paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Co ukáže brzda I – velká cendura
Bmw x Guzzi – když dva dělají totéž...
Stejný objem, podobná konstrukce a zcela rozdílný výsledek. Grand Canyon (ovšem nikoliv sympatický model od Cagivy), ale obrovské údolí, tak to je momentová křivka v podání Stelvia. Ztráta 30 Nm !!! kolem čtyř tisíc je děsivá. Výsledek je logický, pokud jezdec na guzině nechce příliš zaostávat za kámoši (nejen na mnichovském bestselleru) musí řadit daleko víc než by se na velkou dvanáctku slušelo…

[URL= x Ktm – souboj litrů...[/b]
Na jedné straně klidný, pohodový vytrvalec s "autovou" kompresí 9,8:1 , na druhé pak téměř pravý opak s kompresí 11,5:1 . Výsledek však možná někoho překvapí (mě určitě). V nejpožívanějších otáčkách má motor z Varana jasně navrch, pár "ňůtnů" převahy kolem 9.tis je pro KTM jen velmi slabá náplast. Honda je Honda

Tiger – tříválcový solitér...
Anglický plnokrevník tahá výborně nahoře i dole, bez propadů a vibrací...

[URL=


Naposledy editováno 31.01.2009 16:04:52
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co ukáže brzda I – velká cendura

22.3.2009 v 20:31 | Nahoru | #31

Repulsion>Podle mého názoru by ty grafy měly nějaký smysl, kdyby ty motorky byly i jinak srovnatelné...



A proč myslíš?

Co ukáže brzda I – velká cendura

22.3.2009 v 20:56 | Nahoru | #32
Tak to co sem myslel bylo v Motohousu 9/2008- test velkých cendur
a bylo tam porovnání na brzdě. Nemůže sem někdo hodit scan, moje drahá uklízela hajzl a všechny časáky vyhodila, na netu/Motohouse/ sem našel jenom úvodní obrázek z toho čísla

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co ukáže brzda I – velká cendura

22.3.2009 v 21:28 | Nahoru | #33

Váňa>Repulsion>Podle mého názoru by ty grafy měly nějaký smysl, kdyby ty motorky byly i jinak srovnatelné...

A proč myslíš?



Protože každá z těchto motorek nabízí trošku něco jiného, a pro většinu lidí, kteří by se mezi nimi eventuálně rozhodovali, určitě nebudou tyhle rozdíly v krouťáku a výkonu při určitých otáčkách tím hlavním kritériem. Například takové Stelvio si koupí hlavně ten, komu se líbí...

Co ukáže brzda I – velká cendura

23.3.2009 v 22:03 | Nahoru | #34
Kdy bude pokračování - velká cendura II ?

(reakce na) Co ukáže brzda I – velká cendura

26.3.2009 v 21:07 | Nahoru | #35

Repulsion>
Protože každá z těchto motorek nabízí trošku něco jiného, a pro většinu lidí, kteří by se mezi nimi eventuálně rozhodovali, určitě nebudou tyhle rozdíly v krouťáku a výkonu při určitých otáčkách tím hlavním kritériem. Například takové Stelvio si koupí hlavně ten, komu se líbí...



S tím naprosto souhlasím, ale na druhou stranu proč tajit že v tomto případě odvedli motoráři v Mnichově a Tokyu lepší práci než Mandellu či Mattighofenu...

1 reakcí na tento příspěvek Co ukáže brzda I – velká cendura

26.3.2009 v 21:10 | Nahoru | #36
Váňa - ty mě normálně ignoruješ!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co ukáže brzda I – velká cendura

26.3.2009 v 21:35 | Nahoru | #37
Smart-H9> to bych si nedovolil, ale nejsou podklady

