Dily na batbike





Téma: BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada
19.6.2024 v 16:27
netušíte kde koupit tyhle komponenty pro betu alp 200 - suzuki dr 200 ?
ceny u dealera jako za 5100,- 2200,- 5600,- docela drsný, když celej počítač na ktm690 stojí 16 tisíc !


Naposledy editováno 24.06.2024 10:36:11
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada

25.6.2024 v 17:04 | Nahoru | #31
uvidíme, ale jestli je to stejně drahý tak to nemá absolutně žádnou cenu, to je lepší koupit originál, nebo čínu

zapalovací cívka je stejná jako na čínský jawě a plno dalších strojích, denso 129700, a náhrady evidentně jsou i za 1200,-¨

https://www.partdeck...amp;product_id=19806

1 reakcí na tento příspěvek BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada

25.6.2024 v 17:04 | Nahoru | #32
a nešla by nahradit touhle ? zmizel by vn kabel a mohlo by to lépe odolávat vodě
je to taky 129700

https://www.mototech...e/ngk30700krn67.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada

25.6.2024 v 21:09 | Nahoru | #33
ZdendaZB> Čau, no tú integrovanú indukčnú cievku do fajky mám na endure a 3x to mám vo fabii HTP. Ono by to aj fungovalo, ale , veľké ale, tá fajka s tou integrovanou indukčnou cievkou je dosť ťažká. Ona je utopená v hlave a je tam utesnená. Na endure je to tiež utopené v hlave a dokonca zvrchu priskrutkovaná o hlavu, čiže je to tuhé. A na tvojej motorke by to trčalo von zo sviečky a triaslo by sa to . N a endure to mám utesnené gumou a aj ten konektor je utesnený, čiže sa môžem ísť brodiť. Teoreticky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada

25.6.2024 v 21:36 | Nahoru | #34
krokoš> Mně by se nelíbilo, že na tu cívku neustále působí teplo z hlavy motoru a větší vibrace. Jak dlouho taková cívka/fajfka vydrží zvlášť u endura?

(reakce na) BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada

25.6.2024 v 22:00 | Nahoru | #35

ZdendaZB píše: uvidíme, ale jestli je to stejně drahý tak to nemá absolutně žádnou cenu, to je lepší koupit originál, nebo čínu

zapalovací cívka je stejná jako na čínský jawě a plno dalších strojích, denso 129700, a náhrady evidentně jsou i za 1200,-¨

https://www.partdeck...amp;product_id=19806



"129700" má v názvu x různejch indukčních cívek od densa, tam je nutný znát to další číslo za pomlčkou protože to udává jestli je to pro TCI nebo CDI atd.
Pokud je to kondenzátorový zapalování tak si nemá cenu s tím lámat hlavu a stačí sehnat prakticky jakoukoliv pro CDI (bude nějak fungovat i s TCI indučkou). Pokud je to indukční zapalování (TCI) tak to chce odpovídající typ jinak to nemusí vydržet.

Naposledy editováno 25.06.2024 22:00:22

1 reakcí na tento příspěvek BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada

25.6.2024 v 22:08 | Nahoru | #36
a jak to z cívky poznám ?

(reakce na) BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada

25.6.2024 v 23:18 | Nahoru | #37
ZdendaZB> Jednak podle parametrů (indukčnost primáru je u CDI většinou pod 2mH a převodní poměr >80, cívky pro induktivní zapalování bývají nad 2mH a 40-60 převod) a pak podle zapojení. Nejjednodušší cívka pro CDI má tři vývody (VN, primár a kostru) takže u toho to lze poznat i podle toho. Cívky pro indukční zapalování mají dva sepárátní vývody pro primár (je to zapojený mezi + a kladívko nebo ECU).

1 reakcí na tento příspěvek BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada

26.6.2024 v 07:25 | Nahoru | #38
a rezultát ? je tady plno znalců a odborníků, podle počtu přízpěvků, tak bys snad mohli poznat podle počtu a barev drátů o jakou cívku se jedná ne

(reakce na) BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada

26.6.2024 v 08:35 | Nahoru | #39
Pedl> čau, tak u endura to prežilo kľukovku a aj piest. Ono je to priskrutkované o hlavu. Vo Fábii 1,2 HTP som menil jednu, polovica mi ostala v ruke pri demontáži. Vydržala 200 000 km. Vydržala viac ako ventily, tie sa menili po 100 000 km a hlava komplet po 200 000 km. Vozím v kufri náhradnú.

PS: a aby som nebol mimo tému, Zdendo, ser na náhrady, niekde v riti ešte budeš rozmýšľať nad blbými drôtikmi, ktorý kde pripojiť. Kúp si originál a ďakuj Bohu, že sa dá kúpiť. Pri poruche nasunieš druhý kus a hajde. A čo je hlavné, nemusíš rozmýšľať. Ale ešte pred cestou pojazdi aj na tej náhradnej, vyskúšaj si tie komponenty, lebo človek nikdy nevie čo kúpi. Mne riadiacu oddrbal reglér. Za studena s tváril, že OK po zohriatí prebíjal a všetko dookola poničil. Za rok som vymenil v troch motorkách regléry. Teda, za jedno leto.

