Případné díky
Schválně na co s plexi přijdeš. Ať dávám deflektor jakkoli, proud vzduchu jde max do 3/4 helmy. Ty máš ještě navíc vyšší sedlo a sám budeš vyšší.
Taky jsem koukal po tom posuvu-dělají i elektrický. Pokud máš v plánu originální , tak pozor. Na motorku ho dáš, ale má jiné rozteče pro plexi-musel bys vzit pro 850 a to je zase nižší-takže si moc nepomůžeš.
e: Blbě koukám, píšeš z Ali...ale aby nebyl stejný problém
Naposledy editováno 15.03.2024 10:43:10
https://vi.aliexpres...21CZ%212218766665%21
Se sklonem jsem si taky hrál, ale už to nebylo ono. Mám tam navíc hrazdu a držák krytu světla...
Naposledy editováno 15.03.2024 11:02:41
Naposledy editováno 15.03.2024 21:22:35
Naposledy editováno 17.03.2024 16:41:10
Ono se nabízí několik možností.
1) Koupit si tu plastovou základnu z 850 (obr.3) a u toho čínského vehementu předělat jen jednu dvojici děr. Přidat proužek plechu, nebo uříznout a TIGem to chytnout trochu níž. To mi přijde jako nejmíň invazivní.
1,5) Koupit základnu 850 a v plexi udělat díry jinde. Pokud to jde.
2) Nekupovat základnu a vehement rozřezat a převařit. Tam se může stát že se budou díry pro uchycení k základně a plexi překrývat. A tím svářením se to pokroutí tuplem.
3) Vybodnout se na číňana a udělat si mezikus (třeba dva pruhy, na každou stranu) mezi základnu a plexi nebo moto a základnu, kde budou díry posunuté dle libosti. To zas bude laborování aby se šrouby vyhnuly plastům (nebo dát na štefty).
4) Oměřit moto, namalovat, vyříznout, ohnout a tradá vlastní je na světě. Ale jestli nemáš ty možnosti, tak je to finančně nesmysl.
A předpokládám, že ta hrazda co tam máš teď by s čínským "zdvihátkem" musela jít dolu. Ale zase zdvihátko má svojí...
Naposledy editováno 17.03.2024 16:34:52
Pokud bys šel jinou cestou, tohle je ta základna z 850.
https://www.myenduro...plexi-f750gs-f850gs/
https://www.realoem...._&diagId=46_2050
číslo dílu: 46638564649
Jinak teda ten origo stavěcí mechanismus jak jsem dával výše právě má 160mm. My potřebujeme 115mm.
edit: Koukám že ten čínský je zase kopie Wunderlichu
Naposledy editováno 18.03.2024 09:16:44
Naposledy editováno 18.03.2024 11:53:28
Už si přesně nepamatuju jak to bylo, ale přijde mi že díry nejsou v jedné rovině, tzn asi bude potřeba na té pásovině nějaké nalomení. Jenže tím zase nebudou sedět ty díry odsazené-vůči plexi Ale mohly by to dohnat silentbloky na kterých to sedí. Když by se nalomila ještě ta horní odsazená, tak se podle mě změní sklon.
No a pak jakým způsobem budou šrouby držet v nových dírách. Řezat závit-v 3mm pásovině to jsou nějaké 3 otáčky M6 (nebo 4 jemné stoupání), to je dost na hraně.
Nebo dát z druhé strany matici a to zase ta spodní odsazená díra vychází do plastu (základny). Leda ještě trochu podložit pásovinu.
A neméně duležitá část, aby to nebyla opičárna a nějak to vypadalo. No nezávidím ti to
Ale nejsem žádnej klempíř, třeba je na to jednodušší fígl
Když jsem měl na minulé moto Givi (Airflow), dopracoval jsem se do fáze, kdy jsem přes léto jezdil jen s pevným dílem plexi + přídavný deflektor. Ladil jsem dle vedra.
Na jaře a podzim jsem jezdil s kompletním plexi. Musím říct, že odvádělo práci až moc dobře, to se v létě nedalo Na nejnižší polohu bylo pořád moc vysoko a krylo bez chyb.
Naposledy editováno 18.03.2024 17:53:02
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
F850GS / F750GS Decat BMW F 800 GS, BMW F 850 GS, BMW F 750 GS | TomasNBK | 18 | 15.10.2024 v 20:48 emánek27 |
Sportovně cestovní moto BMW F 800 GS, Kawasaki Z 1000 SX, KTM 790 Adventure,... | Michalcdk | 22 | 25.9.2024 v 12:32 Gahan37 |
Po zimě nestartuje BMW F 800 GS | Barcak | 6 | 22.7.2024 v 19:31 petrosolsobě |
bmw 800GS dobíjení BMW F 800 GS | Jockey | 4 | 2.7.2024 v 08:14 pese |
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 119 | 16.6.2024 v 15:19 Bigmen_cz |