(reakce na) Co ukáže brzda I – velká cendura

26.3.2009 v 21:36 | Nahoru | #38
Váňa> to je jiná...tak tedy počkám

2 reakcí na tento příspěvek Co ukáže brzda I – velká cendura

28.3.2010 v 15:29 | Nahoru | #39
Váňa: Varadero-autobus, cesťák na dlouhé vzdálenosti, těžký hovado do terénu naprosto nevhodný. Jede taknějak normálně, žádná bomba, myslim že tvoje TDM bude v reálu tak nějak podobně možná trochu rychlejší.
KTM 990 (jel jsem na Adventure)-masakr a Krutas. motor se vytáčí jak na 2 taktu, asi malé setrvačné hmoty, prostě krátkozdvih jak prase. pod 4 tisíce se nedá jet, klepe se jak drahej pes ale nad 6 ti to chce urvat ruce, točí skoro 10tis. a nahoře vubec nevadne, utne to omezovač zničeho nic a říkáš si že by to klidně ještě tisíc dva navrch sneslo. je to fakt palba, dá se jet ve stupnách, pravá hardcore enduro motorka. sedí se hodně vysoko (se svými skoro 190 sem málem nedosáh nohama na zem), úzký motokrosový sedlo, aktivní posez na přední kolo, řízení jak břitva... ty motorky se prostě vůbec nedaj porovnávat. Pro mě osobně byl Varan nuda a navíc dost pomalej, na seškrcenej motor z VTR je ta motka těžká jak kráva. Řikal sem si tý vole litr, V2 voda, to pojede jak kráva a moc nic, celkem zklamání. Byl to tedy model 06 stříkačka ale tam se toho asi moc neudálo od tý doby. Jako cesťák suprový, pro zábavu jsou jiný motorky, jako třeba KTM To se tě snaží setřást, je to neurvalej chuligán, jede fest a žere jako prokopnutý, ale rozhodně si každou jízdu užiješ. Navíc je to opravdu ENDURO, žádný pseudo. Je to přece KTM, žádnej mainstreamovej měkkouš pro masy! Já bych si ale z KTM koupil jedině SMT 990.
Tigera 1050 jsem pojel a ten je fakt špica, takovej velkej Versys s litrem pod zadkem Jede hodně dole, uprostřed a nahoře je to fakt turbína, na enduro mi spadla brada. Moc nežere a má dobrou výbavu. Podvozek je v základu měkčí, ale zase pěkně filtruje. Pár levnějších detailů, nelíbily se mi hlavně řidítka, nízkej štítek a posaz spolujezdce-sedí moc nahoře a ve vyšší rychlosti mu de všechno na helmu a plápolá jak vlajka. Ale celkově fakt povedená motorka, která by mě bavila (kromě toho otravnýho řetězu )
Stelvio jsem zatím ještě nejel, takže nemůžu objektivně hodnotit. Ale podle mě to bude špica, v testech končívá hodně vysoko, samozřejmě jde o to na co jsou zaměřený.
Myslim že lidi co kupujou cestovní endura se dělí na 2 tábory. Ten první bere automaticky GS protože je komplexně prostě best. Pokud chce někdo cestovat a myslí to vážně, koupí GS. Tečka. O tu druhou skupinu se snaží poprat zbytek pole. Enduro cestovatel koupí Adventure, občasný cestovatel-rychlík, co rád maže řetěz vezme Tigera a excentrik co se chce pobavit i kolem komína i na dlouhé trase, má rád italský šarm a nechce GS, tak u něj má největší šanci právě Stelvio. Varana koupí leda zatvrzelý milovník Hondy nebo někdo kdo nemá na GS. Už to chce nástupce. No a teď se do kategorie hrnou ještě SuperTenére 1200 a Multistrada 1200. SuperTenére chce ukrást zákazníky KTM a BMW, Multistrada zase Triumphu. Jsem na ně zvědavej.
I když Guzzi je Guzzi, tam si to prostě musíš všechno zasloužit, ne jen si dřepnout a jet. Kdo jí má ví o čem mluvím. Já jsem lapen a nikdy už jinou motorku nechci. A je mi fuk že nemá křivku jak z pravítka a není nejrychlejší. Když budu chtít a pustím nějaký to ojro, křivka se dá hodně vylepšit a meze se téměř nekladou. I z toho mýho 2-ventilu se dá dostat výkon hodně vysoko nad 100k a 100Nm

(reakce na) Co ukáže brzda I – velká cendura

29.3.2010 v 11:15 | Nahoru | #40
Jack82> krásně si popsal KTM děkuju
jo a SuperTénére neí pro Adventure konkurence zdá se podle foto že to bude hroznej autobus.
Ale svý zákazníky si najde jistě
Tyhle křivky mně taky nechavaj chladným, protože když ji miluješ...

(reakce na) Co ukáže brzda I – velká cendura

29.3.2010 v 21:58 | Nahoru | #41
Jack82> Tiger 1050 ano, jinak opravdu ne...Dobrý námět k Marii
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... Apo-Rider 4 6.6.2024 v 19:49 PETARDAK
Rumunsko BMW R 1200 GS Tom73x 1 28.5.2024 v 20:09 DolphinXXL
Triumph Tiger 1050 rv2008 Triumph Tiger 1050 Diglet 2 11.5.2024 v 16:18 Diglet
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS fajgara 7 25.4.2024 v 19:21 ja1
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01


TOPlist