Naposledy editováno 26.06.2024 08:50:45

BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada

26.6.2024 v 09:33 | Nahoru | #40
když dává regulátor 14,8V není to nějak moc, kontroloval jsem to multimetrem a sedí to i celkem s palubním ukazatelem

ok mrknu na originál, ale teda ta cena

Naposledy editováno 26.06.2024 09:33:51

(reakce na) BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada

26.6.2024 v 10:16 | Nahoru | #41
ZdendaZB> Je to furt dokola. Pokud bys měl k dispozici elektrický schéma, dalo by se z něj vyčíst jaký typ zapalování je použitý a doporučit indučka.
Ten integrovaný typ jsem dal do své předchozí motoriky. Potřeboval jsem ušetřit místo a svíčka v hlavě je utopená takže to tam sedlo. Je to už pár let a stále funguje. Bral jsem bazarovku že supersporta za cca tři kila kus. Jenže jsem ji krmil Ignitechem a tam si nastavím buzení jaké potřebuju.

2 reakcí na tento příspěvek BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada

26.6.2024 v 10:43 | Nahoru | #42
a jak mám asi nakreslit schéma ? leda bys přijel, chytil se kostry a fajvky, já otočil startérem a podle toho, jak tě to kopne poznáš schéma

Naposledy editováno 26.06.2024 10:43:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada

26.6.2024 v 11:01 | Nahoru | #43
ZdendaZB> čau, betu 200 má papiboy a Dominika G. s ňou cestovala po svete, papi ju spomenul vo svojom popise k motorke.

PS: toto, čo teraz napíšem, ale ber s nadhľadom. Niekedy dávno som opravoval Babety. No a kúpil som si nekompletnú Yamahu XT 600 Z Ténéré. No a zhodou okolností tak chýbala riadiaca jednotka. No a ja ako vozenia chtivý kutil som do tej motorky strčil tyristor z babety a to dokonca ten čo má integrovanú indukčnú cievku. Na G som napojil generátor na I som napojil snimač , sú tam dva, tak som napojil ten na nižšie otáčky , kostru a vývod do fajky bol jasný. Kopol som, do páky a ono to hodilo iskru. Tak som to zložil a čuduj sa svete ja som sa na tom aj vozil. Dokedy sa ten tyristor roztopil tak to prešlo cca 12 km.

Naposledy editováno 26.06.2024 11:13:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada

26.6.2024 v 11:39 | Nahoru | #44
krokoš> Určitě Dominika měla Betu? https://www.motorka...ct=motorky&scr=0

(reakce na) BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada

26.6.2024 v 12:32 | Nahoru | #45
Pedl> čau, písal som, že som to vyčítal u papiho v popise motorky. Tak sa ospravedlňujem za mylnú info.

(reakce na) BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada

26.6.2024 v 12:36 | Nahoru | #46
ZdendaZB> Vyfoť ideálně zapalování,nebo alespoň víko, jestli se to koupe v oleji nebo ne.

BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada

26.6.2024 v 12:49 | Nahoru | #47
jo sundám to a uvidíme

1 reakcí na tento příspěvek BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada

26.6.2024 v 15:07 | Nahoru | #48
Tak jsem si dal tu práci a trochu pátral, Podle všeho je to zapalování klasické ACCDI. Pak na pozici indučky vyhoví i třeba cívka pro motory GY6 který vzpomínal Combust. Takže investice cca dvou stovek.

(reakce na) BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada

26.6.2024 v 15:54 | Nahoru | #49
Anti> To je otázka. Tenhle motor se v různejch generacích používal s ACCDI, DCCDI a i TCI. Beta ho používá poměrně dlouho takže je tam dost možná několik verzí.

BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada

26.6.2024 v 16:23 | Nahoru | #50
Počkáme na fotku zapalování, mohl by ofotit i konektor originální indučky. Zdá se že tady postovaná náhrada měla jeden kontakt. Ano, obrázky z netu nejsou jednoznačné.

BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada

26.6.2024 v 17:26 | Nahoru | #51
teď testuju větráky, pak mrknu na ten alternátor

BETA ALP 200 cdi jednotka, náhrada

28.6.2024 v 08:46 | Nahoru | #52
Tak nebude potřeba rozebírat, jeden známej se v tom vyzná, jsem zjistil a zapalování je kapacitní u těchhle strojů jako standard. Jeden alternátor je 3f a druhej 1f. Jen rozeberu spojku, abych se podíval jak se to mění.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... ZdendaZB 345 5.12.2024 v 09:09 ZdendaZB
Olejový chladič a ventilátor u 250-... Beta ALP 200, AJP PR4 240 Enduro ZdendaZB 30 5.9.2024 v 08:16 ZdendaZB
O kroužek mezi motor a karburátor -... Suzuki DR 200 SE ZdendaZB 8 4.7.2024 v 19:02 MEK0TA
Hydro místo lanka na beta200-dr200,... [1, 2] Suzuki DR 200 SE ZdendaZB 39 16.6.2024 v 20:58 ZdendaZB
Motor nemá výkon Suzuki DR 200 SE KVAS 3 5.3.2020 v 23:15 Destroyer

TOPlist