné sportovně cestovní gumy jsou tam, kde byly nedávno sportovní...
P.S. Já nevím, proč pořád porušuju dobrá předsevzetí a nechávám se často vtáhnout do nějaké stupidní diskuze, asi přebytek volného času
edit: nějak to neumí ASCII, ten otazník má být znak nerovná se. No nic
Naposledy editováno 05.07.2020 22:12:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop RoadSmart II vs Pirelli Angel ST
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop RoadSmart II vs Pirelli Angel ST
Krejza píše: Krovak> jj, chápu, najedeš za tři roky tolik, co já za půl roku. Proč vůbec můžu předpokládat, že bych měl víc zkušeností?
Otázka nezní kolik, ale jak a kde. To je jak kdybys řekl, že harleyář co 3x týdně brázdí republiku a najede ročně 20 tkm, bude lepší než člověk, co si 1x měsíčně zajede s litrovým ss na drom a najede na něm s bídou 1tkm. No schválně, na koho bys potom vsadil? Asi by záleželo, v čem ta sázka bude a v jakém prostředí bude probíhat, ne?
Jestli o tom tedy chceš debatovat konkrétně, místo nějakého stupidního zesměšňování na základě subjektivních dojmů, směle do toho, rád se připojím.
Pokud vím, ty se víceméně zabýváš motogymkhanou, v profilu máš Versyse. Ok. Netuším nic o tom, jestli jsi někdy jezdil klasické okruhy a na čem, stejně tak nevím, jak jezdíš v provozu a na čem. Tudíž mě ani nenapadne soudit tvé zkušenosti, páč o nich vím hovno, stejně jako ty víš to samé hnědé o mě. Tak mi řekni, jak jsi zjistil, že nedokážu poznat rozdíl v gumách, když jsi mě nikdy neviděl ani z rychlíku, natož jet na motorce. A prosím tě, hlavně to neodůvodňuj počtem najetých kilometrů, protože opět zdůrazňuji, jde i o to, jak a kde.
1 reakcí na tento příspěvek Dunlop RoadSmart II vs Pirelli Angel ST
Naposledy editováno 06.02.2021 09:13:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
enduro na cesty [1 ... 4, 5] Aprilia Dorsoduro 750 | BJ23 | 140 | 25.9.2024 v 21:20 ZdendaZB |
Excetrita vidlice [1, 2] Aprilia Dorsoduro 750 | Maerek | 41 | 27.5.2024 v 20:13 jarouch |
Podvozek aprilia dorsoduro 750 Aprilia Dorsoduro 750 | MTTM22 | 5 | 26.2.2024 v 18:08 papin01 |
Aprilia Dorsoduro 750 - únik oleje Aprilia Dorsoduro 750 | M0891557 | 3 | 27.11.2023 v 14:33 ThePes |
Aprilia Dorsoduro 750 - těsnění mez... Aprilia Dorsoduro 750 | FestikCZ | 1 | 24.8.2023 v 20:38 FestikCZ |